Shendari ik ken deze methode niet eerlijk gezegd maar willen ze dan dat je dit gaat proberen? Ik bedoel eigenlijk dat hij op de opvang te weinig slaapt waarschijnlijk door alle prikkels en drukte maar ja komt vast goed
Nee, was volgens mij gewoon ter informatie bedoeld. Heb de film op youtube kunnen vinden, maar helaas is dat niet Nederlands gesproken. Ah op die manier. Ja kan het me wel enigszins voorstellen. Lastig is dat he? Komt allemaal wel goed inderdaad
Zo sneu als die kleintjes niet slapen op het kdv. Ben benieuwd hoe mijn meisje het gaat doen in februari...
Goedemorgen!! Shendari ik zag nu pas jouw bericht! Hahah echt iets voor het consultatiebureau. Aan de ene kant goed om je kindje te volgen.. Maar in alles vind ik dan wel weer heel extreem. Ik weet niet of je daar nou brave kindjes van krijgt uiteindelijk Mamsie vervelend dat je kindje weinig slaapt daar. Ik had daar nog niet over nagedacht omdat ik nog niet werk maar je bent natuurlijk altijd maar afhankelijk van hoe de dag daar verloopt en hoe je kindje daar heeft kunnen slapen... Hier is de 4 flessen goed gegaan! Laatste om 21.00 gegeven en net de eerste! Ik ben wel een keer extra bij haar gaan kijken haha erg he Overdag gaat het zoiezo goed maar het ging meer om de nacht. Maar ze kan dus zonder. Nala hoe maak jij die laatste fles? Hoeveel water en hoeveel schepjes? Ik geef nu 4x200 maar dat is dus minder dan eerst... Ik wil haar nog wel iets meer geven tot we gaan bijvoeden.. Ze gaan er namelijk allemaal met gemak in die flessen.
Wat fijn dat het goed is gegaan Lelie! Hier kwam meisje om 04.00 uur, maar had gisteren ook de fles van 19.00 en 23:00 niet op. Ze had om 04.00 ook moeite met de fles. Ze liet steeds los, omdat ze geen lucht krijgt door haar neus. Ga straks maar ff dat neuspompje proberen. Het is zo sneu! Nu ligt ze gelukkig nog te slapen. Straks komt de buurvrouw even oppassen, zodat ik zetpillen en wat boodschappen kan halen.
Goedemorgen! @Lelie Ahh fijn dat het gelukt is!! @Mar Hopelijk werkt het neuspompje een beetje! Hier is de kleine man ook plots aan het hoesten maar dan alleen als hij een bepaald keel geluid maakt Zal het eens goed in de gaten gaan houden. Iniedergeval heeft hij nu geslapen van 20.30 tot 07.00. Top! Alleen nu gingen papa en mama pas om 01.30 slapen. Dus ik duik weer mn mandje in haha. Fijne dag verder allemaal!
Ik geef 3x 180ml water met 6 schepjes En de laatste 210ml water en 7 schepjes, Ik was bang dat hij te weinig zou krijgen maar het cb zei dat ze nu ook in een minder snelle groei fase komen.. Voor m'n eigen gevoel toch de laatste fles 210+7 gemaakt en 9 van de 10 keer gaat deze ook leeg.
Ik zweer bij de Neuszuiger van otrivin, eerst een beetje neusspray, even in laten werken en dan uitzuigen.. Sta er soms van versteld hoeveel eruit komt.
Shendari, hou het maar goed in de gaten ja! Mar ja als ze ziek zijn zit er denk ik nooit een vast ritme in. Als ze maar snel beter wordt! Lijkt me wel zielig hoor. Gelukkig kan je buurvrouw even oppassen. Heeft ze ook verhoging of dat niet?? Nala dus je geeft 3x180 dus 200ml? Of giet je die af? En dan 1x 210ml? Afgegoten dan? Ik geef nu dan 4x200 maar in die laatste wil ik dan misschien 210 geven. Dus wel afgieten tot 210. Anders wordt het wel weer een hele grote plons. Ze kan het hier ook hebben. Ze gaan altijd leeg. Hier is het weer een dagje van "ik wil niet zonder mama slapen en anders ga ik heel hard huilen". Hebben jullie kindjes dit ook wel is?? Of "verwen" ik haar misschien??
Nou neuspompje werkt hier niet... Komt niks uit, terwijl ik het wel hoor zeg maar. Ze werd vanochtend om 09.45 wakker! Na de fles van 04.00 vannacht. En nu ligt ze ook weer vanaf 11.30 te slapen. Gelukkig is ze nu wel vrolijk als ze wakker is. Ze had wel verhoging, dus zetpil erin gedaan.
Arm meisje toch. Misschien later weer proberen dat pompje, hopelijk komt het dan wel los. Hebben jullie kindjes trouwens ook berg op hun hoofdje? Het CB zei dat ik het beste er niets aan kon doen, zou vanzelf weer weg gaan. Maar het staat zo... onverzorgd zeg maar Als hij net in bad is geweest en ik kam zijn haartjes, dan komt het soms wel een beetje los, maar wil geen wondjes veroorzaken..
Mar wat balen dat dat neuspompje niks doet. Wel goed dat ze veel slaapt. Dan wordt ze snel beter als het goed is! Wat een ellende toch als kindjes zich niet lekker voelen! Shendari mijn dochter had het vorige week een heel klein beetje aan de voorkant. Ik had het ingesmeerd met bepanthen en daarna kon ik het er zo af halen. Hahah ik had zelf maar wat geprobeerd en het lukte. Nu heeft ze er geen last meer van. Maar als je niks doet schijnt het inderdaad vanzelf over te gaan.
Mijn meisje heeft er idd ook al een tijdje 'last' van. Valt niet zo op, dus laat het maar zo. Gaat idd vanzelf weg. Vandaag heeft ze heerlijk geslapen. Eerst tot 09.45 (vanaf 04.00) en toen van 11.30-14.20 en van 15.50-16.50. Straks misschien nog een klein slaapje als ze het niet redt tot 19.00. Gaat ze gewoon vanavond iets later naar bed.
Nou wat een doornroosje heb jij!! Hier is het slapen weer hopeloos. Ze wil constant in mijn armen slapen . Vanmorgen max een half uur geslapen. Daarna van 13u tot 15 maar wel 10x wakker geweest tussendoor. En is ze net in mijn armen in slaap gevallen. Verder doet ze t wel goed op de 4 flessen gelukkig.
Lelie, komt denk ik ook omdat ze niet helemaal lekker is hoor. Gisteren heeft ze veel te weinig geslapen, dus zal ook een inhaalslag zijn denk ik. Omdat ze zolang heeft geslapen, bleef ze wel wat langer wakker. En aangezien ik visite had, was dat wel fijn. Konden ze haar lekker lang zien. Morgen komt net afdelingshoofd van mijn werk op 'kraamvisite'. Leuk mens, dus wel gezellig ookal is Elin al 4,5 maand haha. Hebben jullie plannen voor het weekend? Ik niet, maar ga zaterdag wel de intocht van Sinterklaas kijken op tv. Helaas geen warme cocolademelke en kruidnootje (ben aan de lijn ), maar goed. Vind het zo leuk om te zien! Die blije snoetjes! Ik kijk het altijd. Word er helemaal vrolijk van. Kan ook niet wachten tot ik met mijn meisje kan gaan!
Zo even bijgelezen Shendari Mn zoontje heeft ook last van berg, hij heeft wel veel haar maar dat is erg licht dus anderen zien het ook wel maar de meeste weten wel dat het berg is Mar: hier hielp de neuszuiger ook niet, ik hoorde hem neusverkouden zijn maar er kwam niks uit Lelie: Vervelend van het slapen zeg, vermoeiend of niet? En als je gaat wandelen valt ze dan ook niet in slaap? Het weer werkt ook niet bepaald mee... Wij gaan zaterdag naar de intocht, ik vind het een heerlijke tijd Sinterklaas, al las ik op het forum vandaag een hele discussie En verder hebben we twee verjaardagen maar denk niet dat ik naar allebei ga, ik vind het zo gesjouw met de kinderen steeds en er komt al zo drukke tijd aan
Mamsie ja het is wel een beetje vermoeiend maar veel mensen zeggen dat het een beetje mama-behoefte is en dat het bij de leeftijd hoort. Vriend heeft net de laatste fles ggeven en haar in bed gelegd. Ze is wakker maar wel rustig. Ben benieuwd. Wij hebben zaterdag een fotoshoot en verder ga ik ook Sinterklaas kijken op tv. Is altijd wel leuk Mar hoeveel kilo wil je kwijt? Ik ben ook nog niet op m'n oude gewicht. Ben weer aangekomen toen ik met borstvoeding ben gestopt!!!
Wij hebben morgen een fotoshoot Ik wilde de oudste een rode blouse aangeven met een spijkerbroek maar wat zal ik mn jongste eens aangeven, eerst dacht ik aan zn groene broek maar hij heeft ook een leuke bruine met bretels Ik weet alleen niet zo goed met wat voor kleur truitje ik het kan combineren Ik ben ook weer aangekomen dus dat probeer ik er ook af te krijgen maar het lukt nog niet echt
Bruine broek met bretels en een lichtblauwe bloes of shirt? Blauw is ook leuk bij het rood van de oudste.... Ik wil zo'n 30 kilo kwijt. En nu 12,5 kilo kwijt in 5,5 week. Morgen weer wegen en dan ben ik dus 6,5 week bezig. Ik doe het Cambridge dieet (shakes en repen).