Pfff kan mij inderdaad niet voorstellen hoe het is om aan te willen komen. Ik ben mijn hele leven al bezig om af te vallen. Een dietiste zou kunnen helpen en spiermassa opbouwen ook. Ben toch wel een beetje jaloers hoor...
Geloof me, ik zou dolgraag met je willen ruilen haha. Maar denk dat beide kanten natuurlijk niet leuk is. Heb het een periode kunnen accepteren dat ik zo ben. Heb er voor in therapie gezeten. Maar tja, alles is weer helemaal anders.... En echt goed en gezond eten schiet er de laatste tijd ook wel een beetje in soms. Al mijn tijd gaat in de kleine zitten en dan besef je opeens dat het al 14.00 is en je nog niets hebt gegeten. Ja, dan roep ik dat ook wel een beetje op mezelf af natuurlijk. Lastig hoor...
Hee shendari Ik ken het probleem totaal niet. Buiten dat ik nu gewoon te veel snoep heb ik ook aanleg en moet al heel m'n leven op de kilo's letten. Toen ik 9 was ben ik zelfs al bij een diëtiste geweest. Ik zal altijd moeten blijven opletten om niet veel te dik te worden haha Ik snap dat het andere uiterste ook niet leuk is. Misschien kan je een diëtiste proberen. En gewoon hele calorierijke dingen eten??
Vervelend Shendari mn moeder had het probleem ook, zeker omdat ook veel op grote maten is gericht. Ze heeft uiteindelijk shakes gebruikt om aan te komen en dat lukte wel Maar in onze stad is Slim fitness wat gericht is op afvallen en aankomen, die krijgen ook fitness gericht voor opbouw van spieren En curves? Ik weet niet wat die doen Morgen komt sinterklaas aan dus daar gaan we naartoe en verder hebben we twee verjaardagen Vanaf volgende week ben ik de hele week alleen, mn vriend moet voor zn werk weg
Nou hier weer 1,4 kilo afgevallen en dat na mijn 'eetweek', dus ben superblij. Bijna 14 kilo in 6,5 week. Ben er blij mee! Meisje vanochtend 2 kleine slaapjes, vanmiddag bijna 3 uur (moest haar wakker maken, want had afspraak) en is nu ook een slaapje aan het doen. Ze heeft nogsteeds verhoging, dus voor het slapen nog maar een zetpil. Verder wel vrolijk gelukkig. Sinds deze week kan ze ook gillen (gelukkig niet te hard haha) en dat doet ze dus ook de hele tijd. Echt aan het spelen met haar stemgeluid! Zo leuk!
Mamsie hoe ging je fotoshoot eigenlijk?? Wij hebben de shoot morgen. Mar knap zeg! Hoe heet dat dieet precies?? Dat wil ik ook wel. Zo veel afvallen in een paar weken haha Is het een duur dieet of valt t mee? Zou echt lekker zijn. Zou ik al bijna op m'n streekgewicht zitten . Dat is al lang geleden dat ik dat woog hihi
Het heet het Cambridge dieet. Kost ongeveer 50,- per week als je alleen repen en shakes doet. Doe je 2 shakes per dag en een avond maaltijd, dan is het zo'n 40,- per week.
Mar hoe lang huilde jouw dochter eerst voordat ze in slaap viel?? Ik heb d'r net even laten huilen en na 2.5 minuut was ze ineens stil. Slaapt nog niet maar is wel rustig. Vond t wel zielig. maar ja misschien heeft ze t nodig.
Lelie, soms had ze wel 5 min nodig hoor. Dan was het eerst huilen, dan ging ze los en net op het momeny dat ik dacht 'nu ga ik er naartoe', was ze stil. Meestal ging ik even afwassen, zodat ik haar niet hoorde. Als ik dan klaar was met afwassen, was het stil. Blijft moeilijk om te laten huilen, maar hier bleek ze het echt nodig te hebben. En nu niet meer. Was hier dus echt een fase...(tijdens sprong).
Hee mar dat was hier precies zo! Eerst huilen, daarna krijsen, toen ik er naar toe wilde gaan was ze ineens stil! Zo van het ene op t andere moment. Ze is zelf ik slaap gevallen. Wie weet is dit toch de oplossing. Wij hebben hier soms ook dat je haar probeert te troosten maar dat we t dan alleen maar erger maken uiteindelijk. Ze heeft t weer goed gedaan. Om 6u wakker. Haar even bij ons gelegd en net om 7.30 eerste fles gegeven. Hoe ging t bij jullie? Veel plezier allemaal met de sinterklaasintocht
Nou hopelijk is dat idd de oplossing! En dan gaat het misschien, net als hier, ook vanzelf weer over. Maar dat heeft je meisje het dus toch weer goed gedaan op 4 flessen toch? Super! Hier vanochtend 07.00 na de fles van 22.30. Straks lekker in intocht kijken op tv, leuk!!!! Voor iedereen die de Sint 'live' gaat verwelkomen.... Veel plezier!
Ja.. Alleen had ze gister om 4.30 een flesje van 100 gekregen dus uiteindelijk zat ze nog op 5 flessen. Als ze nou vannacht weer wakker wordt dan weten we zeker dat ze overdag "niet genoeg" heeft gekregen. Wel fijn dat ze lekker doorslaapt. En heel fijn dat ze zelf in slaap is gevallen. Ik denk dat we dit even vol moeten houden. Bedankt voor de tip
Ja het lijkt zeker te werken! Vanavond weer proberen. Het geeft haar ook meer rust. Nu ligt ze vanaf 12.15 in bed en om 13u werd ze huilend wakker, m'n vriend er meteen heen (lief bedoeld hoor) maar ik heb t idee dat als ze ons dan ziet dat we het alleen maar erger maken. Ik heb ergens gelezen dat baby's slaapcycli hebben van 45 min. Daarna even wakker worden, maar zelf weer in slaap vallen.. Haha dus ik zat net weer even met een huilend kindje. Maar nu slaapt ze weer. Leuk was t he. Al die blije snoetjes op tv
Ja klopt. Hier wordt ze ook vaak wakker na 45 min. Als ze haar lange slaap doet, dan hoor ik haar niet na 45 min. Ze heef hier weer iets nieuws met slapen overdag. Ik leg haar in bed en dan is ze stil. Even later gaat ze huilen. Dan pak ik haar even op, loop met haar rond in haar kamertje en dan hoor je de opluchting. Dan kan ik haar weer in bed leggen en gaat ze slapen.... Rare wezens die baby's haha!
Hahaha ja inderdaad! Mijn dochter was net dus weer aan het huilen. Maar meer in haar slaap leek het. Misschien dromen ofzo? Daarna was het ook alleen maar goed als ik bij haar bed stond. Nou dat is al een vooruitgang. Ik hoef haar er niet meer uit te halen om te troosten hihi. Ti's wat met die baby'tjes. Nou is t ook wel vaak mama behoefte denk ik hoor. Want mijn vriend krijgt haar niet altijd stil als ze in bed ligt.
Wat een rust hier dames! Duidelijk weekend haha. Vandaag een raar dagje. Mijn dochter wilde vandag niet dat ik haar ergens neerlegde?!?! Niet in de box, op het speelkleed, in haar wipstoeltje... Niks was goed en meteen huilen. Ik hou het maar op mamahonger? Ben ik zo niet van haar gewend! Vanmiddag even met mijn moeder en de kleine naar de kerstmarkt geweest. Ze keek haar ogen uit (mijn meisje he? Niet mijn moeder haha). Ik ga morgen proberen hoe het gaat op 4 flessen. Ze heeft steeds meer moeite om de fles van 23:00 te drinken. Nu heeft ze 60cc laten staan en dan met moeite de rest op. Ik wil dan overdag 180+6 (niet afgieten) en de laatste rond 19:30 dan 210+7. Denk nl echt dat van 900cc naar 800cc te weinig is. Drinkt ze de fles niet leeg, ook goed. En heel benieuwd hoe dat zal gaan. Morgen maar vroeg naar bed! Trusten allemaal!
Hee mar Ja ik denk ook dat het mamahonger is. Klinkt wel zo!! Hier komt dat wel vaker voor hihi. Vooral in de namiddag/avond. In slaap vallen gaat steeds beter hier. Gister naar de verjaardag van m'n zus geweest. Ze deed t op zich goed maar werd nu wel weer midden in de nacht wakker. Eerst om 2.45. Speen gegeven. En daarna om 4u huilen huilen. Toch maar een klein flesje gegeven. Ik kan er geen wijs uit. Heeft ze nou te weinig of komt t door de prikkels. Ze heeft t nu 2 nachten heel goed gedaan en 2 nachten fles gevraagd. Om en om. Mijn vriend zegt ook dat we de laatste fles 210+7 moeten doen en niet af moeten gieten maar het lijkt me zo'n grote plons in dat buikje. En mijn dochter kennende drinkt ze alles op. Ook al zou ze met minder ook al genoeg hebben
Ik ga vandaag ook proberen met 4 flessen. Ben benieuwd. Je meisje kan het wel op 4 flessen, want dat heeft ze al 2x gedaan... Probeer gewoon een keer die 210, je merkt vanzelf dat het teveel is als ze onustig gaat slapen (heb ik hier ook 2x gehad toen ik die van 23.00 wilde ophogen). En hier kan je er ook de klok op gelijk zetten dat ze inrustig is als we een drukke dag hebben gehad. En dan voornamelijk als er veel mensen waren zoals op een verjaardag. Ik probeer het daarom niet te vaak te doen, maar ik vind ook dat ze nu best een beetje mag wennenZ Ik probeer haar ook soms wat langer op te houden, door bijv weg te gaan. Ik merk dat ze het dan wel volhoudt om 2 uur wakker te blijven. Zometeen ga ik naar mijn kraamverzorgster. We hebben nog contact via FB. Ze kan goed breien en heeft super schattige slofjes/laarsjes gemaakt. Dus die gaan we zo ophalen, gezellig.
Goeiemorgen dames, Zeker stil geweest hier! Iedereen een fijn weekend gehad? @Mar Wat leuk van die slofjes en leuk dat je nog contact hebt met je kraamverzorgster! Hoe gaat het nu met je kleine? Al weer wat opgeknapt? @Lelie Ik zou ook die 210 proberen en kijken wat ze dan doet. Hier wel een leuk weekend gehad bij mijn ouders. Alleen ik geloof dat mijn kleine last heeft van doorkomende tandjes. Vooral gister erg huilerig en hangerig. Niet willen slapen. Vuurrode wangen. 5 poepluiers op 1 dag En gisteravond 38 graden koorts. Sinds zaterdag steekt hij ook zn tong uit en duwt daarbij dan zn onderlip naar buiten zeg maar. Alsof hij met zn tong over een nog niet zichtbare tand heen gaat. Dus denk haast wel dat er iets door zit te komen. Sneu hoor Vannacht om 0.00 echt krijsend wakker geworden. Zetpil gegeven en een troostflesje, en heeft daarna geslapen tot 07.00 gelukkig. Wilde vandaag met hem naar de stad gaan wandelen maar ik kijk het eerst maar eventjes aan..