Zo hee! Ja dat zal wel een rotherrie maken. Mijn dochter slaapt vaak heel licht.. Maar als t een monotoom geluid is dan kan ze er wel doorheen slapen. Ja eng verhaal he. Hij viel op de grond en begon meteen te snurken zei m'n vriend (gaspen) Nou m'n vriend ligt nu op de bank. Hij zal straks wel een bericht krijgen over hoe het nu met die man gaat. Hier heeft ze 2 uur geslapen. Dat is hier een lang middagdutje
@Lelie Getsie, dat lijkt me inderdaad heel naar om mee te maken! Al nieuws hoe het is afgelopen? Hier met de rode wangen net zo. 1,5 uur geleden uit bed gehaald, gewoon wit, en net weer met knalrode wangen terug op bed gelegd. @Mar Pfff, ik word altijd pissig als er lawaai gemaakt wordt en de kleine wordt er wakker van Gelukkig heeft ze er geen last van. Vandaag is het maar een rare dag... 1x een slaapje gedaan van 2 uur en 2x 1 uur, en nu denk ik weer meer dan een uur. Steeds gaan slapen zonder een kik te geven. Zo ken ik hem helemaal niet... Ja, toen hij volledig gewend was aan de pacco... Meestal moet hij toch altijd wel even mopperen en kletsen. Denk toch dat hij iets onder de leden heeft, al was zijn temp zojuist 37,1. Denk dat we morgen dan maar even de stad in gaan ipv vanavond. Wil ook nog winterjassen gaan scoren voor ons 3en. Iemand een leuke tip?
Ik heb voor m'n dochter een winterjas van c&a en eentje van de zeeman. En nog 1 die van mij is geweest vroeger. Haha maar die is nog te groot. Zelf heb ik winterjassen zat misschien h&m ofzo?
Pffff lekker blond ook. Tuurlijk ga ik niet vanavond naar de stad Ga savonds nooit meer na 19.00 weg, dan gaat de kleine de nacht in haha. C&A is wel een goede inderdaad. Zal eens even wat webshops afspeuren voor inspiratie. Vind de H&M winterjassen altijd zo koud vallen.
Ja dat klopt wel haha. Ja mooi en warm vind je niet zo snel.. Hahaha was je even vergeten dat je kleintje naar bed moet Nou ja hier gaat ze pas om 21u haha. Daarvoor slaapt ze niet echt. Al hebben we dat nu ook al even niet meer geprobeerd.
Hier vanochtend een uurtje geslapen, vanmiddag 3 uur 20 min (yes!!!!) en nu ligt ze weer voor een laatste tukkie. Ik heb voor mijn meisje een jas van Hema en nog eentje van Zeeman (maatje groter). Morgen weer weegmomentje. Ben benieuwd. Ga even met mijn consulente overleggen om mogelijk de iets minder zware variant te doen. Ik ben behoorlijk moe en niet fit. Heb denk ik toch even iets meer eten nodig. Misschien kan ik in december weer wat meer gaan eten.... Even morgen afwachten dan maar.
@Mar Ha kijk! Dat is een lekker lang slaapje! Top! Succes bij het weegmomentje! @Lelie Uhm ja haha. Oepsie! Kleine man om 18.30 de 5e fles gegeven. Ligt nu te slapen op bed. Denk niet dat dat lang zal duren. Veeeeeeel te vroeg. Nou ja, we zien wel Hij heeft veel geslapen en weinig wakker dus kwam daardoor een beetje in de knel. Maar goed. Voor een keertje kan het geen kwaad. Ben benieuwd hoe hij zich morgen voelt.
Ben benieuwd hoe laat hij zich meldt, Shendari! Hier nog een slaapje van 17.30-19.00 en mega chagerijnig wakker. Ze was klaar om de nacht in te gaan. Dus lekker even gedoucht en toen aangekleed. Om. 19.30 de fles gegeven en om 19.50 in bed gelegd. Ben heel benieuwd wat ze vannacht gaat doen. Lijkt wel een quiz: komt ze of komt ze niet? Haha. Morgenochtend naar de orthopeed, omdat ze een hele tijd in stuit heeft gelegen. Eerste controle met 8 weken was goed. Verwacht ook geen problemen, maar het moet even.
Mar oh!! Wanneer is ze "goed" gedraaid dan?? Ben benieuwd naar je weegmoment. Je zult wel weer veel kwijt zijn. Als ik alleen was geweest was ik het denk ik ook gaan doen. Maar aangezien mijn vriend gewoon "normaal" eten op tafel verwacht zou t een beetje duur worden haha. Hier ligt ze net op bed. Ik hoor haar nog wat geluidjes maken via de babyfoon, maar huilen doet ze de laatste dagen in de avond niet meer. Dus dat is een vooruitgang Shendari voedt jij eigenlijk al bij?? Nog even een vraagje aan de moeders die een papfles geven... Mijn dochter krijgt nu 4 flessen. Op t laatst een grote... Maar als we daar 2 lepels rijstebloem in zouden doen... Kunnen we denk ik beter gewoon een fles van 200ml geven toch? Anders wordt t wel heel veel en grote fles en pap erin. Maar als we 200ml geven is dit wel weer minder vocht... Hoe doen jullie dit? Ik wil een papfles gaan geven vanaf 4 maanden nog een paar dagen voor haar eerste hapje.. Zodat het een tussenstapje is zeg maar.
Bij 30 weken lag ze nog in een stuit, met een extra echo bij 34 weken bleek ze gedraaid. Zo vroeg als het te zien was lag ze al dubbel geklapt (met haar voeten boven haar hoofd) en ook heel snel in stuitligging, Fijn dat je meisje niet meer huilt bij het slapen. Dat scheelt echt een hoop.
Ja soms geef ik hem een groente en fruit hapje maar niet elke dag. Hij lust het allemaal wel maar wil het allemaal nog voorzichtig aan doen. Hij heeft een paar keer wortel gehad en sperziebonen. En als fruit peer en banaan. Die papfles vind ik persoonlijk vreselijk. Die stomme 123 speen is echt een ramp. Binnen no time is die pap op. Dus nee, dat geef ik hier ook niet veel haha. Wil het later wel proberen om het via de lepel te geven maar dan als ontbijt. Hoeveel cc krijgt ze dan per dag? Want zoveel minder vocht zal dat dan toch niet zijn? @Mar Succes ook bij de orthopeed! Hoop dat deze controle ook weer goed is maar dat zal wel toch? Heb je op zich wel een spannende zwangerschap gehad ivm stuitligging!
Ik was al helemaal psychisch klaar voor een keizersnee, omdat ze niet dachten dat ze nog zou draaien. Shock toen dit toch zo bleek te zijn. Ben ik toch maar goed op gaan letten die laatste 2 lessen van zeangerschapscursus, haha.
Wat een rotnacht! Ze meldde zich om 00.00 uur, 03.30 uur. Niet te troosten, dus 2x klein flesje gemaakt (tussentijd kon ik niet in slaap vallen), 05.00-05.30 uur politiehelicopter boven de flat (ik wakker, zij niet). En nu kan ik niet meer slapen... Het wordt een lange dag... Nu maar hopen dat ze vanniddag lang slaapt. Kan ik ook mooi nog even gaan liggen, GAAP.
Oh mar balen zeg!! Gewoon vanmiddag nog even proberen te slapen. Hier heeft ze goed geslapen. Om 6.45 werd ze wakker. Haar even naast me gelegd en om 7.30 fles gegeven. Ze heeft nu wel weer gepoept in een net verschoonde luier!!! Dus ik ga haar maar meteen wassen denk ik T lijkt trouwens wel alsof die poepluiers steeds harder gaan stinken! Vinden jullie dat ook? Ze krijgt alleen nog maar melk maar misschien heeft t met de darmrijping te maken ofzo ??
Dat is inderdaad een rotnacht Mar hopelijk kan je vandaag nog even terug Mijn zoontje poept ook altijd in een schone luier. Maar ja dat zal lekkerder poepen ofzo Ik zou het niet weten, zijn ontlasting rook altijd vreemd door de neocate, nu is het alleen vaster door de bijvoeding Vanmorgen werden ze allebei pas om half acht wakker
Meiden, ik ben echt zo verdrietig. Alsof de dag niet slecht was begonnen.... Net controle van mn meisje bij de orthopeed ivm lange stuitligging. Eerste controle met 8 weken was goed. Nu leek het ook goed tot de foto. Lichte afwijking en orthopeed wil toch behandelen, dus krijgt ze een heupspreider voor 3 maanden. Ik vind het zo erg! Ze moet dan ook op haar rug slapen, terwijl ze een buikslaper is. Ze mag dat ding alleen af als ze in bad gaat. Ik ben er echt ziek van: misselijk, buikpijn, hoofdpijn. Wat een rotdag!
Ah mar wat klote zeg!!! Knuffel voor jou! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Vind het heel zielig voor je dochter en ik snap heel goed dat je je rot voelt Probeer je sterk te houden voor je meisje.
Wat was er eigenlijk te zien dan op de foto??? Wat doet zo'n heupspreider?? Op t cb zeiden zagen ze bij mijn dochter een extra bilplooi de vorige keer. Maar verder heup onderzoek was goed zeiden ze... Maar dat zeiden ze dus bij jou ook?? Wat een gedoe toch allemaal he Vooral ook omdat jouw meisje een buikslapertje is
De stand van 1 van haar heupen wijkt wat af. Is maar licht, maar gevolgen kunnen groot zijn (heupprothese bij 40 jaar). We konden ook nog 2 mnd wachten en zien hoe de heup dan is, maar als het dan nog niet goed is en ze moet die dingen 3 mnd om, dan zit ze in de periode van kruipen, staan etc en dan is het nog moeilijker.