Ja inderdaad. Dan beter nu dan over een paar maanden. Ja het is voor haar eigen bestwil maar toch wel zielig hoor Hopelijk heeft ze er niet te veel last van. Is jouw dochter heel beweeglijk als ze bijv in de box ligt ofzo? Want dat kan denk ik niet met zo'n heupspreider of wel? Heb geen idee wat zo'n ding is.. Ken alleen die gipsbroekjes.
Ja ze beweegt gewoon goed hoor. Ben ook bang dat ze achterstand krijgt in dingen, omdat ze straks niet alles kan bewegen...
Ja maar spartelen met haar beentjes kan ze dan dus niet meer?? Wat zielig zeg. Raar dat zoiets kan helpen!!
Oh pffff Mar Wat een vervelend nieuws!! En dat moet ze dus 3 maanden lang gaan dragen? Jee.... hoe beweegt ze daar in? Wordt het dan erg beperkt of valt dat mee? Liever dat er nu iets aan gedaan wordt dan dat ze er later last van gaat krijgen, maar leuk is het niet nee. Dikke knuffel. En dan heb je ook nog eens een rot nacht gehad. Bah... hopelijk kan je vandaag misschien wat slaap in halen. Ben benieuwd hoe ze reageert op het rug slapen trouwens. Hopelijk gaat dat niet voor al te grote problemen zorgen.. Hier een goede nacht gehad. Hij sliep dus al vanaf 19.00 maar meldde zich toch nog om 00.00. Klein droomflesje gegeven en daarna heeft hij weer geslapen tot 07.45. Vriend is op gestaan dus ik heb kunnen liggen tot 10.00 *schaam*
Ach wat sneu voor je dochter, vanaf wanneer moet ze die aan? Maar die niet echt de hele dag aan, dat is wel lang zeg maar idd beter nu dan nog later. Hopelijk lukt het wel om op haar rug te slapen Jij heb wel kunnen uitslapen, ik kan dat niet ookal mag ik blijven liggen
Ik weet niet in hoeverre ze kan spartelen. Ze moet m echt de hele dag om/aan. Alleen met badje en verschonen mag hij even af. Dat slapen wordt denk ik echt een probleem. Ga er maandag maar vat mee beginnen, kan ze vast wennen...
Mar ja dat is wel slim. Kan ze vast wennen aan op de rug slapen. Heb je ook je zorgen geuit over verdere ontwikkeling naar die therapeut?? Die hebben daar wel ervaring in neem ik aan? Shendari. Lekker zeg dat je kon uitslapen. Mamsie. Ik ben de laatste dagen erg moe.. Maar vroeg wakker zijn hangt een beetje samen met kinderen hebben denk ik. Eerst kon ik makkelijk tot 11u uitslapen. Nu kan dat niet meer maar ik zou het ook niet meer kunnen denk ik. Je leert het doen met minder slaap ofzo. Al ben ik de laatste dagen wel erg moe! Herkennen jullie ook het verhaal van de erger stinkende poepluiers??
Volgende week wordt het op maat gemaakt en 6 december krijgt ze m aan. Shendari heerlijk hoor uitslapen! Lekker genieten. Lelie, hier zijn de poepluiers ook te ranzig qua stank! En ze lekt de laatste dagen ook steeds door. Ik weet niet of het komt, omdat ik heel weinig calorieën binnen krijg, maar ik sta steeds te kokhalzen als ik haar poepluiers moet verschonen, ieuw!
Lelie: dat is ook zo dat met minder slaap ook toekomt zelfs met gebroken nachten maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er savonds ook op tijd op lig anders ben ik de andere dag niks waard Vervelend dat je zo moe ben. Ga je smiddags nog weleens liggen? Ik eigenlijk niet anders slaap ik savonds weer niet Dat is al snel dan, daar zetten ze wel vaart achter
Mar ja kokhalzen nog net niet maar ze stinken aardig en het lijkt steeds erger te worden!! Ik hoef echt niet meer aan broek te ruiken of ze heeft gepoept haha. Dat is wel duidelijk te ruiken van een afstandje. Hier is het weer een dag met weinig slaap. Tussen de middag max 1.5 uur en vaak wakker geweest. Ze slaapt ook zo licht!!! Hoe ging het bij jullie? Heb je nog kunnen slapen mar?
Ik heb niet meer kunnen slapen, maar wel op bed gerust. Enorme hoofdpijn, maar dat is niet zo gek. Gelukkig wel weer 1,8 kilo afgevallen, terwijl het op mijn weegschaal -0,1 was, dus dat is een meevaller. Ze heeft goed geslapen. Vanmorgen 1,5 uur, vanmiddag 3 uur en ze ligt met weer.
Hoi meiden! ik heb me al veel te lang niet meer laten horen hier en zag dat ik heel wat terug te lezen heb! Morgen maar even doen dan hier gaat alles goed we zijn vandaag terug gekomen van een midweekje centerparcs. hebben het erg leuk gehad twee weken geleden weer controle op cb gehsd en meneer is goed gegroeid. Hij weegt nu 7600 gram en meet 65 cm. Zal even een fotootje posten van onze beer
Jeetje wat een gewichten allemaal hihi Ik dacht dat mijn dochter best flink was maar dat valt nog wel mee. Ze is vooral lang... Wel een lief ventje zeg! Ik vind het altijd wel mooi als ze wat steviger zijn hihi Mar fijn dat je weer bent afgevallen. Knap! En je dochter slaapt goed. Hier weer bal vandaag. Morgen komt m'n schoonmoeder op m'n dochter passen. Dan gaan m'n vriend en ik even naar de stad (5dec inkopen) en lunchen. Het is eigenlijk de eerste keer dat we haar "achter laten" om iets leuks te gaan doen haha. Maar ik vind het nu makkelijker dan toen ze echt nog een klein baby'tje was...
Hee dames Hoe was jullie nacht? Hier weer goed! 21u laatste fles 7u wakker. Lijkt wel als m'n vriend de laatste fles geeft, ze later wakker wordt???? Of zou dit toeval zijn
Haha dan weet je wie dat voortaan kan doen toch Ik heb een goede nacht gehad alleen hij wordt wel om zes uur al wakker Alleen gisteravond was het weer veel huilen ik las dat met 22 weken weer een aanloop is naar een sprongetje
Nee toch? Volgens het oei ik groei zijn ze met 22 weken juist het zonnetje in huis Wat een lekker ventje Beertje! En heerlijk hoor een midweek centerparks. Willen wij ook gaan doen volgend jaar @Lelie shopze vandaag en geniet ervan! Ik durf mn kleine nog steeds niet echt achter te laten. Blijf ik moeilijk vinden. Hier een beetje een vreemde avond en nacht. 19.30 laatste fles gehad. Toen toch nog om 21.15 een klein flesje. Hij lag vrolijk lachend en kirrend in bed om 21.30. Maar gelukkig wel gaan slapen tot 05.30. Nu weer net wakker. Fijne dag allemaal vandaag!
Vannacht heb ik heerlijk geslapen. Meisje laatste fles om 19.30. Ze meldde zich om 03.10 uur, klein flesje en toen 07.45 uur. Gisterenavond wel een zetpil gegeven. Ze had de hele dag weer rode wangen en toen ze naar bed ging verhoging. Ik twijfel wat te doen. Laatste fles rond 19.30 blijven geven en dan 's nachts eventueel eruit voor de fles of weer terug naar de laatste fles rond 23.00 uur....
Goedemorgen! Hier ging kreeg meneer om 20.45 zijn laatste fles en om 07.00u werd hij wakker van een paar racende katten Lekker bij ons in bed genomen en om 08.30 flesje.. Ligt nu lekker te slapen. Zijn gisteravond uit eten geweest, meneer vond het prima! Lag in zijn maxicosi om zich heen te kijken.. Stiekem een klein beetje slagroom gegeven van ons toetje, jullie hadden zijn gezicht moeten zien en het geluid erbij nomnomnom.. Haha Even wat reacties op dingen die ik had gelezen alleen zonder namen die ben ik weer vergeten.. Spreidbroekje: wat vervelend!! Maar als het veel ellende voorkomt later is dit natuurlijk wel het beste, heel veel succes ermee.. Het wennen zal even pittig zijn! Poepluiers: ik sta af en toe ook te kokhalzen nu hij fruit krijgt, jeem wat een stank haha!