Haha. Je meisje heeft het dus goed gedaan vannacht! Hier deed ze vanochtend ineens haar lange slaapje. Daarna de stad in. Moest echt even wat kleding kopen, want 15,5 kilo merk je toch aan je kleding. Ga het zo even passen. Heb een vest, een trui en een trui-jurk. Zijn dingen die, ook als ik straks nog meer afval, niet erg zijn als ze wat groot zijn. Ik wilde nog naar mijn oma, maar die voelde zich niet helemaal lekker. Wilde niet het risico nemen dat ze de kleine meid aansteekt, aangezien ze net weer beter is. Komt v week wel!
Hee mar Dus je hebt lekker geshopt! Lekker zeg zo veel kilo kwijt. Dat zal je inderdaad wel merken aan je kleding ja haha. Mijn meisje heeft net anderhalf uur geslapen, verschoond, in een schone luier gepoept (bah!) haha. Weer verschoond en nu ligt ze bij mij op schoot te slapen. Daar kan ik echt van genieten. Als ze zo lekker bij me ligt. Dat zal straks wel over zijn als ze gaat kruipen en lopen enzo haha
Oh heerlijk inderdaad! Voor je het weet willen ze uberhaupt niet meer knuffelen! Ik knuffel en kus me gek haha!
Hier maar 2 slaapjes vandaag! Het namiddagslaapje lukt niet meer. En dat terwijl ze wel jengelig is.... Ze is nu dus wakker sinds 16.00 en ik wil proberen te rekken tot 19.30 voor de fles. Denk dat dat niet gaat lukken. Ben ook bang dat ze dan te moe is voor de fles... Ik ga proberen om rond 18.45 met haar in bad te gaan. Hopelijk houdt ze het vol!
Is het gelukt mar?? Hier was ze vanmorgen juist heel lang wakker. Ze heeft ook vaak dat ze net een half uur voor de fles in slaap valt. Lastig is dat. Hoe ga jij t straks doen met oppas als je weer werkt? Werk jij vaste dagen??
Ik begin mijn dochter te leren kennen. Fles om 19.20 gegeven en niet op. Ze viel in slaap en kreeg haar niet meer wakker. Ze heeft 180 ipv 240 gedronken. Ze zal vannacht dus wel weer komen... Ik ga straks de ene week 3 dagen werken en de andere week 4 dagen. Ze gaat 2 dagen naar het kdv, 1 dag past mijn zus op en de week dat ik 4 dagen werk (1 weekenddag) passen mijn ouders op.
Ik zie nu pas dat er nog meer is geschreven normaal krijg ik een email maar nu dus niet Knap hoor 15.5 kilo eraf en snap dat je bent gaan shoppen. Maar dat knuffelen komt ook weer terug hoor nadat ze gewend zijn dat ze ook andere dingen kunnen Bij mn zoon in ieder geval wel, dat is een enorme kroelkont Ik heb vandaag niks gedaan eigenlijk mn zoontje heeft bijna de hele dag geslapenn oudste zoon was met mn zus en zwager mee naar de club van sinterklaas, vond het heel knap van hun dat ze dat deden Hun zoontje is in augustus doodgeboren...
Hoihoi dames, Tis inderdaad weekend. Of ja, was Helaas alweer bijna voorbij. @Mar 15,5 kilo al afgevallen? Wauw, knap hoor! Kan me voorstellen dat je dan een nieuwe garderobe nodig hebt. Lekker hoor! @Lelie Dat poepen in een schone luier is zóó herkenbaar haha. Leuk om te lezen dat je meisje bij je in slaap valt. Hier doet ons mannetje dat niet Ja, als hij erg moe is, maar niet wilt slapen. Dan helpt een klein flesje om net het laatste zetje te geven. @Mamsie Dat lijkt me inderdaad heel erg heftig. Toch fijn/knap dat ze ondanks dat zulke dingen ondernemen. En lekker hoor, een dagje niks doen! Daar zijn zondagen ook immers voor! Nou nou, wat een dag. Gisteravond dus om 23.00 in slaap gevallen tot 06.45 vanochtend. Daarna direct weer naar bed en geslapen tot 10.30 Daarna zijn we dus naar de Ikea gegaan en ik had er toch best veel moeite mee, aangezien hij dus net wakker was geworden. Maar het is allemaal goed gekomen. Hij is nu alleen wel de nacht in gegaan maar hij mist nog een fles. Denk dat hij daar straks wel om zal vragen. We zien het wel We hebben ook een nieuwe hoes voor onze kivik bank gekocht, en uiteraard ook al omgewisseld Ik lig hier heerlijk op de chaise lounge. Ideaal! Hij is alleen iets te groot nu voor onze woonkamer, maar ach, verhuizen staat toch al heel erg lang op de planning Slaap lekker allemaal, en hoop dat iedereen een fijne nacht heeft!
Hmm. Meneer weer wakker en niet te troosten. Ga vandaag dus over een liter heen. Voor een keertje is het niet erg. Maar dit is wel de 4e!!! verdunde tussen fles. Bovenop de normale flesvoeding dus. Pffff. Rommelige dag dus. Morgen weer een nieuwe dag. Ga denk ik toch maar 5x180 proberen. Kom dan wel uit op 900 cc per dag. Dus niet veel speling meer voor een eventuele nachtfles. Wat raden jullie aan?
Mar dat heb je dan goed geregeld met oppas. Heb je al zin om weer te gaan werken of zie je er tegenop? Mamsie bah zeg dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken. Was ze toen al aan t einde vd zwangerschap? En hoe kwam dat. Wel fijn dat ze er toch van kunnen genieten om dan iets met jouw zoontje te doen! Shendari wat zou je normaal geven aan flessen (Zonder extra flessen) Ik zou ook gewoon 5x 180 geven. Kijken wat hij dan doet. Voed jij al veel bij??
Shendari ik zou naar 4x180 gaan. Eventueel afgieten naar 180, dan heb je weer iets meer speling? Hier ook 2x na de fles van 19.20 uur. Daar had ze wel 60cc van laten staan, maar toch.... Ze kwam om 23.45 en 03.45. Ze rribkt de flesjes zo leeg, maar toch denk ik dat ze niet kimt imdat ze honger heeft (misschien 1x wel), maar krijg haar anders gewoon niet rustig. Ze is helemaal overstuur. Ik probeer het vandaag nig 1x en dan de grote fles niet om 19.30 (dan is ze vaak te moe), maar rond 15.30. Ik heb steeds de grote ook s ochtends gedaan, maar na 2 extra flesjes, geef ik haar straks een kleinere hoor. Ze slaapt nog wel trouwens.... Vandaag overdag oefenen om op haar rug te slapen. Zie er zo tegenop! Maar het moet. Kan beter nu beginnen, dan wanneer ze dat ding al aan heeft. Fijne dag!
Shendari: hoeveel geef je nu dan? Ben het even kwijt maar ik zou 5x 180 en dan heb je nog wat speling, voor een klein flesje Lelie:. Ze was 40 weken, het mannetje was gewoon gegroeid maar ze had een bijplacenta en als iemand die heeft werkt de gewone placenta minder maar omdat hij gewoon groeide hebben ze dat niet ontdekt en op de echo's konden ze het niet zien Vannacht zo goed geslapen, ze werden allebei pas kwart voor 8 wakker Mn oudste slaapt sinds dit weekend snachts zonder luier en het gaat hartstikke goed
Oh handig mamsie!!! Scheelt weer luiers en verschonen hihi! Maar van je zus. Wat erg zeg. Heb daar nog nooit van gehoord!! Maar voelde ze dan wel leven in haar buik tot het laatst??? Ik zag gister op Facebook een filmpje voorbij komen van een Kraamhotel hier in Tilburg. Ging over een baby'tje dat 3.5 maand te vroeg geboren was. En dan is ie heel klein met overal slangetjes. En dan zie je hem steeds groeien en uiteindelijk is het gewoon een hele blije gezonde baby. Echt mooi om te zien! Mar ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Heel veel succes alvast met oefenen. Ik hoop dat het mee zal vallen. Hier werd ze om 7u wakker. Na de fles van 7.30 nog een uurtje geslapen. Nu ga ik haar in bad doen en daarna even wandelen. De zon schijnt nu
Inderdaad erg handig en zomaar opeens wilde hij snachts ook geen luier meer aan Ze voelde de hele tijd leven tot op een vrijdag town Kwan ze base NIH en zei dat ze het kindje weinig had gevoeld dus ik zei als je twijfel moet je bellen Dat hebben ze die nacht gedaan en de vk kon geen hartje vinden, en in het ziekenhuis kregen ze te horendat het mannetje was overleden... Het is ook echt verschrikkelijk dat wil echt niemand meemaken. Ik lees weleens bij vlindertuin en daar heb ik dit vaker gelezen. De zon is hier niet te bekennen
Wat heftig Mamsie.... Nou geprobeerd haar op haar rug te leggen... Was geen succes. Heb het een half uur geprobeerd (wel 2x terug om te troosten), maar ze was helemaal overstuur. Toen heb ik haar op haar buik gelegd en stil. Ik denk ook dat het komt, omdat ze met die slaapzak aan, op haar rug haar duim niet in haar mond kan doen? Is inmiddels de winterslaapzak en die is natuurlijk dikker. Op haar buik is dat geen probleem, maar op haar rug... Ga straks naar mijn moeder en neem dan de zomerslaapzak mee. Kijken of dat wel lukt en anders zonder slaapzak. Maar dat zie ik eigenlijk niet zitten...
He bah wat erg zeg! Nee dat gun je echt niemand!! Ik ben soms ook wel nieuwsgierig naar dat subforum maar ik kijk er maar niet. Al die enge verhalen allemaal Maarja wie weet kan ik m'n nieuwsgierigheid niet meer bedwingen haha Ik ben met 37 ewkn nog een keer in t ziekenhuis geweest omdat ik minder leven voelde. Ctg enzo maar gelukkig was alles goed. Mar balen zeg! Ik hoop maar dat je een manier kunt vinden voor haar dat ze lekker kan slapen op haar rug. Hier net gewandeld. Lekker weer maar de zon is inmiddels weer verdwenen.
YES!!!!! Ze ligt nu sinds 13.45 uur op bed, even protest, getroost en daarna is ze gaan slapen. Op haar RUG! Zo fijn! Ze kan het dus wel. Heb wel de zomerslaapzak gebruikt. En het lijkt ook een lange slaap te worden...
Hoi dames! @Lelie Normaal krijgt hij dus 5x165 (en 1 op de 5 keer een verdunde nachtfles) Dus kom meestal uit op 900 a 930 cc op een dag. Hier nu net de 3e fles alweer op. 180 cc lijkt niet erg te helpen... Ik voed niet veel bij. Ongeveer 3x per week een groente of fruithapje. Met dat kleine beetje wat hij eet (nou ja, wat ik hem geef, anders eet hij alles op) raakt hij niet super erg verzadigd. Dus ik kan de fles daar mee hooguit een half uur tot een uur mee rekken. Als het mee zit @Mar Zou inderdaad graag naar 4 flessen willen gaan, maar ik krijg de dag er gewoon niet mee vol Zou het wel kunnen proberen natuurlijk. Weet eigenlijk niet hoe hij reageert op vollere flessen. Ga het binnenkort proberen! Fijn dat het gelukt is!! Zal echt een hoop schelen als ze er al aan gewend is voordat ze de spreider aan krijgt. @Mamsie Jeetje. Wordt helemaal naar van je verhaal Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken. Als je er zo over na denkt, is zwanger zijn van begin tot eind een en al onzekerheden. Eng eigenlijk! Vandaag een rustig dagje. Heb een tevreden mannetje vandaag. Gaat steeds slapen zonder problemen. Alleen wil ik meer tijd tussen de flessen krijgen. Huis is al redelijk aan kant vandaag, en ben bezig met mijn eigen website (fotografie). Vriend heeft vandaag weer een opfris cursus BHV. Ben benieuwd hoe laat hij thuis zal zijn vandaag.
Shendari ik zou gewoon even proberen met grotere flessen. Misschien heeft hij gewoon behoefte aan meer en als hij 5x 165 krijgt vraagt hij misschien daarom om meer. Is ook niet zo veel toch?? Je hebt kans dat als je meer aanbiedt hij niet meer extra wil omdat ie dan verzadigd is. Mar fijn dat het lukt zeg! Zeker een hele opluchting hihi Hier is vandaag een ramp! Had me voorgenomen nou even wassen, aankleden, wandelen, daarna fles kan ze slapen kan ik schoonmaken. Nou ze heeft zo veel liggen huilen! Troosten, huilen, troosten, huilen. Iedere keer als ik weg ging gaat ze hard huilen!! Uiteindelijk sliep ze. Na een kwartier huilen, speen gegeven, na een tijdje weer huilen, speen n de 3e keer bleef ze huilen. Bij elkaar nog geen uur geslapen! Ik heb nog maar weinig kunnen doen. Daar baal ik dan soms wel van hoor. Eerst was t in de avond een ramp. Dat gaat nu perfect. Begint ze smiddags met dat huilen voor t slapen