Succes met de prikjes morgen. Moet zeggen dat mijn meisje helemaal geen last heeft gehad van haar prikjes. Jullie kleintjes wel? Pap durf ik nog niet te geven, omdat ik vaak hoor dat ze daar last van (kunnen) krijgen. Ik maak inderdaad alles vers. Potje is prima in geval van nood hoor, maar ben toch nog de hele dag thuis, dus vind het een kleine moeite. Zo lekker naar bed en hopen op een redelijke nacht...
Goeiemorgen dames! Succes met de prikjes Lelie! Altijd naar die stomme krengen Gelukkig is het voorlopig wel de laatste. Mamsie, wat raar dat de huisarts er niet was??? Hier een artikel over kamillethee e.d tips huilen + slapen Zou misschien ook kunnen helpen tegen het huilen/onrust. Mar Pap zou je kunnen geven met maar 1 lepel bijvoorbeeld. Dan is het niet meteen zo'n aanslag op de darmpjes. Hier iniedergeval geen problemen mee gehad, al heeft hij altijd wel wat dunnige ontlasting gehad. Goede nacht gehad? Hier ging de avond sinds lange periode weer eens goed. Had ik niet verwacht aangezien hij een lang slaapje had gedaan op de avond. Werd pas om 19.15 wakker Dus ik had me al voorbereid. Maar nee! Om 19.30 laatste fles. 21.00 terug naar bed. Wilde niet. 21.15 klein flesje en hij heeft geslapen tot 07.00 vanochtend. Heerlijk Moet een dezer dagen nog sinterklaas inkopen doen Moet ik wel een beetje gaan opschieten daar mee... Morgen lijkt me niet handig ivm storm...
Shendari Nou je mannetje doet het goed zeg, fijn hoor Ik wist niet eens dat het ging stormen Ik ben morgen alleen dacht te gaan winkelen maar dat doe ik maar niet dan Ik moet voor mezelf en de jongens dikkere truien hebben maar voor baby's hebben ze die vrij weinig vind ik Morgen zal het ook wel druk zijn denk ik voor sinterklaas Ik moet alles nog opruimen en sorteren want ze hebben stiekem best veel gekregen
Ik moet trouwens om 10.50 bij de huisarts zijn en morgen toch maar naar een manueel therapeut want er is zoveel onrust bij Lucas Ik merk ook dat hij zich overstrekt maar qua ontwikkeling verder gelukkig goed
Hai dames Shendari fijn dat je zoontje t zo goed doet. Mamsie succes bij de huisarts en therapeut! Laat maar weten hoe t ging. Ik vind ook dat ze bijna geen warme kleren hebben voor baby's. Pas vanaf mt 74 eigenlijk. Wel vestjes maar ik vind die ritsen altijd zo irritant. Heb wel n vestje van de hema met druk knoopjes. Die is wel warm. Hier was ze vannacht weer wakker.. Net bij cb geweest. Ze weegt 7200 en is 64,5 cm. Ze adviseren toch om bijvoeden even te laten en terug te gaan naar 5 voedingen over dag. Omdat ze daar toch behoefte aan lijkt te hebben omdat ze in de nacht weer veel wakker wordt. Nachtvoeding moet ik volgens haar echt niet willen omdat ze daar nogal snel aan wennen zei ze??? En als we pap willen geven adviseert ze het als ontbijt en dan van een lepel.. Om zo naar groente en fruit toe te werken. Ik twijfel een beetje over hoe en wat nu. Ontwikkeling is perfect verder en ze denkt dat ze blauwe ogen houdt. Apart he.. ( was natuurlijk n vraag van m'n vriend hahaha) Dat hebben wij allebei niet! Maar ze heeft de kleur ogen van mijn vader.. Ben benieuwd of het ook echt zo blijft
We zijn geweest maar ze kon niks doen voor ons helaas Ze vond wel dat hij zich erg overstrekte dus daar moeten we wel iets mee doen Inderdaad vestjes met een rits lijkt mij ook niet fijn maar heb een iets dikkere trui op zalando gevonden Maar verder helemaal niets En hoe moet je dan 5 voedingen gaan geven? En wat als ze snachts blijft komen? Maar het proberen te geven moet je ook ff laten dan? Kunnen ze dat nu al weten dan van de kleur ogen
Ja het kon nog veranderen maar ze dacht wel dat ze blauw bleven.. Wat lastig zeg, hopelijk kan die therapeut morgen iets doen dan. Ja zij denkt dus dat als ze overdag bijv 4x200 krijgt en dan de laatste fles om 23u bijv 100.. Dat ze dan snachts niet meer komt. Aan de ene kant denk ik ja kan wel kloppen want nu wordt ze alle nachten wakker terwijl ze eerst doorsliep. Maar aan de andere kant zie ik t ook niet zitten om haar dN weer "wakker te maken" om 23u. En volgens mij is het ook niet altijd honger snachts. Vind t dus wel lastig. Bijvoeden nog even laten omdat ze moest kokhalzen. Gewoon over 2 weken weer proberen... Wat zouden jullie doen met de flessen? 5 of 4 geven? Heb geen idee of ze nou "tekort" komt of dat t een fase is... ( dat wakker worden)
Ik vind het ook moeilijk hoor 4 of 5 flessen. Zeker nu ze 's nachts zo onrustig is. Ze lijkt vaak helemaal geen trek te hebben, dus om haar dan om 23.00 weer wakker te gaan maken en weer op 5 flessen uit te komen, zie ik eigenlijk ook niet zitten. Ik zou het denk ik nog even aankijken. De flesjes die in 'S nachts geef, zijn ook te verwaarlozen. 120 + 2 en die drinkt de de laatste dagen niet eens voor de helft op. Ik denk dat het vanzelf goed komt. Hier allemaal korte slaapjes weer vandaag. Zo irritant! Morgen Sinterklaas vieren met de familie, gezellig! Ik hoop dat ze morgen nog wel even een grote slaap doet tussen 13-16. Zou goed uitkomen, maar ja, ze zijn niet te programmeren he die kleintjes! Hoe is het met de prikjes gegaan? Geen last?
Het is ook lastig met die flessen Vond ze het vervelend om wakker gemaakt te worden? Zo niet dan zou ik het gewoon weer om elf uur proberen Heeft ze een speen? Anders zou je dat nog kunnen proberen snachts. Veel plezier morgen Mar en kleintjes zijn inderdaad niet te sturen
Dames help! Ze had gister de hele dag een temp van 37. Was wel hangerig, dronk haar fles niet goed leeg. Om 21u had ze ineens een temp van 39!!! Niks in huis... Echt dom m'n vriend snel bij de supermarkt (open tot 22) nurofen gehaald. Hadden geen zetpillen. Heel de nacht weinig geslapen wil alleen maar op m'n buik liggen. Ze ligt in n rompertje en ik geef haar meer water in de flessen want water alleen drinkt ze niet. Net getempt 39.2! Moet ik de huisarts bellen of is dit "normaal"??
Vervelend zeg Lelie. Bij kindjes ouders dan 3 mnd hoef je pas na 3 dgn koorts te bellen. En als jij het niet vertrouwd natuurlijk. Schjnt dat bij baby's zelfs 40gr geen reden tot bellen is (hoewel ik dan toch zou bellen). Straks zetpillen 120mg halen en die mag ze 3x per dag hebben. Hopelijk slaapt ze vandaag lekker. Daar knappen ze toch het meest van op! Sterkte!
Hier trouwens eindelijk weer een goede nacht. Laatste fles om 19.20 en ze werd om 05.40 wakker. Kunnen rekken tot 06.40 en nu ligt ze weer op bed. Fijn!
Ja ze voelt nu al minder warm aan. Dat spul helpt wel maar geef ik niet met een gerust hart. M'n schoonmoeder brengt straks zetpillen. Ze drinkt gelukkig weer goed. Ik ga de huisarts niet bellen.. Die kunnen toch niks. Het zal wel gewoon door de vaccinatie komen. En m'n moeder zei ook al wat jij zei mar.. Dat kindjes al snel hoge koorts hebben. Ik kijk het vandaag nog even aan. Ben trouwens wel blij dat ze altijd zonder problemen alle flessen leeg drinkt (normaal gesproken) Gisteravond deed ze dat niet. Voelde me toen echt machteloos. Lijkt me echt een drama als je een kindje hebt dat niet goed drinkt. Mar fijn dat je een goede nacht hebt gehad
Beterschap met je meissie! Hier straks weer werken opa en oma komen hem zo ophalen.. Hou me hart vast met de wind, moet op m'n scootertje Fijne dag en sinterklaasavond meiden!
Ik laat het bij lezen even voor wat het is. Ik hou jullie niet bij met lezen. hier is echt druk. Lies welkom das al ff geleden. wat een heerlijk ventje. Mamsie wat vervelend dat hii zoveel huilt Shendari leuke foto Lelie blauwe ogen kan wel ook al hebben jullie beide bruine ogen. Heeft met de chromosomen te maken. Dat kokhalzen bij groenten de deed ze hier in het begin ook dat is een reflex. Wat sneu voor dat ze niet lkkr is. Hoe is het nu? nala met dit weer op de scooter Hier morgen werken pff deze week 5 dagen. Hopelijk het weekend bij slapen want merk dat ik wat uurtjes te kort kom. Hopelijk hebben jullie een fijne pakjes avond gehad. Ff foto Truste allemaal.
Jeej ons meisje slaapt nog steeds vanaf 9 uur. Gisteravond ook geen laatste fles gegeven. Ik had zoiets van die meld zichzelf wel. Niet dus. Alleen zijn wij nu al vanaf 4 uur aan het spoken. Beide niet helemaal lkkr. Of de griep of gister iets verkeerds gegeten.
Hai dames Leuke Sinterklaas avond gehad? Wij nog nooit zo'n onopgemerkte 5 dec avond gehad. (Niks aan gedaan) gelukkig vieren we het dit weekend met de familie. Bij mijn dochter liep de koorts gister in de namiddag in een keer weer op. Gelukkig had ik toen zetpillen. Koorts is weg. Ze heeft vannacht een paar uur vast geslapen maar wordt ook vaak huilend wakker. Ze is nu ook nog heel erg hangerig. Misschien ook een doorkomend tandje want ze bijt sinds gister steeds op haar speen van de fles. Hoe gaat het bij jullie?
Stefanenlaura Dan heeft ze wel lekker geslapen Helaas jullie niet dan Tot hoelaat heeft ze nog geslapen? Lelie Wij deden zelf gisteren ook niks maar hadden wel lekkere hapjes voor ons zelf klaar gemaakt en s avonds lekker eten besteld Anders gaat het helemaal zo voorbij Gelukkig is de koorts weg hopelijk een goede dag gehad vandaag? En een tandje zou zeker kunnen maar het kan ook nog even duren want mn zoontje is er denk ik ook mee bezig soms knal rode wangen en alles in zn mond steken maar zie nog niks We zijn gisteren met hem weg geweest en het blijkt dat hij het kiss syndroom heeft wat we eigenlijk al dachten en nu eindelijk is bevestigd Hij moet nu een keer per week komen en dan moet het gauw beter gaan Wat is het verder rustig hier Nog plannen voor het weekend?
Wat fijn dat er eindelijk een diagnose is Mamsie! Hopelijk gaat het snel beter. Vannacht werd ze weer 2x huilend wakker: 01.10 en 02.25. De laatste keer klein flesje gegeven en toen 07.10. Pakjesavond was gezellig al was mevrouw er om 18.00 klaar mee. Het was druk en eind vd middag is ze gewoon moe van de dag. Uiteindelijk om 18.45 naar huis gegaan. Ze is erg verwend! Vandaag de kerstboom in elkaar gezet (voor het eerst een nepboom) en de lampjes erin. Straks naar de kelderbox om de rest vd spullen te halen. Slaapjes overdag blijven trouwens raar, vaak maar 45 min en dan weer 2x 2 uur. Totaal GEEN ritme meer. Vandaag ook bij de consulente geweest en ben nu 18 kilo kwijt in 9 weken. Ben best trots op mijzelf!