Kroelen vindt ze trouwens wel lekker hoor, maar ze zal niet bij me in slaap vallen, dat bedoelde ik eigenlijk. Ik heb volgens mij een bijtring van de Etos.
Hier slaapt Esmee ook niet meer op de arm. tegen die tijd ligt ze allang in bed. ze kan wel flink knuffelen. Ik heb vandaag geen tijd gehad om de huisarts te bellen. veel te druk op het werk. Volgens oma zag de ontlasting er wel weer goed uit en drink ze ook weer goed. De eerste fles leeg en de 2de voor de helft en fruit allemaal op. de 3 en 4de fles heeft ze ook niet leeg. bij de 4de zoveel moeite moeten doen om er 120 in te krijgen. ben ook erg benieuwd hoeveel ik er dadelijk in krijg. Overdag was ze verder heel vrolijk geweest maar rond kwart over 5 weer in bed geslapen en om 6 weer huilend wakker en wou daarna echt niet meer dan een paar minuutjes alleen liggen. zelfs op de arm was het niet altijd gezellig. om half 8 richting bed. toen was ze 36.8, dadelijk weer even tempen. Oftewel morgen eerste werk bellen en dan hopen dat ik of morgenmiddag of woensdagmiddag terecht kan. Der is iets niet goed met haar. Hier bijt ze trouwens op alles maar zie en voel nog geen tandjes. heb een bijt ding gekregen tijdens mijn zwangerschap en die vind ze geweldig en der sleutels.
Nou was ze 36.2 en heeft 120 op. Heb der maar een kruik bij gelegd. Hopelijk slaapt ze wel goed vannacht.
Hai dames Hoe ging de nacht bij jullie? Laura hoe is t nu met je dochter? Ja ik ben op zoek naar een platte bijtring. We hebben er al 1 maar die is zo dik. Hier laatste fles om 21.20 en eerste om 6u. Wel 1x speen moeten geven om 3u.
Hier even een wat mindere nacht: 02.30, klein flesje en toen 04.30. Mevrouw wilde niet meer slapen... Nog even bij me genomen en gedoezeld, uiteindelijk weer in haar eigen bed gelegd, maar nee. Dus eruit en om 06.45 weer naar bed met de fles, tot 09.50 uur. Ben gesloopt! Kan je nagaan hoe snel je went aan doorslapen haha!
Hahaha ja inderdaad! Toen ik nog borstvoeding gaf was ik snachts onderhand meer wakker dan dat ik sliep en dat hield ik goed vol. En als ik nu een nacht minder slaap ben ik hartstikke moe
Ze slaapt vandaag wel veel overdag en is ook langer wakker. Ze heeft geslapen van 07.00-10.00, 12.00-14.00, 16.20-.... En dus steeds min. 2 uur wakker tussendoor, zonder vervelend te worden. Ben benieuwd of dit weer iets nieuws is...
Hee mar Ja ze worden steeds langer wakker overdag. Hier merk ik weinig verschil. 3 uur wakker is hier niet raar, dat doet ze al wel even. Soms wordt ze wel moe maar dan zijn we zo weer 3 kwartier verder tot dat ze echt slaapt..
Mar je hebt inderdaad een vervelende nacht gehad. Gelukkig overdag wel goed geslapen. Heb jij ook nog wat bij geslapen? Ze is vannacht rond half 2 aan het mopperen geweest maar heb ik niet gehoord. Ik was in coma. Vanmorgen toen vl esmee uit bed haalde was ze 36.7 en had ze alles weer onder gepoept. Dit was rond 5 uur. De ochtend fles helemaal op en 2de en 3de fles 160 op. Bij de fles van 7 uur heeft ze maar 80 op. Verder overdag vrolijk en in de avond wat mopperen omdat ze moe was. Fruit ging goed en groente nieuwe smaak dus. Slapen heeft ze vandaag van 7 tot 9, 11 tot 14.15, 15.50 tot 16.45. Nu sinds half 8 in bed. Soms wat geluid van boven. Morgen om 3 uur bij de HA terecht.
Sorry dames, ik lees wel steeds mee maar vergeet soms te reageren. Zal beter mijn best doen! Hoe gaat het met iedereen? Lees dat er veel kindjes een beetje ziekig zijn? Hoe is het bij de huisarts gegaan Laura? Mar, wat vervelend dat je veel gebroken nachten hebt. Hoe komt het dat je zelf dan geen slaap meer kan pakken? Klaar wakker? En ik lees dat jullie allemaal van die kroelkontjes hebben, ben geloof ik de enige dus van niet Heeft hij nooit echt van gehouden. Geen idee van wie hij dat heeft Hier gaat alles z'n gangetje. Ben sinds 3 dagen over gestapt op 4x 200cc maar vaak wilt hij nog een 5e of 6e flesje, maar die geef ik verdund, dus kom rond de 900cc uit per dag. Lijkt me wel redelijk. Hij drinkt werkelijk waar alles op! Hongerlap... Verder doet hij het fantastisch. Nog steeds wilt hij 's avonds laat naar bed, en rond 22.00 a 22.30 gaat hij de nacht in. Slaapt dan vaak wel door tot 07.30 a 08.00. Dus mag absoluut niet klagen. Alleen wel jammer dat de quality time met man een beetje weg is dus. Maar dat komt ook wel weer terug A.s Zondag ben ik jarig, en ons zoontje blijft van zaterdag op zondag bij opa en oma slapen. Wij gaan voor het eerst sinds de geboorte weer eens uit eten, daarna naar de film (The Hobbit II !!) en heerlijk uitslapen. Heb er echt onwijs veel zin in. Zie er zelfs enorm naar uit om bij man achterop de fiets te zitten om met de trein naar Rotterdam te gaan. Haha! Net als vroeger maar ook wel eng hoor, zonder mijn ventje!
Haha je hoef er geen sorry voor te zeggen hoor maar was gewoon benieuwd Lekker toch ff met zn tweeën weg Geniet ervan! En dan is het nog fijner om je kleine man te zien. Ik ben wel benieuwd naar de hobbit, ik hen deel 1 ook gezien. Ik kan me wel voorstellen dat je de avonden samen mis, maar wel weer lekker dat hij snachts zo goed slaapt
Ja is zeker lekker. Hij heeft vorig weekend al een nachtje bij opa en oma geslapen, maar toen waren wij daar tot 23.30 en hebben hem de nacht in geholpen. En nu laten we het dus aan hun over, en dat maakt het wel spannender. Maar hij heeft het super gedaan dus heb er alle vertrouwen in. Hij liet de nacht waarin hij 2x kwam aan ons over Direct de dag erna dus haha. Overigens ben ik blij als we straks overstappen op niveau 2 flesvoeding. Niveau 1 is echt een ramp om te kopen overal. Heb nu 2 pakken bij bol besteld. Weet ik iniedergeval zeker dat ik het in huis heb... Heel erg apart, maar de maat 68 broeken waren altijd iets aan de lange kant (maar wel enorm strak rond zn middel) en nu past hij ze qua lengte perfect! Hoop maar dat hij ook enorm in de lengte is gegroeid, want ik geloof dat hij alweer over de 9 kilo is Jij al weer naar het CB geweest met je flinke kerel Mamsie? Ik moet a.s maandag, maar knijp hem wel...
Hai dames Haha shendari knap hoor. Vorige week zag je er nog tegen op om hem bij iemand achter te laten en nu heeft hij zelfs al gelogeerd! Veel plezier alvast voor dit weekend Wij hadden gister een fotoshoot (dit keer een officiële) het ging goed. Zal straks een foto erop zetten. Maar ze heeft over de hele dag bij elkaar 1.5 uur geslapen. Dat is natuurljk echt niet goed. Nu heeft ze vannacht wel heel goed geslapen maar nu is het alweer een gevecht in haar bedje. Ik snap er niks van... Eerst was dat helemaal niet
He meiden, Even ene paar rotdagen gehad door de pijn. Vanochtend weer naar de ha en moet echt voorzichtig doen. Zit tegen een hernia aan. Gelijk afspraak gemaakt bij de Chiro en net behandeld. Moet morgen en zaterdag weer en hopelijk ben ik er met de Kerst dan van af. Meisje doet het 'S nachts goed. Vanochtend 04.30, klein flesje en toen om 07.50 wakker moeten maken om naar de ha te gaan. Vanochtend 1,5 uur geslapen en nu ligt ze weer op bed. Lelie, raar he hoe dat slapen soms gaan. Gisteren bij mijn zus sliep ze ook 5x 45 min. Zo irritant! Maar ja het zal wel weer een fase zijn, zoals alles!
Dan is het ook spannend voor de opa en oma, en goed van je dat je het vorige week al een keer heb gedaan want je zag er best tegenop en vaak hebben kinderen niet eens in de gaten dat we zijn Maar als hij de broeken nu pas qua lengte zal hij zeker gegroeid zijn. Ik hoef pas in januari weer maar ik krijg altijd wel opmerkingen over hoe flink hij is en of we hem pocon geven, zo irritant vind ik dat. Hadden ze er bij het cb iets over gezegd dan?
Nou ik stelde voor om Sinterklaas smiddags te vieren. Wilde hem niet in de avond weer mee terug nemen als hij de nacht al was in gegaan. Maar schoonmoeder vond dat absoluut niet leuk. Sinterklaas vieren hóórt savonds. Dus heb maar toegegeven en hem daar gelaten (wat ik erg lastig vond) Maar goed, allemaal goed gekomen dus. Lelie, leuk een photoshoot! Ben benieuwd! 1,5 over een hele dag? Wauw, dat is wel weinig inderdaad. Maar als ze het kan hebben, waarom niet? Of werd ze er vervelend van? Mar, Wat vervelend die pijn! Hoe is dat zo gekomen? Hoop dat je er snel vanaf bent en kan gaan genieten tijdens de kerstdagen! Mamsie, Denk het ook inderdaad. Vervelend die opmerkingen ja, wordt er ook moe van. Nou ja, de vorige keer bij 4 maanden was hij 8 kilo, waren ze niet zo blij mee. Maar ja kan ik er wat aan doen...