Ik weet niet hoe ik eraan ben gekomen. Ik dacht dat ik een spiertje had verrekt, maar de pijn werd erger. Mijn meisje was 8200gr met 4 mnd, maar gelukkig deed het CB niet moeilijk. Tja, wat moet je doen dan? Kan haar moeilijk op dieet zetten! Ik heb wel het idee dat ze nu meer in de lengte is gegroeid. Ze zit nu natuurlijk ook op 4 flessen (soms een extra flesje met 2 schepjes), dus ze krijgt minder binnen. Hoop dat ze nu wat meer binnen de lijntjes zit. Wij moeten 30 december.
Al dat gezeur van die cb's! Hier was ze met 4mnd 7.2 en ik moest juist meer eten geven. Gewoon een keer een opmerking terug maken mamsie! Mar wat vervelend zeg! Ik dacht al even dat ik wat berichten over t hoofd had gezien want ik wist niet dat je zo'n last had van je rug! Beterschap. Hopelijk is t snel weg. Dat slapen is inderdaad steeds anders. Vanmiddag heeft ze 2 uur op bed gelegen maar ze werd wel 4x huilend wakker?? Net alsof ze niet in een diepe slaap kan komen. De nachten slaapt ze wel weer door gelukkig.
Tja Shendari je kan er zeker niks aan doen Je kan je mannetje moeilijk op dieet zetten ofzo Geniet er in ieder geval van het weekend Hier slaapt mn mannetje overdag best goed meestal sochtends een uur smiddags 2 uur en daarna soms nog een uurtje Vandaag weer naar therapie geweest, alleen moest hij op dat moment een fles dus het was niet zo succes vandaag Wat een leuke foto Lelie
Lelie leuke foto en mooie meid. ze heeft dan wel heel weinig geslapen. Mar wat vervelend van je rug. doe maar rustig aan want een hernia kun je nu niet gebruiken. Heeft Elin inmiddels haar spreidbroekje of nog niet? Shendari spannend dat hij blijft slapen. Hebben jullie gezellig een avondje samen. Laat je even weten hoe de film is geweest. Hier deel 1 ook gezien. Ach laat ze lkkr kletsen dan maar een lkkr mollig kindje. Dat heb ik hier ook. Gister bij de ha geweest. waarschijnlijk is ze gewoon niet helemaal lekker geweest. We moeten gewoon even afwachten. De flessen gaan inmiddels alweer een stuk beter. Het zakken van de temperatuur kan te maken hebben met het niet lekker voelen. De ontlasting is inmiddels ook weer dikker. Het enige nadeel is dat ze nu iedere keer 's nachts poept rond half 5 /5 uur. Vind ik iets minder. slapen gaat ook goed. Wel word ze nog steeds af en toe huilend wakker maar dat was eerst ook al. Verder morgen een trouwerij en dan mag ze mee. Na het eten brengen wij haar naar opa en oma. Daar blijft ze dan ook slapen. nog 1 weekje werken en dan heb ik 2 weekjes vakantie. pfff ben er echt aan toe.
Laura, ze heeft haar spreidbroekje inmiddels 2 weken om en gaat heel goed. Eerste dag was veel huilen, maar daarna was ze gewend. Al vindt ze het wel heerlijk als ie even afgaat om in bad te gaan. Dan gaat ze alle kanten op haha! Heerlijk bijna vakantie! Kan me voorstellen dt je er aan toe bent!
Goede morgen dames! Hier een goede nacht. Meisje was om 00.30 aan het huilen, maar kon haar gelukkig troosten en nu slaapt ze nog lekker. Om 09.35 weer naar de chiro en om 16.10 naar mijn consulente. Denk niet dat ik iets ben afgevallen. Hou door de medicijnen ook vocht vast, maar goed, we zullen zien. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! Lelie, wat een moppie!! Prachtige foto! Laura, Ik zal het zeker weten laten weten! Al denk ik dat het net zo goed zal zijn als deel 1 Enne, succes dit weekje, voor je het weet heb je lekker vakantie! En veel plezier op de bruiloft Mar Top dat je een goede nacht hebt gehad! Jij ook succes vandaag bij de chiro en het weegmomentje! Mamsie Nee dieet kan natuurlijk niet. Maar ja. Hij ziet er niet extreem dik uit ofzo. Gewoon lekker mollig. Het is alleen dat de meeste kindjes pas rond 1 jaar 9 a 10 kilo wegen. Dus dat maakt me dan wel een beetje onzeker. Hier ook een goede nacht. Lang geleden dat mannetje sliep om 20.30. Dacht dat hij nog wel een x zou komen, maar hij heeft doorgeslapen tot 07.30. Heb gister eindelijk een mooie goede winterjas gescoord. Zag hem hangen en was gelijk verkocht. Toen bleek het wel van Nijntje te zien en iets duurder. Maar wel gekocht, want hij is té leuk! Dames! Ik ga morgen mijn vriend ten huwelijk vragen!!
WAUW Shendari, wat een leuk nieuws! Ga je nog iets speciaals doen? Leuk, leuk, leuk!!! En wat goed dat je mannetje het vannacht zo goed heeft gedaan! Probeer je niet te druk te maken om het CB. Als je mannetje zn lijntje volgt is er niks aan de hand. Zij gaan uit van gemiddelden he? Niet alle kindjes zijn hetzelfde. Ik maakte mij er ook druk om, maar ze doet het super en dat is het belangrijkste!
De meeste kinderen wegen 3x hun geboortegewicht met 1 jaar dus de mijne zal ong 11 kilo wegen maar ze groeien dadelijk minder snel dus het zal wel goedkomen Spannend Shendari en hoe ga je het doen? Hier een slechte nacht gehad veel wakker en niet meer zelf in slaap komen Veel succes Mar
Ja ben enorm zenuwachtig! Ik wilde hem eerst de vraag gaan stellen in het restaurant, maar zie het niet zo zitten dat ik voor al die mensen op mijn knieën ga haha. Heb nu in mijn hoofd om een fotohokje in te duiken en dan het doosje tevoorschijn halen. Heb je het gelijk ook op foto... Mamsie, 3x het geboortegewicht? Dan is hij daar al over heen Balen dat je een vervelende nacht had Mar, Ja is ook wel zo. We gaan het zien maandag!
Dat is origineel in een fotohokje Succes hopelijk heeft je vriend niks door Maar alle kindjes volgen hun eigen lijn he en laat ze maar praten, bij het cb hebben ze makkelijk praten want ze zien kinderen heel even en verder niet. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan (eigen ervaring) Ik snap het niet waar het opeens vandaan kwam maar het zal ook wel eraan liggen dat hij een kiss kindje is
Mamsie, was het al lang bekend dat hij kiss heeft? Of was dat onlangs vastgesteld? Ben het even kwijt. Iniedergeval wel fijn dat je weet wat er al die tijd aan de hand was/is.
Pfff, zou woedend zijn als niemand je gelooft en er toch iets uit komt. Ben blij dat je je moeder hart hebt gevolgd! Zo zie je maar weer dat een arts ook niet alles weet. En hoe nu verder? Is dat met medicijnen onder controle of moet het slijten?
Shendari wat stoer!! leuk dat je als vrouw je vriend vraagt! En ook een heel origineel idee in n fotohokje. Kunnen jullie daarna meteen blij op de foto Mar succes bij je weegmoment en bij de therapeut Vocht vasthouden telt niet he haha dat gaat er straks gewoon weer vanaf dat scheelt. Ik had niet moeten zeggen dat ze doorsliep haha. Vannacht om 4.30 klaar wakker. Om 5.30 fles gegeven daarna sliep ze weer. Laura veel plezier op de bruiloft. Over die gewichten tja.. Ze groeien toch zoals ze groeien haha. Mijn dochter is 7.2kilo en m'n nichtje van 4 is 14.4 precies t dubbele. Nou daar gaat mijn dochter wel dubbel en dwars overheen hahahaha
Hij gaat nu naar een manueel therapeut, medicatie is niet nodig maar we geven hem wel een zetpil want hij lijkt toch pijn te hebben. Maar gisteren stond mn ventje er niet zo open voor, veel huilen en onrustig ook wel omdat hij honger Ik twijfel alleen of het echt werkt maar anders kunnen we altijd naar een fysiotherapeut
Ah ok. Hopelijk zal hij er veel baat bij hebben dan. En zo niet kun je idd ook nog fysio proberen. Nou, het plan voor morgen is af Als we naar de bioscoop gaan lopen we altijd langs een enorm groot hotel. We grappen dan altijd dat we daar ooit eens gaan slapen, maar het is veel te duur dus komt er nooit van. We gaan eten bij de Bazaar dus helaas is het hotel dan wel een stukje verderop. Maar na het eten zeg ik gewoon dat ik mijn mobiel in de bioscoop heb gelaten (dan ga ik gelijk stiekem bellen dat wij naar het hotel komen zodat ze 2 glazen prosecco klaar zetten en rozenblaadjes strooien) en dan moeten we dus wel weer via die weg naar huis. Maar dan lopen we dus weer langs dat hotel en grap ik weer van 'Kom, laten we eens binnen lopen en vragen wat 1 nacht kost' En dan zeg ik bij de balie: gereserveerd op *naam* ohhh zou dat gezichtje wel eens willen zien! Haha, ben super nerveus.