Wat een giller Laura! Op mn werk was er ook zo één. Je zag helaal niks en ze bleef maar over haar buik wrijven haha. Ik zing (klap eens in je handjes en dan doe ik het ook bij haar), ik hou haar in de lucht en dan doen alsof ze valt (gaat ze keihard schaterlachen), hop paardje hop op schoot (groot succes ook), een rammelaar vindt ze leuk, activity kleed met boog en speeltjes waar ze tegenaan slaat, de box met mobiel, wippertje... En samen in bad vindt ze ook leuk! Fijn dat het fruithapje goed ging! Ik heb de peren in huis gehaald, nu wachten tot ze rijp zijn en dan voeg ik een fruitmoment toe.
Ja dat soort dingen doen wij ook. Al kunnen we niet te wild doen want ze spuugt nogal snel Mijn vriend krijgt haar met alles aan het lachen als hij op een bepaalde manier iets zegt of rare gezichten trekt haha dan lacht ze zo hard net of ze niet kan stoppen. Bij mij lacht ze ook veel maar niet op die manier Groente gaat bij jouw meisje dus goed? op hoeveel flessen zit je nou En hoeveel fruit en groente eten jullie kleintjes nu?
Ze zit nu op 4 flessen (3x 180 en 1x 210). Soms nog een nepfles (120+2) als ze 's nachts komt. Vandaag worteltjes gegeven en ze was het echt van het lepeltje aan het slurpen en lachen erbij! Ze lijkt dus echt door te hebben hoe het moet en ook aan de smaak te wennen. Tja, en hoeveel ze eet... Nog niet veel hoor. Ik denk een lepeltje of 8? Fruit ga ik volgende week mee beginnen.
Hee mar Goed zeg! Nou ik vind het hier erg vermoeiend worden.. Ze slaapt overdag bijna niet meer... Ze wil alleen maar bij me zitten. Middagdutje in bed huilt ze alles bij elkaar. Laten huilen helpt ook niet. En als het een keer wel helpt wordt ze na een half uur al weer wakker!! Kortom ik zit dus steeds meer met haar in m'n armen.. En nu net was het dus ook huilen, huilen huilen en nog eens huilen. Ze hield maar vol. Haar daarna getroost en even geknuffeld, haar in bed gelegd en toen ging ze slapen. Maar in de middag lukt dit dus niet meer. Als ik dan bij haar sta, is ze stil, maar gaat ze ook niet slapen. Ze reikt dan trouwens ook met haar handjes naar mij. Als ik mijn hand dan geef pakt ze die met twee handjes vast. Ze slaapt echt veel te weinig en lijkt oververmoeid te worden... Wat moet ik hier nou mee? Zou ze dan echt zo veel behoefte aan mij hebben?? Als ik het hier zo hoor slapen jullie kindjes wel gewoon goed. Veel gaan al om 19u naar bed, nou dat lukt hier al helemaal niet. Maarja al bij al maar weinig tijd om effe lekker op de bank te relaxen..
Jeetje dat is wel pittig Lelie! Sommige kindjes slapen minder, maar hebben daar ook minder behoefte aan. Klinkt alsof jouw meisje die behoefte nig wel heeft, maar het niet lukt. En als je met haar gaat wandelen, valt ze dan wel in slaap? Geeft ze ook geen vermoeidheidssignalen meer aan? Hier zijn die signalen nl veranderd (misschien gaat ze nu op het verkeerde moment naar bed?). Eerst ging ze gapen, maar nu gaat ze duimen. En ik eerst maar wachten op die gaap haha. Hier trouwens een mindere nacht. Om 19.30 lag ze in bed. Huilen om 01.00, even troosten (en nog een keer terug). Toen huilen om 02.30, weer in slaap tot 03.00. Klein flesje en toen besloot ze te gaan kletsen tot 03.30. Toen hoorde ik haar weer om 06.00 en 07.00 (piepen niet huilen) en toen om 08.00 eruit. Weet niet of het aan de storm heeft gelegen, maar pff... Lang geleden zo'n nacht!
Ze is hartstikke moe maar kan inderdaad weer moeilijk zelf in slaap vallen. En ze heeft ook maar weinig slaap nodig. Hier werd ze om 6u wakker! Dus redelijk goede nacht haha. Alleen vind ik t ritme met 5 flessen echt bagger. 4 komt met alles veel beter uit. Ze is hier trouwens geen fan van banaan haha. Mar dan had jij wel een zware nacht zeg!
Hoihoi! Wij zijn weer thuis met ons kleintje weer bij ons. Heb hem erg gemist Maar eh, ik ben nu officieel verloofd want hij zei JA! Was echt een super toffe dag. Maar wat er gister gebeurde!!! We liepen langs het hotel, zegt mijn a.s man: Hier heb je gereserveerd toch??? Ik schrok me een hoedje!!! Ik dacht hoe weet hij dat nou?? Bleek dat ie een grapje maakte, maar ik reageerde dus nogal raar, en hij had wel iets in de gaten dat er wat aan de hand was Maar uiteindelijk heeft hij dit totaal niet zien aankomen, maar viel alles wel op z'n plek. Waarom er met mij geen zinnig gesprek te voeren was tijdens het eten bijvoorbeeld Het was een super mooie kamer, 12 hoog, en recht tegenover het Nationale Nederlanden gebouw die savonds in knipperlichtjes te zien is. Heel erg romantisch allemaal Lelie: Om 19.00 ligt hier mijn ventje ook nog niet op bed. Soms lukt 20.30, maar meestal gaat hij pas tegen 22.00 goed en wel de nacht in. Laura: LOL! Kan me voorstellen dat dat er nogal gek uit heeft gezien Maar stiekem was ik ook wel een beetje zo hoor! Maar niet in het openbaar haha. Kon niet van mijn buik afblijven op het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Mar: Goed bezig met de hapjes dus! Top!
Gefeliciteerd!!! Haha typisch.. Dat hij net zo'n grapje moest maken!! Hoe komen jullie aan de trouwdatum?
Bedankt! Haha ja echt hé?? Heeft hij nooit eerder zo gezegd, en uiteraard op dé dag dus wel Alsof hij het van binnen misschien onbewust aanvoelde ofzo. Te grappig eigenlijk. De ring bleek ook te klein voor hem maar hij wilde hem per sé om. Ik zei nog, doe nou maar niet, we kunnen kosteloos ruilen voor een groter maatje. Nee meneer is eigenwijs en heeft hem met pijn en moeite om gekregen. Tja, en nu krijgt hij hem niet meer af... 24 oktober 2002 was onze eerste zoen en daarmee was het officieel dat we een relatie hadden. Lijkt ons leuk om die speciale dag om te zetten in onze trouwdag
Oh leuk ja mooie gedachte ook die datum Haha nou wel lief toch dat hij hem meteen om wilde. Vond je het niet moeilijk om een ring uit te zoeken???
Jeeee gefeliciteerd! Wat een toeval dat hij dat zei zeg! Kan we weer opgelucht adem halen en genieten van het verloofd zijn!
Wat een heeeeerlijke nacht! Meisje om 19.45 in bed en ze slaapt nog!!! Ik lag om 21.00 in bed en was om 06.30 wakker. Fijn!!! Om 09.00 weer naar de chiro!
Dank Mar! We genieten met volle teugen. Echt een dag om nooit te vergeten, wat hebben we gelachen achteraf Wat super fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Hopelijk is het een trend! Was zo leuk om ons zoontje weer op te halen gister. Hij sliep nog toen we er wel waren maar niet lang daarna werd hij brabbelend wakker. Dus we gingen samen meteen naar boven. Nouuuu, hij bleef maar glimlachen en mijn gezicht aaien. Zo lief! Vraagje, hoeveel poepluiers hebben jullie op een dag? Hier nu al een tijdje zo'n 3 a 4 per dag Soms is het ook wel een 'ongelukje' zeg maar. Dan zie je hem bewust een poepje laten maar dan zit er dus ook nog iets anders bij haha. Maar zeker wel 3 volle poepluiers op een dag. Wel erg veel, of niet? Zometeen naar het CB. Ben bang dat we bijna de 10 kilo gaan aan tikken Hoop dat het mee valt.
Mar je hebt natuurlijk altijd baas boven baas Mijn dochter kreeg de laatste fles om 21u en om 6.45 werd ze wakker! Niet een keer wakker geworden vannacht!! Dat is al lang geleden zeg!! Haha Hoe was het bij de Chiro? En shendari hoe was het bij het cb? Hier heeft ze meestal 1 soms 2 poepluiers per dag.
Hier zijn de poepluiers wisselend: soms om de dag, dan weet iedere dag en vandaag al 2x. Maar goed, ik geef nu ook groente en vandaag voir het eerst fruit (peer was een succes!). Het gekke is, nadat ze vannacht aan 1 stuk door bijna 12 uur heeft geslapen, ging te iets meer dan een uur later naar bed om weer 3 uur te slapen!!! Vanmiddag een uurtje en nu ligt ze weer. Ben ook benieuwd hoe het bij het cb was.
Pfffffff, ben in slaap gevallen op de bank! Hoe stom is dat! Ik dacht nog even te gaan liggen, val normaal niet zo makkelijk in slaap CB belt me zo even terug zodat ik het kan uitleggen. Hopelijk kan ik dan nog wel snel terecht. Wil ook dat er even goed wordt gekeken naar zijn huid. Erg droog overal. Mar, lekker van genieten die slaapjes! Lelie, jij ook ook goede nacht gehad dus! Hier was het wat minder. Sliep om 21.30 en werd weer wakker om 01.30. Toen weer om 06.15. Maar die heeft m'n man mogen doen
Oh balen Shendari! En wanneer mag je nu komen? Hier een mindere nacht voor mij, maar niet door Elin. Kon niet in slaap komen tot 23.45 en toen om 04.45 wakker omdat ik het bovenbuurjongetje hoorde huilen. Kon daarna niet meer in slaap komen. Meisje ligt nog lekker te slapen. Gisteren trouwens peer gegeven en dat vond ze heerlijk! Vandaag weer groenten halen en dan sperziebonen als 4e groente, ben benieuwd hoe ze dat vindt.
Haha shendari toch! Dan was je wel moe haha Mar hoe had je dat gedaan met die peer? Gepureerd met de staafmixer ofzo? Ik las laatst ook dat je peer en appel enzo eerst even kan koken..?? Maar wordt peer niet heel waterig als het gepureerd is? Ik wil haar vandaag namelijk ook peer geven. Balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hier ook niet al te best.. Dochter sliep van 21.30 tot 6u. Fles gegeven maar heeft daarna niet lang meer geslapen. En ik kon vannacht gewoon niet in slaap komen. Dus al bij al te weinig uurtjes slaap gehad.