Heeft Zeeman niet, toch? Ben aan het wachten tot mijn meisje wakker wordt om naar mijn ouders te gaan. Ze slaapt al vanaf 11.15 uur! Heb de kerstboom en kerstspullen al opgeruimd, ben in bad geweest, aangekleed en opgemaakt... Kleine slaapkop!
Zeeman heeft volgend mij geen webshop hoor Ik las trouwens net over de ontwikkeling van 5 maanden.. Nou of daar klopt niks van of ik heb een baby die niet zo vlug is??? Ze hadden het al over huis veilig maken en box lager zetten??? Moet je maar eens lezen!
Dat is best snel dan met 5 maanden, maar ik lees op deze site ok over baby's die met 7 maanden lopen dat kan ik me dan ook niet voorstellen eigenlijk.
Niet heel realistisch wat er staat. Zij gaan uit van de vroegste leeftijd waarop de baby's iets kunnen ipv het gemiddelde. Niks van aantrekken, ieder kind ontwikkelt zich anders. Ben benieuwd hoe snel mijn meisje de 'schade' gaat inhalen als haar broekje eenmaal weer af mag!
Nou ja mijn dochter vindt het allemaal wel best als ze op haar rug ligt. Hooguit draait ze op haar zij.. Nog niet naar buik. Wel andersom. Ze probeert vooral omhoog te komen met haar bovenlijf. En ja met 7 maanden lopen lijkt me wel heel bijzonder hahahah. Mijn nichtje liep met 10 maanden dat vonden wij al snel!
Ik word gek van mijzelf! Weet niet welke kinderstoel ik moet kopen. Twijfel toch weer tussen de tripp trapp en de tiamo (kan je stoeltje met tafeltje van maken..). Welke hebben jullie?
Met 7 maanden lijk me ook erg sterk maar sommige scheppen graag op denk ik Wij hebben een triptrap Ideaal vind ik en een ikea kinderstoel
Wij hebben een Chico kinderstoel. Overgekregen van mijn zus.. Leuning kan in verschillende standen dus dat is wel handig. Ik ken die andere stoelen niet.. Heb me er helemaal niet in verdiept. Laten jullie je kindjes wel eens gewoon op de vloer "spelen" op een deken ofzo? Zodat ze kunnen oefenen met rollen enzo.. Hier ligt ze wel op een speelkleed maar dan is ze dus vooral bezig met die speeltjes die er hangen. Spugen jullie kindjes trouwens ook best veel? Wij gebruiken standaard nog nutriton maar zodra ze iets van fruit of groente op heeft spuugt ze daarna. Gister gaf mijn vader een heel heel klein beetje mona vanillepudding, ging er wel in, maar na 2 min kwam het er uit... Zou haar lijfje misschien gewoon nog niet toe zijn aan bijvoeding?
Lucas ligt altijd op een deken met een aantal speeltjes om hem heen, die geluid maken en die hij probeert te pakken en in de box ligt hij voor zn rust want hij stopt niet met draaien ondanks dat hij dan moe is Lucas spuugt bijna nooit Misschien valt het nog wel te zwaar op haar maagje en als je nu om de dag iets geef zou het dan schelen
Klopt, pakte net het oei ik groei boek erbij ivm 6 maanden sprong. Hij zou aan het einde van deze sprong moeten kunnen staan, bukken, vanuit zit gaan staan, optrekken, stapjes langs de tafel kunnen zetten. Nou uhhh, daar geloof ik echt geen drol van. Zie ik voorlopig ook echt nog niet gebeuren. Heb het allemaal maar los gelaten en hij ontwikkelt zich wel op zijn eigen manier. Wel traag denk ik, want rollen is hier nog steeds niet aan de orde. Ga straks een kleedje op de grond leggen ipv de babygym, want hij blijft maar met die speeltjes bezig Wij hebben zaterdag de stokke tripp trapp gekocht. Love it! Wel even irritant om je kindje erin te zetten hoor, vooral als hij niet mee werkt haha. Ik ondersteun hem met hydrofiele doeken bij zijn buikje zodat hij niet zo naar voren leunt. Spugen is hier nog maar zelden, zeker sinds we overgestapt zijn op nr 2. Daarintegen heeft hij wel wat moeite met poepen. Enorm rood hoofd en zit er bij te kreunen. Maar er komt gewoon vaste poep uit, geen knikker ofzo. Lelie, denk dat je meisje wel toe is aan bijvoeding, zou het toch proberen door te zetten, of anders om de dag inderdaad! Foto van meneer met een soepstengel! Let niet op de rommel, gister in 1 dag de muur geverfd en alle meubels verplaatst.
Wat een lekker mannetje Shendari Vond die de soepstengel lekker? En valt toch best mee met de rommel hier is het erger denk ik overal speelgoed enz Dat hoor je vaker dat ze met overstappen moeilijk kunnen poepen maar goed laxeren met fruit dan gaat het weer wat makkelijker Lucas probeert wel zn benen onder zn lijf te doen dus ik denk wel dat hij gaat kruipen maar dat dacht ik bij mn oudste ook en die heeft dat nooit gedaan maar ik zie het allemaal wel Een ding is zeker ooit lopen ze allemaal maar dat mag nog wel ff wachten van mij het gaat al zo snel
Wat een lieve foto! Ik blijf maar twijfelen voor die kinderstoel. Vind het zoveel geld die Tripp Trapp! Ga volgende week maar eens naar Babypark. Kan ik even goed kijken, ook voor een buggy. Denk aan de Nuna Pepp Luxx.
Tripp trapp is duur inderdaad, maar hij kan wel een heel leven mee. Dat was voor ons de doorslag. Beter 1 dure stoel, dan 3 stoelen in 7 jaar tijd Soepstengels vind ie heerlijk! Maar ik vond het doodeng. Hij beet het kapot met zijn kaken maar het ging goed. Grote stukken spuugde hij gewoon weer uit. Oja, sinds vrijdag is z'n 2e onderste tandje ook door. Het eerste tandje is nu zichtbaar als hij lacht, te schattig Gaat allemaal erg snel idd Mamsie, kan me ook gewoon niet meer voorstellen dat deze beer echt een kleintje is geweest!
Heeft iemand mijn meisje gezien? Herken haar vandaag niet terug! Iedere keer huilen aks ik haar op bed leg en alleen korte slaapjes. Niks voor haar?! Ik vind het ook veel te snel gaan...
Het is ook best veel geld voor een kinderstoel maar net als wat Shendari zeg je kan er heel lang meedoen En de accessoires kan je ook van een ander goedkoper merk kopen hebben wij gedaan. Hier nog geen tand in zicht hoor Maar denk wel dat hij ermee bezig is Ach tis zonde zit ze zichzelf in de weg
Ah wat een lief ventje shendari. Al een hele wijsneus Net lag ze hier op het speelkleed en ze draaide bijna!! Richting buik. Alleen het laatste stukje heeft ze nog wat hulp nodig. Maar ze was helemaal blij haha. Wat ze ook doet in de box.. Is gewoon draaien op haar rug. Ligt ze ineens de andere kant uit.. Doen die vn jullie dat ook? Hier geen moeite met poepen maar ze laat wel super veel scheten. En ja ze spuugt nog net weer melk eruit van 11u. Mar balen zeg! Jij ook een mindere dag. Misschien zit de verlatingsangst er toch aan te komen??
Nou je mocht het nog wel zeggen Lelie leuk he dat ze dingen proberen te bereiken en blijven proberen. Eerst had ik het niet zo in de gaten maarn zoontje draait ook op zn rug en ligt dan opeens anders. Maar heeft ze altijd gespuugd of niet? Ben het even kwijt Vergeten jullie nog veel, soms heb ik echt het idee dat alles langs me heen gaat