juli 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamsie2010, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd lelie! Lekker weer aan het werk. Heb je er al zin in. Ik zou me niet te druk maken hoor en anders kan je, als ze het vragen, uitleggen over hoe en wat.

Zo Mar toch een scan en röntgenfoto De uitslag duurt inderdaad lang Toch wel spannend of er iets uitkomt.
    Dat gaat wel snel met afvallen Fijn!

Ik moest eigenlijk nog naar de stad maar vandaag slapen allebei de kinderen erg veel en lang Ik moet kleding voor hun allebei hebben maar dan maar online even kijken

2. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Dankjewel!!
    Ja jullie hebben wel gelijk. Ik heb niks te verbergen. Hoop dat ze gewoon professioneel blijven want dat heb ik ook gedaan.

Mar dat is wel snel dan die scan. Vaak moet je daar weken op wachten..
    Afvallen gaat goed. Ik ben er 4.2 kwijt iets meer als twee weken bezig.
    Hopelijk hou ik t vol. Heb nog geen moeilijke momenten gehad dat valt me al mee!

Mamsie ja ik heb er wel zin in hoor. De eerste dag zal wel spannend zijn. Voor mij alles weer nieuw en m'n dochter niet zien voor t eerst zo lang haha. Maar ze doet t wel goed bij de oma's dat scheelt.
    Het is wel weer goed voor me om weer te werken denk ik.
    Zeeman heeft trouwens inderdaad een webshop! Dat vroegen jullie toch n tijd geleden. Ik zag t vandaag toen ik naar rompertjes zocht.

Mar jij ook al weer zin om te gaan werken?

3. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Nou ik lees nu dat m'n bericht niet echt duidelijk over kwam. Ik bedoelde afvallen gaat super goed bij jou!!! Knap :) ik doe je 25 kilo niet na :)

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou 4,2 kilo in 2 weken is netjes hoor Lelie! En de scan is 4 weken geleden al ingepland voor de zekerheid. Had gekund dat de neuroloog vandaag zou bepalen dat het niet hoeft, maar daarom is het zo snel.

Joh dus toch een website die Zeeman! Wist ik niet!

Heb geen zin om te werken... Scheelt dat ik thuis ga werken. Dus dan is alles net even iets makkelijker in te delen.

5. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Dat zal zeker wennen zijn zonder je dochter maar misschien ook wel weer fijn om iets anders te doen
    En de eerste dag is altijd spannend, weer alles aftasten
    Maar met afvallen bij jou gaat toch ook prima Hoe doe je het?

Ja he de zeeman gaat met de tijd mee ;)

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    #1126 Mar30, 17 jan 2014
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
    Ik doe Cambridge: shakes en repen. Het is een dieet van 500 cal. Ik wil dit tot maart doen en dan naar de 800cal.

7. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Maar is 500 cal niet weinig Voelde je je niet flauw in het begin? Ik moet echt nodig beginnen maar ik vind het echt lastig

8. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee helemaal geen last van gehad (schijnt er wel bij te horen de eerste 3 dagen, tot je in ketose bent). Na 3 weken heb ik steeds een 'eetweek' en mag ik 's avonds wat groente en vlees/vis. Maar kan niet wachten tot ik klaar ben hoor! Heb zo'n zin in sushi, haha.

9. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Maar als je klaar ben mag je alles weer eten of moet je dan ook nog de shakes gebruiken Ik kan me voorstellen dat je daar zin heb :)

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja langzaam opbouwen en dan kan ik uiteindelijk alles weer eten. Nou ja met mate dan he?! ;)

11. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Maar dan zonder begeleiding? Haha zeker met mate misschien krijg je niet eens zoveel weg

12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik blijf onder begeleiding tot ik klaar ben met op-en afbouwen. Dus dat is heel fijn!

13. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Dat zou ook moeilijk zijn denk ik opeens zonder begeleiding maar kost het duur? Of krijg je iets vergoed

14. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Mar ja dat is wel fijn zeg. Vanuit huis werken.
    Maar ja ik vind t aan de ene kant ook wel fijn om er juist effe uit te zijn denk ik.

Mamsie ja t zal zeker wennen zijn haha. Maar dat is altijd in t begin. Hopelijk ben ik snel gewend. Het zijn als t goed is maar 2 dagen dus dat scheelt he.

Ik let gewoon op wat ik eet 3 hoofdmaaltijden en 2x iets tussendoor. En zorgen voor afwisseling. En dag ik per dag op ong 1000cal zit.
    Zo deed ik t vorig jaar ook en was ik ook 10kilo afgevallen in n hf jaar en daarna werd ik zwanger haha

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee krijg niks vergoed. Kost ongeveer 50,- per week, maar ja verder geen boodschappen he? Behalve voor de kleine meid dan...

16. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Mar dat is nog wel te overzien maar ik ga het maar eerst proberen op Lelies manier en dan kan ik altijd nog kijken naar een dieet

Ik weet niet of ik verteld had dat we een lekkage hadden maar we hebben eindelijk bericht en krijgen alles vergoed :) we krijgen zelfs wat extra dus misschien kunnen we een nieuwe keuken laten plaatsen

17. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Oh lekker mamsie haha. Nou daar betaal je altijd voor dus nu n keer van profiteren.

5 kilo eraf!!! Jeee haha en nu probeer ik n week te wachten met wegen. Heb al 2 weken geen chocola op. Nou dat is echt uniek! :p

Ik begin me toch wel n beetje zorgen te maken over m'n cyclus hoor.
    Voor de zwangerschap had ik altijd n cyclus van 26,27 dagen. Vorige keer 33 en nu zit ik al op dag 44. Maar testen zijn negatief..

18. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Inderdaad gaan we zeker van profiteren :)

Oh wat raar van je cyclus opeens Heb je verschijnselen verder?
    Netjes hoor 5 kilo eraf! Ik ga na de carnaval beginnen want met die dagen wordt het ook niks

19. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hahaha :) ja m'n moeder had laatst nog n mooie uitdrukking.
    Je wordt niet dik tussen kerst en oud en nieuw maar tussen oud en nieuw en kerst :p erg is dat he.. Er is altijd wel n reden hihi

Nee ik heb verder helemaal geen verschijnselen. Wel vorige week n keer n opgeblazen gevoel gehad en met oud dn nieuw buikpijn.
    En ik had weer wat melk uit m'n borsten toen ik onder de douche stond.. Daarom dacht ik van misschien ben ik wel zwanger maar heb al wel 4 testen gedaan waarvan gister (1dag overtijd volgens 1 jan eisprong???) de laatste. Maar t blijft dus gokken want heb geen idee hoe m'n cyclus nu is...

20. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Haha daar heb je moeder dan wel gelijk in Er is inderdaad altijd een rede om jet uit te stellen...

Wat gek want melk uit de borsten komt toch alleen maar als je zwanger bent maar misschien moet je even wachten met testen en als je dan over een paar weken nog niet ongesteld ben geworden dan weer testen

Deel Deze Pagina