Ik wil me laten omscholen tot medisch secretaresse/ doktersassistente maar dat gaat dus helaas niet maar verder zou ik eigenlijk niet weten wat ik zou willen. Het liefst niet meer de directe clientenzorg maar meer administratief Ik volg ook mijn eigen gevoel want ik vind vaak dat het cb veel met schema's werken. Ik heb eerst alleen brood met boter gedaan en sinds vorige week heb ik er smeerkaas op gedaan en dat vindt lucas erg lekker. En Lucas is ook een vreetzak hoor alles wat maar lijkt op eten dat wil hij ook Wel raar dat het cb zei dat je gewone melk kon gaan geven. Ik dacht dat dat pas met een jaar was.
Ja gewone melk is pas vanaf een jaar. Hier was de fles om 16.10 'maar' 120+3 en dat vond ze prima. Maar omdat ze die fles op had, wilde ze haar groente niet goed eten. Ik denk dus dat ik die fles wel/niet ga even, afhankelijk hoe laat ze wakker wordt (vandaag 15.50). Vandaag maar 2 slaapjes! Vanochtend 45 min en vanmiddag 3 uur en 20 min. Ze was wel kapot om 18.00, maar ja dan doe ik haar niet meer naar bed. Was ff pittig, maar ze viel om 19.00 als een blok in slaap. Kan er niet over uit hoe snel ze haar slaapjes overdag verandert heeft de afgelopen week!
Mamsie zijn er dan geen andere opties binnen je werk nu? Bijv zorgcoordinator o.i.d.? Ik heb gister voor de tweede x doperwten gegeven maar het was zo'n dikke drap dat ik er water bij heb gedaan. Dat was beter. Mar ja die slaapjes zijn iedere keer anders.. Hier doet ze t ook met 2 slaapjes maar gister kregen we haar om 21u ook niet naar bed! Ze sliep pas na 22u!! Misschien toch maar weer eerder op bed gaan leggen. Hoe vroeger erin hoe eerder ze slaapt.. Denk ik dan maar haha. Maar hoe komen jullie uit met flessen als ze zo vroeg naar bed gaan? Wat zijn de tijden?
Die functie hebben ze eigenlijk niet meer binnen de stichting. Alleen maar verzorgenden, verpleegkundige en teamleiders en dan nog hogere managers en eigenlijk wil ik iets wat niet met de directe zorg te maken heeft De opvang regelen is best moeilijk en in april gaat mn oudste naar school en dan is het met andere werktijden iets makkelijker te regelen denk ik. En iets gehoord van je toekomstige werkgever? Of ze hebben gebeld? Bij Lucas werkt dat wel om savonds eerder naar bed te doen dan slaapt hij beter 7.30 fles 11.30 fles 15.30 kleine fles 1930 en dan naar bed Ik geef die van 11.30 en 19.30 op zn slaapkamer zodat het rustig is en meteen naar bed kan en eigenlijk zijn de slaapjes wel hetzelfde hier
Toch wel apart. Vaak lijkt t bij de mensen die gewoon werken er meer ritme in zit dan bij mij haha terwijl ik thuis ben. Hoeveel uur werk jij ook alweer? Ga je nu buiten de organisatie kijken dan? Nee heb nog niks gehoord. Wel apart. Maarja ik wacht nog maar effe af. Als ik nu zelf contact opneem komt t ook zo ongeduldig over.
Ik werk 24 uur, zou tot 28 uur willen werken. Ik mocht wel een plan van aanpak maken voor een evt opleiding maar hij zei wel dat ik ook buiten de stichting moest gaan kijken. Alleen is er niet veel aanbod Maar ik denk dat het juist makkelijker is om een ritme te krijgen als je werk want toen ik die maanden thuis was met zwangerschapsverlof liep het helemaal niet en nu wel. Ze zullen vast wel iets laten horen en misschien ook wel niet, als het voor hun niet zo belangrijk is dan kan je er altijd nog om vragen als je er werk
Hier de flessen om: 07.15-07.30 11.15-11.45 15.30-15.45 kleine 19.15 En idd die van 11.15 en 19.15 op de slaapkamer.
Hee mamsie ja ik denk het ook.. Wat dat betreft zal er wel wat meer structuur komen. Maar ja aan de andere kant. T gaat maar om 16 uur hihi. Ik ben trouwens gister middag nog gebeld. Vorige werkgever was erg positief over me dus ik ben heel blij dat ze professioneel zijn gebleven . De 31e aanstellingsgesprek. Mar wel n handig schema. Ik moet hier dus af en toe er wat meer tijd er tussen zien te krijgen omdat ze later naar bed gaat. Ik zit er toch aan te denken om haar weer in de avond in bad te gaan doen dan n fles en dan op tijd er in.. Ze gaat steeds later slapen.. Oververmoeid denk ik dan?
Hoi dames! Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig schrijf! Lelie, gefeli met je nieuwe baan!! Heb je er zin in? Mar, En jij zin om binnenkort weer te gaan werken? Hoe gaat het met de pijn? Mamsie, hoe is het afgelopen verder met de test voor je zoontje? Hier is de situatie nog steeds vrijwel hetzelfde. Tot +/- 23.30 een wakker zoontje. Zucht. Geen idee waarom hij dit opeens doet. Overdag slaapt hij nog zo'n 2 a 3 keer. Max. 5 uur in totaal. 'S avonds hartstikke moe, maar slapen? No way. Gelukkig is het niet zo dat hij 'vervelend' is, eerder hyper en vrolijk als hij uit bed gehaald wordt boefje... Afgelopen weekend weer een nachtje bij opa en oma geslapen. Was er echt even aan toe. Gek genoeg 100x per nacht wakker geworden en om 09.15 al uit bed. Dat was vroeger wel anders... En sinds vandaag weer 2 tandjes ontdekt Hij wordt een Dracula, haha. Rare volgorde of niet? Rollen is hier nog steeds niet echt aan de orde. Hij trekt zich wel op zijn zij, met zijn beentje over het andere heen, maar gaat niet naar z'n buik toe. Hij wilt wel tijgeren als hij op de buik ligt maar komt niet vooruit. Ook zit hij al in maat 74/80. Soms zelfs maat 86. Pfff wat gaat het hard allemaal!
Lelie fijn dat je werkgever professioneel gebleven is maar ze kunnen ook niet anders toch, anders zou het ook wel raar overkomen en als je je werk altijd goed heb gedaan kunnen ze daar niks over zeggen Shendari dat is lang geleden! Ik had je nog een berichtje gestuurd maar fijn dat we weer iets van je horen Dan houdt je zoontje het lang vol om al die weken wakker te blijven tot 23.00 uur Hoe slaapt hij ergens anders dan? Vandaag zijn we voor het tweede deel geweest en ook dit keer geen enkele reactie zoals uitslag of krijsen. Vorige week was hij onrustiger dan nu maar dit keer was het ook rustiger op de afdeling dus kon hij beetje slapen. We gaan nog wel terug naar de KNO omdat het soms lijkt alsof hij stopt met ademen, waarschijnlijk door de vergrote neusamandelen. We gaan het met de kinderarts eerst even overleggen zodat die er misschien spoed achter kan zetten
Oh? Waar heb je mij een bericht gestuurd? Via hier? Heb niets gehad namelijk! Ja duurt al erg lang dit. Alles al geprobeerd dus leg me er maar bij neer.. Zal uiteindelijk ooit wel weer over gaan. Ergens anders slaapt hij niet zo best. De slaapjes overdag gaan dan ook met moeite maar eenmaal een dagje gewend gaat het redelijk. Behalve de avonden dan. Wat lijkt me dat eng zeg als je kindje soms even stopt met ademen! Kan me voorstellen dat je er dan haast achter wilt zetten!
Inderdaad via hier zou ook niet weten hoe anders haha maar wilde weten hoe het met je was vandaar Het gaat zeker voorbij maar nu zitten jullie ermee Het is dan voor jezelf het makkelijkst om je erbij neer te leggen want de stress eromheen merkt je zoontje dan ook denk ik Het is ook heel eng overdag heb ik er zelf meer controle op maar snachts slaap ik ook erg graag Overdag kijk ik ook vaak hoe hij slaapt en dan lijkt hij er niet zoveel last van te hebben
Wat raar, heb helemaal niets gehad! Je zal wel gedacht hebben; reageert niet eens terug!! Sorry. Brrr ja, en dan slaap je daardoor 's nachts natuurlijk ook niet echt prettig. Hoop dat je snel terecht kan en ze er iets aan kunnen doen! Gisteravond was het weer een lange dag. Alle momenten die hij overdag slaapt zijn mij momenteel erg heilig. Normaal heb je 's avonds dus eventjes je vrije tijd. Zodra hij slaapt gaan wij ook direct naar bed. Vannacht werd hij om 02.00 wakker en erg overstuur, ook na een flesje. Denk toch last van zijn tandjes. Volgens mij komen de onderste snijtanden + voortanden er ook al aan. Alles tegelijk! Om 04.30 sliep hij weer vredig gelukkig tot 10.00 vanochtend. Daarna pas om 13.00 weer. Het is een volhoudertje Geven jullie trouwens een papfles? Hier wel een paar keer geprobeerd maar ik word stik chagrijnig van die 1,2,3 speen. Werkt voor geen meter! Dus ben er maar mee gestopt. Tussen de middag geef ik een papje van baby liga en rijstebloem met water. Vanmiddag de middag fles verkleinen, ben benieuwd hoe dat zal gaan. We stoppen met nr 1 geven in de nacht, omdat het middag flesje sowieso kleiner gaat worden dus dan heb ik nog een buffer.
Misschien heb ik wel iets niet goes gedaan met versturen dat kam ook maar geef niet hoor Je mannetje krijgt wel alles tegelijk zeg, wel sneu eigenlijk. Het is inderdaad een volhouder qua in slaap komen Hoelang slaapt hij overdag? Jullie nacht is ook aardig gebroken Ik geef geen papfles, bij mn oudste wel en daar gebruikte ik de L speen dat werkte best goed Gisteren was het wel andere voeding dan normaal, minder vet en hij sliep er vannacht heel goed op Maar nu heeft hij toch rode wangen, weet niet zo goed of het een reactie is op de andere melk of van het buiten zijn vanmorgen Wij hebben zondag een kraamfeest, we zijn al op kraamvisite geweest toen hebben we kleding gegeven Zou ik nu weer wat kopen of niet? Mn vriend vindt van niet maarr om met lege handen te komen vind ik ook zo raar staan
Wisselend. Soms een slaapje van 45, maar meestal 2x 45 per keer. Ongeveer 3x per dag. Dus rond de 4 a 5 uur slaap overdag. Niet bijster veel meer vind ik. De 1,2,3 speen is idd de s, m en l in 1. Ondingen... Loop maar met de speen te draaien en te doen, komt er niets uit is het brullen geblazen. Je hebt inderdaad al iets gegeven, maar ik zou het net als jij raar vinden om dan met lege handen te komen op een kraamfeestje. Zou een kleinigheidje geven.
Man heeft tot 22.00 vergadering op zijn werk. Hoop dat hij snel thuis is want ben nu moe. Maar ik gok pas rond 23.00. Ventje net naar bed gebracht dus fingers crossed! Vandaag maar 2 slaapjes gedaan. Beide 2 uur. Wat me wel opvalt, is dat hij áltijd 's avonds nog een x moet poepen. Direct daarna gaat hij slapen. Apart toch? Alsof het hem dwars zit en daarom niet wilt gaan slapen ofzo. Zonet wel een poepje gedaan, dus wie weet...
Shendari, je hebt het over MAAR 2 slaapjes, maar wel van 2 uur. Is totaal 4 uur. Dat is toch best veel?!
Haha, voor zijn doen is het vrij weinig namelijk Hij was vanochtend laat wakker dus daar zal het wel aan liggen. Slaapt niet helaas
2x2 uur das best goed toch? Mijn zoontje poept ook altijd op dezelfde tijden best handig hoor Hopelijk slaapt je mannetje goed en kan je op tijd naar bed