Nou zo zwaar was mijn meisje eind december ook.... En dat met 66,5cm Het is zoals het is... Zodra haar spreidbroekje af mag, zal ze wel wat stabiel blijven qua gewicht. Op het CB hebben ze er niks van gezegd hoor. Zeker omdat ze niet eens aan haar max zat.
Oh Mamsie, ben dus niet de enige! Of ja, weet wel dat er best veel mensen zijn met angst, maar een paar jaar niet gaan is best wel erg Toen ik 8 weken zwanger was brak er een kies, en kreeg ik een abces. PIJN! echt hels. Ben naar de tandarts gegaan en die kraakte mij volledig af. Nou zegt hij; laten we maar even een foto maken dan. Ik zeg; Sorry, ben zwanger. 'Oh, fijn! Kan er ook nog wel bij' Nou, ik schaamde me dood en wilde weg rennen Een hele preek dat het onverantwoord was, en dat een slecht gebit niet goed is voor je baby, etc. Hij gaf me een kleine verdoving en sneed het open. Kostte me al zo vreselijk veel moed om naar de tandarts te gaan en dan krijg je zo'n hork... bah. Nu is het allemaal nog veel erger geworden en ben hele dagen aan het spoelen met koud water en zout. Toen ik pcm met codeïne kreeg omdat de rest allemaal niet hielp ging er een knopje om. Morgen dus een intake, en ben heel benieuwd eigenlijk. Wil van de pijn af! Das inderdaad een flinkerd hoor! Ik ben ook bang voor de volgende keer, maar ik merk wel dat hij door al die reserves een veel hogere weerstand heeft.
Shendari wat n rot tandarts! Zijn toch meestal aparte mensen. Zelf geen angst voor de tandarts. Nog nooit n gaatje gehad. Slleen m'n verstandskiezen laten trekken bij de kaakchirurg 2 jr geleden. Succes alvast morgen! Mamsie zo erg is dat toch niet? Gaat er straks wel weer af hoor. Zeiden ze er nog iets van dan? Hier komt ze ook wel aan geloof ik. Ze eet nu heel goed. Diksap (ik heb ook die van ah ) staat hier in de rij bij de baby spullen. 3 flessen gaat hier goed. Er zit n goed ritme in. Binnenkort beginnen met brood.
De verpleegkundige zei alleen wat een flinkerd maar ze zei als ik zn broer zie en het eetpatroon valt het wel mee en komt het helemaal goed Hij is gewoon een kilo zwaarder dan zn nichtje van 1 jaar maar ja Vandaag wel meteen begonnen om hem op 3 flessen te krijgen en dat ging prima, wel iets eerder zn avondeten gegeven maar hij heeft verder niet "gevraagd" om iets anders Succes Shendari Dan zal ik eens bij de ah gaan kijken Moet het aangelengd worden met water? Ik had bij mn oudste flessen diksap van friso maar die kan ik niet meer vinden
Ja gewoon met water aanmaken. Maar dan is zijn nichtje ook wel n mini zeg! Mijn dochter woog 2 weken geleden bij t cb bijna 8 kilo. Maar mijn nichtje van 4 is 14 kilo... Kan je nagaan. Dat zijn van die dunne kindjes. Die hadden ook geen plooien als baby'tje. Maar ja bij m'n dochter kan t 2 kanten op. Ik was altijd stevig en mijn vriend n dunne haha. Zijn moeder vond de zomer afschuwelijk want dan moest hij weer n korte broek aan met zijn luciferbeentjes. Ieder kind is anders ik zou me er niet druk om maken hoor. Hier heeft ze door dat ze ook rrrr geluiden kan maken. Vooral leuk tijdens het eten. wat n kliederboel haha.
Meid, ik heb een rotdag. Ongesteld, laatste dag verlof en vanochtend bij de neuroloog te horen gekregen dat ik een flinke hernia heb. Ben doorverwezen naar een speciale fysio. Meisje heeft het gisteren super gedaan op het kdv, dus dat is fijn. Morgen met een vriendin naar een grote Prental en de Babydump. Meisje is dan lekker bij opa en oma.
Mijn nichtje is ook een mini Als ik haar op til vlieg ze zo de lucht in maar als ikn zoontje op til moet ik toch meer moeite doen. Mijn oudste weegt ook maar 13 kilo en hij wordt in april 4 dus ook een dunne Al was hij eerst ook net als Lucas dus heb goede hoop Dat doet Lucas gelukkig niet, hij kwijlt wel ontzettend veel dus alles loopt zo uit zn mond en als hij iets niet lekker vindt gaat hij lachen Dat is geen leuk nieuws van de neuroloog Het kan wel overgaan met die speciale fysio Je hoeft niet geopereerd te worden? En op zo dag komt alles tegelijk he Fijn dat je dochter het goed heeft gedaan dan ben je zelf ook geruster
Mamsie daarom t komt wel goed Mar oh klote zeg! Van alleen ongesteld zijn kan je je al rot voelen en dan nog horen dat je n hernia hebt bah Wat dat betreft wel fijn dat je thuis gaat werken. Kan je af dn toe effe n andere houding aannemen. Liggen ofzo. sterkte en knuffel!
Mar, wat een sh*t nieuws Is dat ook waar je pijn aan hebt? Wel heel super dat je meisje het goed heeft gedaan op de kdv! Geeft dan wel een positief en rustig gevoel lijkt me! Wel heel fijn dat ik niet de enige reus heb hier haha. Vind het wel schattig hoor. Behalve dan die onderkin! Heel vervelend schoon maken en al het vuil gaat zich daar ophopen. Ondanks dat ik het goed schoon maak komt er soms echt een vieze geur vanaf, bah! Nou, ik was even vergeten hoe misselijkmakend en weerzinwekkend het altijd ruikt bij de tandarts, brrr! Maar goed, was even zenuwachtig in de stoel, maar de tandarts was erg aardig dus voelde wel ok. Behandel plan opgesteld en foto's gemaakt. 12 februari meteen het zware geschut aanpakken (kies trekken + wortelkanaal behandeling) Hij wilde eerst rustig een gaatje gaan vullen, maar ik heb liever dat hij meteen het ergste aanpakt, dan ben ik er vanaf! Mannetje slaapt weer super! Nu elke avond gewoon weer om 20.00 slapen en word wakker rond 05.00 of slaapt door tot 07.30. Heerlijk! Gek toch, zo'n drastische omslag ineens?
Het ruikt nooit erg lekker he bij de tandarts. Maar nu zijn er dus alleen nog maar foto's gemaakt? Maar de 12de krijg je toch wel een verdoving? En je bent idd niet de enige met een reus, vooral na het douchen is het afdrogen lastig, ondanks dat we dat goed doen is het toch nog weleens gesmet in zn nekje en dat gaat ook zo stinken. Ik vind het ook wel zwaar om hem te dragen in de maxicosi, ik laat tegenwoordig de maxicosi maar in de auto staan en neem hem zo mee naar binnen Ik heb een leuke vacature gezien binnen de stichting voor medewerker p&o maar ik weet niet of ik daarop kan solliciteren. Ze vragen eigenlijk alleen iemand met een MBO niveau en niet specifiek een opleiding in die richting Heerlijk toch dat je mannetje lekker doorslaapt. Kan je de mijne dat ook niet leren?
Shendari, dat is idd waar ik al die tijd al last van heb. Hier zitten de 'spekrolletjes' bij haar benen. Als je haar luier af doet, zie je nog een verrassingsrol haha! Geen last met schoonhouden gelukkig. Over 4 weken met de kleine meidnaar de orthopeed en hopelijk tw horen krijgen dat de spreidbroek af mag! Merk dat ze het nu echt vervelend begint te vinden, dat ze zo beperkt wordt. Morgen is ze alweer 7 maanden! Waar blijft de tijd?!?!
Ja alleen foto's en een behandelplan. Wel schrikken als je al die termen hoort en je weet dat het 'iets' betekent. Maar ja, dat wist ik van tevoren wel natuurlijk. De 12e krijg ik uiteraard verdoving. Ik denk wel meerdere, aangezien die kies behoorlijk ontstoken is, zal 1 of 2 verdovingen niet werken. Ik leg hem altijd op zijn buik om goed onder zijn nekje af te drogen. En toch krijgt hij het voor elkaar om elke avond weer een stink nekje te hebben haha. Ik zou zeker solliciteren! Niet geschoten is altijd mis! Waarschijnlijk staat er alleen MBO niveau omdat het verder niet uit maakt welke opleiding je dan hebt gedaan maar in ieder geval dat denk niveau hebt. En ik zou het je graag willen leren alleen weet ik zelf ook niet hoe, haha. Zomaar op de een of andere dag slaapt hij gewoon weer 's avonds. De jouwe niet dan? Ik dacht van wel?
Hij heeft heel goed geslapen maar de weken nadat we bij de kno zijn geweest, slaapt hij zo slecht Ieder uur wakker omdat hij gewoon niet kan ademen. En zo is er altijd wel iets met kinderen... Daar heb je gelijk in, ik moet morgen toch werken en dan print ik de vacature even uit om het goed door te lezen. Het lijkt me wel wat omdat ik uit de zorg wil dus eigenlijk komt dit als geroepen Ik las net een topic over de lengte van een kindje van 11 maanden, ik dacht ik schrijf maar niks... Maar ik vind het wel wat hebben hoor die spekbillen en mn zoontje vind het wel grappig als ik zeg dat ik hem op ga eten
En zo is het maar net! Liever iets te veel dan te weinig. Hollands welvaren noemen ze dat toch? Ik ken een kindje dat gewoon mager is. Dat is echt niet leuk!
Mamsie ik zou ook gewoon reageren!! Zoals shendari zegt. Niet geschoten is altijd mis. Hier ook flink wat plooien. 1 plooi in haar been smeer ik altijd in want die huid zit altijd dubbel in welke houding ze ook zit/ligt. En haar nekje is het ook vaak rood. Ik smeer dat bijna alle dagen in. Heeft ook te maken met drinken en speeksel wat daarheen loopt denk ik. Ze heeft er wel echt n hekel aan als ik daar aan zit. Net zoals haar neus. Dan wordt ze echt boos!! Zoals mar al zegt dunne kindjes zijn niet leuk om te zien hihi. Ben net terug van n verjaardag. Vriend is bij onze dochter gebleven. Dat was volgens mij de eerste keer dat hij zo lang alleen is geweest met haar. Kan ie vast oefenen haha. Maar het is goed gegaan hoor! M'n gesprek vandaag ging ook goed.. Ik ga ook in salaris omhoog! Beter kan niet hihi
Ha dames, Lelie en Mar, succes morgen!! Spannend hoor, en zal ook zeker wel weer even wennen zijn, maar komt vast goed Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles prima. Het ritme is weer helemaal terug, tenminste, nu al een week lang zo, dus denk dat het wel goed zit Alleen heeft m'n arme mannetje last van zijn tanden. Zijn voortanden zijn bijna door, denk dat ze morgen er door zijn. 6 tandjes dus alweer!! Jeetje.. Hij heeft er nu wel echt pijn aan, dus hoop dat Dentinox een beetje helpt. Vandaag voor het eerst een flinke wandeling gemaakt met de Stokke carrier. Hij vond het geweldig! Was ook echt heerlijk wandel weer ondanks dat er een beetje een straf windje stond. Daarna naar schoonouders geweest, svader was jarig. De kleine man ging er slapen zonder een kik te geven! Mijn (aanstaande ) man heeft een heel leuke opdracht binnen gehaald (hij maakt websites) en om zijn portfolio wat groter te maken wilde hij iets goeds doen. Ze zochten iemand die het namelijk gratis wilde doen. Blijkt een kinder/zorg boerderij te zijn en als dank mogen wij ons leven lang gratis naar binnen!
Mar graag gedaan. We zitten in t zelfde schuitje hihi Shendari dankje maar ik begin vrijdag pas. Al heb ik dinsdag misschien al n dag cursus (als ik oppas geregeld krijg) en donderdag avond n soort van teambuilding. Op m'n verjaardag maarja.. Tis niet anders En vrijdag dan eerste echte werkdag. Shendari fijn dat t ritme terug is. En wat heeft hij al n hoop tanden dan zeg!! En leuke opdracht die je man nu heeft!
Lelie dat is lekker dat je in salaris omhoog gaat, mooi mee genomen Maar op je verjaardag kan je meteen trakteren altijd een leuke binnenkomer Heb je er al wel zin in? Mar ook veel succes, je bent er zo weer in Ik vond dat wel Shendari Zo zeg zoveel tanden al. Fijn dat het goed gaat, dat zal vast zo blijven. En het was zeker lekker weer om te wandelen Hier nog steeds niks hoop toch wel dat ze een keer komen, kwijlen doet hij genoeg Verder nog steeds hetzelfde en we hebben gemerkt dat hij ons echt niet hoort Als wij achter hem staan en roepen, reageert hij niet. Hij reageert alleen als we in zn zicht staan. Gelukkig morgen weer naar de kno