juli 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamsie2010, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Mamsie succes bij de kno arts. Hopelijk kunnen ze iets doen. Want klinkt wel alsof hij er echt last van heeft.
    En inderdaad!! Maar dat is echt al t personeel die avond. Geen idee hoeveel dat er zijn! En nog ideeën wat ik kan trakteren?? :)
    Weet niet of we al servies hebben dus iets praktisch is wel t makkelijkste.

2. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    985
    8
    18
    Noord Brabant
    Ik ben niet zo origineel maar moorkopsoesjes, kleine tompouchjes
    Wel spannend want je kent helemaal niemand maar je laat je wel van een goede kant zien

We moeten pas vanmiddag om half 4 Ik hoop het ook maar ben bang dat we gewoon moeten wachten tot hij een jaar is

3. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Haha ja.. Maar het maakt juist geen goede indruk om niet te gaan.. En het lijkt me ook moeilijker om dan contact te maken omdat het dan al n groep is waar je moeilijker tussen komt.
    Ja inderdaad ik dacht ook aan tompoucjes. Ben ook niet zo origineel hihi :p maar die zijn wel lekker!

Ik werd zaterdag gebeld door n EVVer van de afdeling waar ik kom te werken.. Die belde vanuit thuis omdat t nu allemaal heel druk en chaotisch is ivm die verhuizing binnenkort.
    Maar ik heb dus morgen BHV scholing op de nieuwe locatie..
    Van 8.15 tot 16.15. Dus zie morgen m'n nieuwe team voor t eerst.
    Heb ook nog nooit zo'n scholing gehad dus ben benieuwd..
    Gelukkig kon mijn vriend z'n vrije dag verzetten zodat hij morgen bij ons meisje kan zijn..

Al met al maak ik deze week dus meteen 28uur ipv 16.
    Dus ik heb meteen de vuurdoop :(

Tot 1 jr wachten?? Kunnen ze dan helemaal niks doen? Vreemd he. Zijn ze tegenwoordig zo kundig en aan zoiets doen ze nog niks.
    Zielig zeg.. Hoop t beste voor jullie vanmiddag.

4. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Oh sorry Lelie, verkeerd begrepen! :D Nog eventjes voordat je echt aan de slag gaat dus!

Mamsie, succes vanmiddag! Hoop echt dat ze er sneller iets aan kunnen doen. Lijkt me toch geen doen zo? :( Sneu!!

Zoals ik al dacht gister, zijn de voortanden vandaag inderdaad helemaal door nu. Hopelijk doet het nu dan ook wat minder pijn.

Wilde zojuist gaan wandelen om wat tijd te rekken, en daarbij is het lekker weer, maar hij was erg moe, dus ligt weer op bed. Misschien straks nog even.

Hier nog een foto van onze grote beer! :D
    Heb het idee dat z'n linkeroogje wat naar binnen toe neigt. Misschien door slaap? Zal het binnenkort eens vragen bij het CB.

5. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    985
    8
    18
    Noord Brabant
    Je hebt zeker een vuurdoop met zoveel uur dus volgende week weer vrij;)
    Oh maar dan zie je je nieuwe team nog eerder en dan kan je ze donderdag beter leren kennen. En meestal gedragen mensen zich een beetje anders op zo'n dag
    Ook wel fijn dat je vriend zn dag kon wisselen

Shendari het valt mij niet zo op van zn oogje Het is net of ik mijn zoontje zie met die lekkere bolle wangen en volgens mij hetzelfde truitje, van de Hema?
    Hopelijk stopt hij nu even met tanden krijgen anders heeft hij voordat hij een jaar is zn hele gebit :D

Bij de kno kwam ik niet veel verder voor het jaar doen ze niks, heel misschien ket 9 maanden. De linkerkant was zelfs verbeterd al merken wij daar niks van maar we moesten dit gewoon uitzitten. Dus nu gaat hij 1x per week ergens anders slapen zelfs de buren hebben het aangeboden. Niet onze keus maar anders houden we het niet vol denk ik

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een moppie Shendari!

Mamsie, wat balen zeg! Grijp alle hulp maar aan idd, want jullie moeten ook bij kunnen tanken.

7. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    985
    8
    18
    Noord Brabant
    Dat is ook zo alleen vind ik het toch best lastig al zeg ik het tegen anderen die in zo'n situatie zitten precies hetzelfde

Hoe was je werkdag?

8. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Mamsie, wat enorm balen! Lijkt me geen gek idee als jullie ook eventjes je rust kunnen pakken af en toe inderdaad. Lijkt me heftig hoor! Hopelijk kunnen ze met 9 maanden wel iets doen. Dus nog 'maar' 2 maandjes... poeh, lastig!

Truitje is van de Hema inderdaad :D Heb hem ook in het turquoise/groen achtige kleur.

Hoe was je dag Mar?

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is ook makkelijker gezegd dat gedaan. Mijn meisje logeerd ook wel eens bij opa en oma, maar goed het is natuurlijk anders als je weet dat het slapen niet goed gaat...

Eerste werkdag ging goed. En Elin heeft het ook super gedaan op het kdv, dus dat is ook heel fijn!

10. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    985
    8
    18
    Noord Brabant
    Fijn dat het zo goed is gegaan. Ze zal wel moe zijn geweest denk ik

De hema heeft ook wel leuke dingen vind ik. Al vind ik het nog steeds weleens lastig om iets bijzonders voor een jongen te vinden

11. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ja dat vind ik nou ook. Ik zie zoveel leuke meisjes kleding en dan denk ik; oh nee, dat staat een jongetje natuurlijk niet :p Het is ook net alsof er heel weinig is voor jongens? Tot nu toe vind ik de H&M best leuke jongens kleertjes hebben.

12. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    985
    8
    18
    Noord Brabant
    Maar ik vond het moeilijk om een leuke broek te vinden voor een meisje en heel veel is roze en ik vind het wel een leuke kleur maar niet alleen maar roze

Ik koop vaak via zalando en kexx.nl Voor mn oudste zoon bij de WE

Hoe was het vandaag lelie?

13. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kleding voor jongens lijkt mij ook moeilijker. En is zoveel voor meisjes en dan kan je ook nog wisselen tussen broek, jurkje en rokje. Maar wel heel veel roze idd!

14. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hee dames

Shendari want lief ventje :) hij lijkt al wel ouder dan 7 maanden joh :)
    Hier nog steeds n bijna kaal meisje haha

Mamsie zielig dat jullie moeten wachten. Wel n goede oplossing om elke week 1 nacht effe goed uit te kunnen rusten. Zo is het wel beter vol te houden denk ik. Ik snap wel dat t soms lastig is om die hulp aan te nemen :)

Eerste dag ging goed. Wel vermoeiend zo'n scholing. En ontruimingsoefeningen doen terwijl ik niemand kende en t gebouw ook niet. Zie je t voor je. En het werd nog gefilmd ook. Nou dat heeft voor hilarische beelden gezorgd. :p
    Wel leuke collega's gelukkig.
    En het ging me ook beter af dan verwacht om m'n dochter de hele dag niet te zien. Maar ze was ook bij m'n vriend. Vrijdag past m'n moeder voor t eerst n hele dag op. Dat vind ik toch wel spannend... Niet om m'n moeder, maar meer over hoe m'n meisje er op reageert als wij er allebei niet zijn...

15. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    985
    8
    18
    Noord Brabant
    Het zal zeker vermoeiend zijn geweest nadat je zo'n lange tijd eruit ben geweest maar fijn dat je leuke collega's heb dat scheelt al een heleboel. Erg he om gefilmd te worden maar dan leer je meteen het gebouw kennen :)
    Waarschijnlijk heeft je dochter de dag van haar leven want bij oma's worden ze toch wel verwend... hier in ieder geval wel, al ben ik het er niet altijd mee eens maar ja

Het is zeker vervelend dat wachten. Ik snap het wel alleen was beetje boos om de manier waarop het werd gezegd. En we hebben wel oordruppels gisteren gekregen en hij heeft meteen de hele nacht geslapen tot half 7 dus dat was wel fijn.

Ik ben bezig met een sollicitatiebrief maar het is best lastig voor een functie waarvan ik niet veel weet. Gelukkig staat er op internet genoeg

16. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Haha ja oma's mogen dat he. Het zal ook allemaal wel goed komen. Ik lijk qua karakter ook wel veel op m'n moeder, allebei rustig dus ik denk dat ze zich wel fijn voelt bij m'n moeder. D'r andere oma is juist heel druk haha.

Ja ik ken t gebouw nu al wel redelijk haha.
    Succes met je brief schrijven. Lijkt me best lastig voor n hele andere functie :)

Dus die druppels helpen wel n beetje??

Morgen jarig... 24 alweer :p wat gaat de tijd toch snel....

17. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Lelie!!!!

18. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    985
    8
    18
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd! Hopelijk een leuke dag gehad?

Die druppels werken heel goed gelukkig maar zit nu ook weer te denken het kan ook nog een sprongetje zijn want nu brabbelt hij meer en tijgert Lijkt soms net alsof hij mama zegt

Maar de tijd gaat heel snel Ik word over twee maanden alweer 30 alleen ik vier het nooit dus dan wordt het toch een beetje vergeten

19. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Happy Birthday Lelie!! Hoop dat je een fijne gezellige dag hebt vandaag :)
    Fijn dat het goed is gegaan op je werk! Hoe voelt het nu? Nog erg wennen zeker?

Mamsie, wat fijn dat de druppels lijken te helpen! Hoop dat het zo blijft en dat jullie ook wat tot rust kunnen komen nu. Leuk hé dat brabbelen? :D Hier zegt hij ook mama en papa (en bah, wah) maar denk niet bewust. Kkkkggggrrr is ook favoriet. En schreeuwen de laatste tijd weer. Man, hij houdt niet op en schreeuwt de hele buurt bij elkaar haha.

20. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vanochtend iets heel sneaky's gedaan:

Mijn meisje is die spreidbroek helemaal zat, dus ben gaan bellen met het ziekenhuis en gevraagd of ik de afspraak naar een week eerder kon verzetten ivm werk. Kon niet. Maar toen ik uitlegde dat ik net weer was begonnen met werken en het daarom wilde verzetten, maar helaas.. Toen ging die vrouw nog even bellen en nu kunnen we volgende week vrijdag al terecht bij de orthopeed! Nou Valentijnsdag MOET dan toch wel geluk gaan brengen?!!!

Deel Deze Pagina