Dat brabbelen is zeker leuk, hij kijkt me dan zo aan van luister je en wil alles afpakken wat iemand vast heeft. Vanmiddag heeft hij ook heel goed geslapen en hij was dus erg vrolijk HAHA Mar dat het gelukt is zeg wel heel fijn en hopelijk is je dochter er dan vanaf En zeker brengt valentijnsdag geluk ik zal voor je duimen
Zo hee! Dat is snel! Ik vond 2 in 3 dagen al snel haha. Denk dat ze hier ook weer bezig is. Mevrouwtje is niet in haar hum, maar kan natuurlijk ook door de drukke week komen. Ze ligt nu al lekker 2,5 uur te slapen, dus dat zal haar goed doen!
Mar, slim gedaan!! Hopelijk is ze er nu snel vanaf inderdaad! Wat een lange slaapjes doet je meisje overdag nog zeg. 2,5 uur achter elkaar is hier al een hele poos niet meer. Mag blij zijn als hij 1,5 uur slaapt Speaking of... Hij ligt nu op bed voor z'n 3e slaapje alweer. Vanochtend 45 minuten. En vanmiddag ook. Omdat hij nog niet veel zelfstandig kan vind ik dat toch best zwaar zo'n hele dag. Ben constant bezig met hem aan het vermaken. Best vermoeiend! Maar ja, geduld Mamsie, wauw dat is snel! Leuk! Onderste tandjes?
Ja snel he Hij vindt het ook erg raar is de hele tijd met zn tong aan het voelen Ja de onderste tandjes Hier wisselen de slaapjes overdag maar meestal wel wen lang middagdutje waar ik erg blij mee ben Ik moet ze allebei erg bezig houden wat ik soms ook wel vermoeiend vind ik ben altijd weer blij als mn vriend thuis is dan kan hij er ff iets mee doen Maar zal ook blij zijn alsn oudste naar school gaat
Ik ook hoor Altijd fijn als vriend het savonds van mij over neemt. Voel me er niet schuldig over omdat mijn ventje ook weer blij is om z'n papa te zien. Maar doordat hij nu zo kort slaapt overdag steeds zit ik nu weer in de knoei met zijn flesjes, zucht. Ik geef daardoor 1 fles in 2 delen dan maar. Maar ja zo heb je altijd wel wat he! Iniedergeval heel erg fijn dat hij savonds weer gewoon gaat slapen. Komt wel elke nacht voor een nachtfles maar dat vind ik niet erg. Hihi ja dat zal wel gek voelen bij zo'n kleintje als er opeens iets in je mond zit. Hier steekt hij ook regelmatig echt doel bewust zijn wijsvinger in de mond om te voelen. Wijsneusje! Hoe oud is je oudste nu?
Die wordt in april 4 dus nog 2 maanden al zal het wel stil zijn in huis want hij praat continue Het zal zeker gek zijn voor die kleintjes en ze begrijpen het toch nog niet als we vertellen wat dat is maar het staat ontzettend lief Maar heeft je zoontje meer flessen nodig als hij korter slaapt? Of drinkt hij dan slechter? Ik vind de nachtfles ook niet zo erg liever dat dan een paar uur wakker zijn snachts
Ah wel spannend dan inderdaad! Leuke leeftijd lijkt me dat trouwens. Dan worden ze opeens al zo groot! Ja dan wilt hij meer drinken. Niet qua hoeveelheid op zich, alhoewel als het aan hem ligt Maar na max 1,5 uur wakker wilt hij iets drinken en na zulke korte slaapjes is dat dus behoorlijk lastig. Ik geef dan 2x 100 cc in de middag ipv 1x 200. Dus kom wel uit met flesvoeding gelukkig maar is even puzzelen.
Ik vind het heel spannend en ik ben niet goed in loslaten maar hij is er echt aan toe qua leren en vriendjes maken Oh oké maar als het zo goed gaat dan lekker zo houden Vanavond begint bij ons de carnaval Ik ga met vriendinnen weg en mn vriend blíjft thuis. Ik ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan want ik blijf bij een vriendin slapen
Hier zijn de slaapjes nu vaak als volgt: 07.00 wakker 08.45-09.20/09.30 11.30-14.30 En dan heel soms nog 17.30-18.15. Soms wel, soms niet. Ze is wel moe, maar op de één of andere manier lukt het niet. Dus dan zinn die laatste 2 uur zwaar (aangezien hier niemand om 17.30 binnen komt om het over te nemen ). Maar als ik weg ben, dan valt ze rond die tijd meestal wel in slaap in de auto en dan rij ik nog een extra rondje of blijf ik nog even in de auto wachten.
Hee dames Dankje voor de felicitaties. Mijn vriend was gister jarig. Samen zijn we nu 50 hihi We vieren t vandaag dus drukke dagen hier. Mamsie 2 tandjes dat is snel gegaan zg haha. Hoe was carnaval vieren? En hoe is de nacht thuis gegaan? Mar hoe gaat het werken bij jou? Fijn dat je afspraak is vervroegd. Ik zal ook voor jullie duimen. Shendari hier zijn de slaapjes ook niet altijd hetzelfde. En deze week al helemaal niet omdat ik 3 dagen op m'n werk was. Het is wel even wennen. Maar het gaat me beter af dan gedacht. Het is ook echt weer leuk om naar huis te gaan en dan dat blije gezichtje te zien. Donderdag vond ik t wel spannend voor vrijdag want mijn ouders kwamen binnen en toen begon ze te huilen. ze is nu al eenkennig. Maar vrijdag is het goed gegaan omdat ze m'n moeder toen al weer gewend was. Ze begint zich ook al op haar buik te verplaatsen maar echt veel brabbelen doet ze niet. Wel gillen en rrr geluiden.
Eerste werkweek was pittig. Echt weer wennen. Meisje heeft jet super gedaan op het kdv. Sinds gisteren is ze behoorlijk verkouden. Gisterenavond om 22.00 werd ze hysterisch wakker. Geen idee wat er aan de hand was. Heb haar uiteindelijk meegenomen naar mijn slaapkamer, licht aan en toen werd ze 'wakker' en kalmeerde ze (nachtmerrie?). Klein flesje gegeven en toen is ze weer gaan slapen. Gisterenmiddag ook geen grote slaap. Na 1 uur weer wakker en nu ook weer. Snap er niks van. Eind vd middag wil ze niet altijd meer slapen, maar ze is gesloopt. Straks naar vriendinnen toe en hoop dat ze een beetje gezellig is. Misschien valt ze in de auto nog even in slaap.
Hee mar Ja ik vond het ook wel weer effe wennen. Het werk op zich zit ik zo weer in maar alles is weer nieuw. Collega's, bewoners, werkwijze, gebouw... En dan over 2 weken verhuizen naar de nieuwbouw, weer alles anders. En dan ook nog wennen aan mijn meisje achter laten en vroeg de deur uit gaan. Het ging me op zich goed af, maar het zal nog wel effe duren "tot ik niet meer beter weet" Hoe is de middag bij jou gegaan gister? Wij vierden de verjaardag en heel t huis zat vol. Er was wel 30man denk ik. Veeeel te druk voor mij haha. Ons meisje viel bij schoonmoeder op schoot in slaap in alle drukte. Maar daarna was ze wel weer 4uur wakker geweest. Fles gegeven dn ze viel als n blok in slaap. Niet gek natuurlijk. Welke dagen werk jij ook alweer mar? Hoe gaat het brood bij jullie? Hier gaat het redelijk als ik t flink in de thee sop. Ze heeft wel genoeg aan 1/4 boterham.
Ja echt wennen he dat werken? Ik werk 28 uur: ene week 3 dagen, andere week 4 dagen. Gisterenmiddag was gezellig! Jullie heb het ook druk gehad dan zeg! Brood gaat hier mwah. Ze vond het de eerste 2 keer heel interessant, maar nu eigenlijk niet meer. Soepstengel vindt ze lekkerder. Hb niet het idee dat ik binnenkort al een boterham kan gaan geven.
Mar30 Mag ik vragen hoe jij dat verdeeld heb die 28 uur? Mijn ouderschapsverlof loopt in augustus af en dan ga ik ook weer 29 uur werken. Ben nu al een beetje aan het puzzelen hoe ik dat ga doen. Ik zit namelijk ook met schooltijden enzo voor de oudste. Brood gaat hier super, gewoon 1 boterham tussen de middag.
Ik werk de ene week 3 dagen (24 uur) en de andere week 4 dagen (32 uur). Ik heb wel het voordeel van thuiswerken, dus kan die 4e dag ook verdelen door af en toe 's avonds te werken, maar dat lukt nu nog niet.
Hee mar Ja ik werk maar 16 uur dus dat is wel fijn. Maar vorige week had ik 28 uur gewerkt.. Door die extra scholing enzo. Brood gaat hier steeds beter. Gister heeft ze n halve op.
Hee dames! Ik breek even in, in jullie topic. Mijn dochter is geboren 5/7/13, zou het wel leuk vinden als ik wat mee mag kletsen. Het is mijn eerste kind, mijn vriend heeft al 2 kinderen van bijna 7 en 9 (jongens). Mijn dochter is een slechte inslaper en ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat kan oplossen, misschien jullie? Groente en fruit begonnen op 5 maanden, dat eet ze super. Brood heeft ze geen interesse voor, ook niet voor water of koude thee. Ze kan omrollen, beide kanten, zitten (ook zelf!) en super stevig. Ze kan ook makkelijk zelf spelen. Ze probeert zich nu op te trekken en pogingen tot kruipen. Ze kan achteruit tijgeren sinds 2 weken, de vooruit vindt ze maar niet. Zo lief! Als er nog vragen zijn hoor ik het graag, ga nu maar eens de afgelopen 20 paginas lezen
Ik heb weer een beetje bijgelezen Lelie: Hebben jullie wel een leuke verjaardag gehad? Hoe is het verder op je werk? Wordt je goed ingewerkt? Leuke collega's tot nu? Brood gaat hier heel goed, hij heeft liever brood dan de fles maar die heeft hij nog zo hard nodig aangezien hij verder niks anders wil drinken. Carnaval was ook heel leuk, weer oude bekenden tegen gekomen die ik de rest van het jaar nooit zie. De kinderen vonden het ook allebei leuk Bambi tuurlijk mag je mee kletsen Gezellig! Je dochter kan al wel veel zeg, hier kan meneertje nog niet zelf zitten hoor Maar ook hij heeft de vooruit nog niet gevonden dus moet hem weleens onder de tafel vandaan halen omdat hij dan niet verder kan Mijn zoontje heeft slecht ingeslapen, hij sliep alleen maar als ik hem eerst wiegde en ik heb gemerkt als hij teveel eet/drinkt slaapt hij ook slechter Verder heb ik geen tips eigenlijk