juli 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamsie2010, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou hier inderdaad ook geen gewoon huiltje, maar meteen hysterisch! Ik vind het thuis al irritant (tja, ik kan moeilijk de hele dag naast haar gaan zitten), maar vind het nog vervelender dat ze het ook op het KDV doet. Maar goed, we kunnen concluderen dat onze kids duidelijk in de verlatingsangst fase zitten. Even doorbijten maar!

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Haha inderdaad. Hoe vervelend ook, het is wel iets goeds :D
    Gelukkig gaan de slaapjes nog steeds goed (even afkloppen) maar wordt hij nog wel 1 a 2x wakker voor een klein flesje. Het is gewenning geworden helaas :(

Wat een prachtige week hebben we voor de boeg met heerlijk weer! Lekker elke dag wandelen :) Hij vind het echt geweldig en kijkt zijn ogen uit. Behalve dan als de zon in zijn snoet schijnt. Hebben jullie kindjes dat ook?

3. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja de zon in haar gezicht vindt ze hier ook niks. Ik gebruik nu voor wandelingen het inzetstuk van de wagen. Ik dacht dat het voor haar leuk zo zijn om naar voren te kijken, maar dat was een drama. Gezien de fase, wil ze toch echt nog mijn kant op kijken... Dat wordt wat als ik straks over ga op de buggy (als ze uit de maxi cosi is, gaat de gehele wagen terug nar mn zus, zodat ze m kan verkopen. Ik ga een goede buggy, Nuna Pepp Luxx kopen).

4. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ik heb hem ook naar mij toe gedraaid in de buggyinzet. Maar dat hebben we gedaan omdat hij dan nog behoorlijk plat kan. Hij kijkt mij niet eens aan tijdens wandelen :( Ik ben dan totaal oninteressant haha.

Ik weet niet of hij nog in de maxi cosi kan. Poos geleden dat we met de auto weg zijn gegaan maar de laatste keer scheelde het niet veel of zijn hoofdje stak er uit. Maar met 75 cm moet dat nog wel kunnen toch?

Heb even gegoogled en wat een leuke kinderwagen is dat zeg!

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja leuk he? Hij is wel prijzig, maar aangezien het als vervanging van de wagen is, wilde ik wel echt een goede. En dan koop ik een goedkopere voor als we met het vliegtuig gaan.

6. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Welke kinderwagen heb je nu?

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb nu de Maxi cosi mura (4,5 jaar oud).

8. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    En die buggy inzit van je af, is dat niets? Ziet er ook heel degelijk uit!
    Ik snap nooit zo het verschil met een standaard buggy dan eigenlijk :p

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deze wagen is van mijn zus en ik vind m echt heel zwaar. Wil dus een lichtere buggy.

10. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ahh op die manier. Dan snap ik 't :D
    Je hebt me wel aan het twijfelen gebracht zeg haha. Echt een onwijs leuke en mooie buggy. Maar ik weet nog niet hoe de andere buggy inzet is (van mij af) Op zich wel een fijne wandelwagen, alleen na een lange wandeling is het wel een tikkie irritant aan je handen vind ik.

Wat is de rest stil trouwens! Mamsie nog aan het bijkomen van al het gefeest? :p

Vandaag trouwens weer heerlijk gewandeld. Schoonmoeder was ook mee. Tussendoor ergens koffie gedronken en de kleine daar een flesje gegeven. Makkelijk kind!

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry Shendari, hihi. Het is wel een hele luxe hoor. Vind het ook heel fijn dat de duwstang in hoogte te verstellen is. En hij rijdt heel fijn en soepel. Dat vind ik ook belangrijk!

Ik heb vanochtend ook gewandeld, wat een heerlijk weer! En het weekend wordt nog warmer!

12. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik ben er weer :) Ik moet nog wel ff bijkomen zeg maar het was wel weer erg leuk
    alleen knallende ruzie gehad met mn vent dus was weer erg gezellig hier :(

Ik heb niet alles gelezen alleen het laatste over de zon en buggy. Wij kunnen de wagen niet eens zo zetten dat Lucas naar ons kijkt. Ik denk ook niet dat hij dat erg vind want hij kijkt graag rond
    Hier geen verlatingsangst of eenkennig

Morgen weer naar de KNO, ik heb alleen het idee dat hij er een stuk minder last van heeft gelukkig

13. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Haa Mamsie, daar ben je weer!
    Oei, ruzie is niet zo leuk :( Nu alles wel weer in orde?

Mar, ja de stang is inderdaad belangrijk. Deze kan ook ingesteld worden maar toch, na een tijdje gaat het zeuren aan mijn handen haha.

Succes morgen bij de KNO Mamsie, ben benieuwd!!

Ja, dit weekend kan het wel eens 20 graden gaan worden las ik. Maar ja, eerst maar eens zien :p

14. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Nee het is nog niet helemaal in orde :( lang verhaal om op een openbaar forum zo te zetten maar ja heb vandaag goed gepraat met de vriendin van mn vader dat luchtte wel op

20 graden dit weekend, het is echt voorjaar geworden zeg Hopelijk blijft het zo en krijgen we een goede zomer

Dank je ik laat het wel weten hoe het was

15. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Oh mamsie toch :( Knuf! Fijn dat je er even over hebt kunnen praten met iemand. Als je wat kwijt wilt mag je ook altijd mij een PB sturen.

De zomer dit jaar mag van mij wel wat minder warm worden dan vorig jaar ;) Was echt niet grappig...

Straks weer wandelen en bloemetjes kopen voor binnen en op het balkon!

16. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ja iets minder warm maar het scheelt al dat we allemaal niet zwanger zijn of iemand? ;)

Dat zal ik doen hoor Shendari lief van je

Bij de KNO was alles goed, hij heeft nergens meer last van gelukkig:)

17. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Haha nou het werd pas echt heet toen onze kleine ukkies geboren werden. Was hier binnen 30 graden :(

Hee wat goed! Betekent dat er nu geen operatie hoeft te komen?

18. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Maar nu kunnen ze er wel beter tegen. Nu kan ik Lucas bij zn broer in het zwembad zetten dat kon vorig jaar niet

Ja hij hoedt gelukkig geen operatie meer Erg fijn alleen bedacht hij vannacht ik ga maar weer eens spoken

19. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ja dat klopt. Ze kunnen deze zomer iniedergeval in een zwembadje. Al heb ik echt een mini balkon :( Maar dat moet wel gaan lukken denk ik. Hoop dat ik eigenlijk deze zomer hier niet meer woon maar dat zit er denk ik niet in. Trouwen kost ook al een hoop geld.

Gelukkig hoeft hij niet meer geopereerd te worden! Is natuurlijk hartstikke sneu als ze nog zo klein zijn, maar ja soms ontkom je er niet aan. Jullie nu gelukkig wel dus! En spoken? Oei! Heeft jullie wakker gehouden dus?

20. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hai dames!!

Sorry t is even geleden.. Beetje druk gehad.
    Hier wel eenkennig. Verlatingsangst is weer iets minder gelukkig.
    Slapen is hier nog steeds n gedoe. Ze is nu bijv ook nog wakker. Heeft n half uur geslapen vanmorgen voor de rest wakker geweest. Ze blijft zich maar verzetten. Af en toe erg vermoeiend hoor :(

Hoe is het verder met jullie?

Xx

Deel Deze Pagina