En Shendari, zijn de 3 flessen gisteren ook weer gelukt? Cil, ben benieuwd wat het CB zal zeggen. Misschien een keer extra yoghurt tussendoor? Mamsie, je hebt geluk met dit mooie weer zeg! Maar wat onzetten balen van je foto's! Misschien kan je bij een telefoonwinkel langs om te vragen of zij er nog iets mee kunnen? Hier komen bij de kleine meid denk ik weer 2 tanden door (voortanden). Weer verhoging, zure poepluiers, hangerig en het tandvlees is paars op die plek! Ze kan er alleen moeilijk bij met de bijtring (of iets anders), omdat ze die draculatandjes al heeft. Dus nu duw ik er wat op met haar tandenborstel. Over 1,5 maanf gaan we alweer op vakantie! Voor het eerst vliegen. Hopelijk hebben we mooi weer (zwembad bij de villa). Zin in!!!!!
Hallo meiden, Daar ben ik eindelijk weer. Wij ijn afgelopen weekend een weekendje weg geweest naar engeland ( kleine mans eerste keer in de vliegtuig) en hij deed het super goed. Sindsdien ben ik heel erg druk geweest met het verzorgen van de kleine kerel want hij is erg verkouden en kan zo moeilijk slapen 's nachts omdat hij blijft hoesten en wakker worden met pijn ergens. Denk dat het hoofdpijn is want manlief is ook ziek en heeft bijna elke dag hoofdpijn met zijn verkoudheid en ik heb het tijdens het weekendje weg gehad ook met hoofdpijn dus zit dik in de lucht hier. Morgen mag ik mijn nieuwe baan beginnen, zal mijn kleine man zo erg gaan missen maar goed het moet gebeuren want we reden het niet op de salaris van mijn man. HOpelijk gaat de dag snel en ben ik gauw weer bij de kleine man, nu is het de vraag van gaat manlief naar werk morgen of niet omdat ze beide zo verkouden en ziek zijn. Niet zo leuk met dit weer want alleen mama kan lekker van de weer genieten, de andere twee meer in bed te vinden dan beneden. Onze kleine man heeft nog steeds geen tandjes maar wel de zure poepluiers en behoorlijke luieruitslag dus zal me niet verbazen als er een paar tanden tegelijk doorkomen. Hoe is het met iedereen verder? lekker van de weer kunnen genieten? Werken jullie allemaal of toch nog een paar thuis gebeleven mamas?
Hoihoi, Hoe bevalt je nieuwe baan Vicky? Zijn de voortandjes al door Mar? En wat gaaf! Spannend hoor op vakantie en voor het eerst vliegen! Geniet alvast van de voorpret Stil hier weer Allemaal aan het genieten van het mooie weer? Hier is het druk, hectisch, vermoeiend en zwaar. Ik geloof dat mijn mannetje in de verlate 8 maanden sprong zit (of inmiddels met de volgende bezig?) Slapen wilt hij bijna niet meer overdag. Constant aan het vermaken aangezien het kruipen nog steeds nét niet wilt lukken. Kan zich wel als een malle om zijn as draaien. Ik denk dan, als je dat kan, kan je ook vooruit Maar dat kwartje is nog niet gevallen. Kortom, veel frustratie! Daarnaast zijn weer in de tandjes fase. Nummer 7 is door (helemaal niet door gehad, oeps) en nummer 8 komt er aan. Ik denk ook dat de kiezen een rol aan het spelen zijn. En als klap op de vuurpijl wordt hij 's avonds/ 's nachts om de 3 uur wakker. 23.00 / 02.00 / 04.00 / en dan klaar voor de dag rond 07.00. Niets helpt, behalve een flesje Sinds kort zegt hij mmmmam mama mammm dát is dan wel weer erg leuk!
Hee dames Mamsie heeft me even "n schop onder m'n kont gegeven" hihi grapje maar daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie kindjes? Met mijn meisje gaat het goed. Zitten gaat steeds beter sn ze probeert al omhoog te komen in haar bed. Ook probeert ze steeds meer haar knieën onder haar buik te krijgen (kruiphouding) Ik moet maandag naar t cb. Laatste keer was in jan dus ben benieuwd. Ze zit al n hele tijd op 3 flessen en ze gaat sinds n week zonder te vechten slapen! Wat n verademing zeg. En verder heb ik ma eerste echo gehad. Ben nu al 9+1 en ik ben niet ziek!!! Wat n verschil tussen beide zwangerschappen!
Hallo meiden,, ja werk bevalt redelijk, niet wat ik helemaal zocht dus blijf verder kijken maar is wel goed voor tijdelijk. Onze kleine man had ook een vervelende 8 maanden sprong maar niet lang, nu heeft hij al 2 weken last van erg verkoudheid. Eerste paar nachtjes sliep hij zooo slecht lke keer wakker en kon alleen rustig worden op een flesje of wat medecijn. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met slapen, hij hoest nog veel en snottert erg veel ook nog maar slapen doet hij heel graag dus hopelijk slaapt hij het snel weer weg. Hij kon niet helemaal zitten ook probeerde hij altijd zijn beste ermee en hij begint zijn evenwicht te vinden als hij staat tegen een tafel ofzo aan, best grappig om te zien. IK moet weerwerken morgen ochtend dus fijn weekend allemaal!
Hoi dames Sorry hier erg druk met verhuizen geweest, maar alles is af nu. Alleen nog steeds geen internet en dan is het moeilijk om op het forum te kijken en te reageren... mijn meisje loopt alweer langs... gaat weer veel te snel! volgende week reageer ik uitgebreid!
Hallo dames! Alweer veel te lang geleden... (Schaam, schaam). Shendari, de tandjes zijn nog niet door. Denk dat haar lichaampje haar eerst beter probeert te krijgen. Ze is nu al zo'n 3/4 weken goed verkouden en sinds een weer koorts. Ben vanochtend naar ha geweest en een antibioticakuur en neusspray gekregen. Hopelijk knapt ze snel op. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel, behalve nu dan.... Neus zit potdicht en lukt haar niet om in slaap te vallen. Net gesprayd en hopelijk slaapt ze zo. Ben er helemaal klaar mee, de arme schat! Maar ze is dus niet de enige als ik het zo lees... Hier geen last vd 8 maanden sprong, maar ja ze is al zo naar van die verkoudheid dat ik het niet eens zou kunnen merken. Verlatingsangst is gelukkig al een heel stuk minder, fijn! Fijn dat je je zo goed voelt Lelie! Hier kan mevrouw al zo'n 2 weken goed los zitten. Ben nu dus ook aan het kijken voor een moederfiets. Neig naar de Gazelle Bloom. En anders de Batavus Mambo. Nog tips? X
Nou ze is gelukkig goed opgeknapt! Zie net dat er nog een 3e tandje aan zit te komen! Hoe gaat het met jullie en de kids?
Weer veel te lang geleden Sorry Fijn dat je dochter weer is opgeknapt Mar niets is zo vervelender als ze ziek zijn Lekker hoor bijna op vakantie, ook wel spannend denk ik om te vliegen Mijn zoontje heeft geen last gehad van de 8 maanden sprong gelukkig Mijn zoontje is ook bezig met tanden krijgen, zn tandvlees is zo opgezet en hij is zeurderig, het mag ook wel weer hij heeft er nog maar 2. Verder gaan we in mei verbouwen de hele benedenverdieping wordt vernieuwd dus dat wordt ergens logeren Ik ben nog met mijn telefoon naar de winkel geweest, en de foto's kunnen nog op de computer want hij ging nog wel aan maar om hem te laten maken kostte 200 euro dat doe ik dus niet want mag in juli een nieuwe uitkiezen
Spannend zo'n verbouwing Mamsie! En bij jullie dus ook de tandjes! Elin is er inmiddels goed ziek van. Spuitluiers, niet willen eten en de flessen komen er meteen weet uit. Maar ze krijgt er dan ook 4 tegelijk!!! De eerste is door, dus nog 3 te gaan. Bij de vorige tandjes was het niet zo heftig. Misschien omdat er nu 2 voortanden bij zitten? Die zijn natuurlijk groter en na 2 weken broeden nog niet door... Inmiddels ook een mamafiets gekocht: Gazelle Bloom. Waarschijnlijk kan ik m zaterdag ophalen, leuk! Ben zo benieuwd hoe m'n meisje het gaat vinden!
Spannend zo'n verbouwing Mamsie! En bij jullie dus ook de tandjes! Elin is er inmiddels goed ziek van. Spuitluiers, niet willen eten en de flessen komen er meteen weet uit. Maar ze krijgt er dan ook 4 tegelijk!!! De eerste is door, dus nog 3 te gaan. Bij de vorige tandjes was het niet zo heftig. Misschien omdat er nu 2 voortanden bij zitten? Die zijn natuurlijk groter en na 2 weken broeden nog niet door... Inmiddels ook een mamafiets gekocht: Gazelle Bloom. Waarschijnlijk kan ik m zaterdag ophalen, leuk! Ben zo benieuwd hoe m'n meisje het gaat vinden!
Leuk hoor een mamafiets, ik weet nog van mn oudste dat hij de eerste keer heel leuk vond en nu nog. Ze kunnen vanalles zien al moest ik even wennen aan het fietsen met een kind voorop Ik denk in ieder geval dat het zn tanden zijn. toen we weekendje weg waren had hij ook spuitluiers zn billen gingen er zo kapot van. Lucas weigert ook de fles. Ik vind het ook spannend ik ben wel heel benieuwd hoe het wordt
Ja ik vind het ook jammer... Inmiddels zijn hier de tanden door! Ze zit nu op 7! Vorige week zijn we allebei goed ziek geweest (zo'n 1dagsvirus, maar jee wat heftig!). Erg besmettelijk, want mijn neefje, nichtje en ouders hebben het ook gehad. Verder wees het KDV mij er vorige week op dat Elin haar voetje vaak naar buiten wijst. Nu was mij dat eigenlijk nooit opgevallen maar nu ze haar beentjes strekt als ik haar omhoog hou, dan gaat ze of op haar tenen staan of heel gek met haat voetjes naar buiten. Hoeft natuurlijk niets te zijn, maar ik zag het al helemaal gebeuren: weer iets niet goed. Kan er na die stomme heupen ook nog wel bij. Na 2 slapeloze nachten vanochtend de orthopeed gebeld voor advies en ik kan morgen al langskomen! Hoop dat hij mij kan geruststellen.... Oh en vandaag ging mevrouwtje in haar handjes klappen! En toen ik 'klap eens in je handjes' ging zingen, deed ze het weer. En leuk dat ze het vond! En ik hartstikke trots natuurlijk, haha. Nou dames, laat maar weer eens van jullie horen!
Zoo 7 tanden! Hier nog steeds maar 2 hoor Hoe is het bij de orthopeed afgelopen? Hopelijk niks bijzonders Hoe is jullie eerste paasdag geweest? Wij hebben verjaardagen gevierd mijn zoon werd 4 en ik alweer 30 Knap hoor van je dochter dat ze in haar handjes klapte Ik heb hier weleens het idee dat de motorische ontwikkeling een beetje stil staat, hij kruipt niet probeert het niet eens maar wil wel heel graag staan
En tandje nr 8 komt er alweer aan! Pasen was gezellig. 1e Paasdag op de fiets naar mijn ouders om te ontbijten, eind vd middag naar mijn oma. Vandaag heb ik gewerkt. Gefeliciteerd met je zoon en je eigen verjaardag! Naast klappen wordt er ook gezwaaid en stopt ze nu zelf haar stukjes rood in haar mond. Ze maakt zo'n ontwikkeling door sinds vorige week! Precies eind van een sprong. Maar kruipen wil ze ook niet hoor! Alleen zitten en beetje staan. Gaat gillen als ik haar op haar buik leg. Buiten orthopeed was alles goed. Ze doet wrs haar voetjes naar buiten omdat ze dat gewend is door het spreidbroekje. Komt goed. Wat een opluchting!
Dat geloof ik best dat het een opluchting is en ze is natuurlijk door die spreidbroek ook gedwongen om zo haar voeten te houden Dat doet lucas ook zelf stukjes brood in zn mond en tuitbeker Hij gaat ook gillen als ik hem op zn buik leg Dank je wel! Dat klinkt als een geslaagde pasen Wij zijn vandaag uit eten geweest met zn vieren voor het eerst Gaat dat goed thuiswerken?
Gezellig hoor! Wij zijn zaterdag voor het eerst met Elin uit eten geweest en dat ging goed. Bij jullie ook? Ik heb vandaag niet thuisgewerkt, maar op locatie. Op zich haat het thuiswerken goed hoor. Fijn om niet te hoeven haasten 's ochtends!
Het ging heel goed ik was bang dat lucas het snel beu zou zijn maar dat viel reuze mee We zijn naar een restaurant geweest waar de oudste rond kan lopen en spelen dus sowieso gericht op kinderen Dus jullie kantoor was gewoon open Dat is wel het voordeel van thuiswerken alleen het lijkt me wel lastig als ze gaat lopen ofzo