Mar houd ze die schoentjes/laarsjes trouwens goed aan?? Esmee trekt echt alles van haar voeten, zodra ik haar tweede sok aan doe is de eerste er al weer af :S. Als ze dan allebei aan zijn en ik zet haar neer dan is er binnen een minuut een sok uitgetrokken. Schoentje/slofjes hetzelfde verhaal.
Lynde doet het nu heel goed We hebben wat op start problemen gehad, (bloedvergiftiging in de zwangerschap) maar nu hebben we eindelijk rust en ritme. En dat is echt genieten! Lynde is geboren met het cmv virus, niet echt een bekend virus merk ik. Het is verwant aan herpes en pfeiffer. Ik heb dat aan haar doorgegeven. Ze was een mooi roze meisje toen ze geboren werd, maar werd steeds geler. Uiteindelijk naar de kinderarts doorverwezen, elke week bloedprikken. En elke keer konden ze er niet achter komen hoe het kwam. Uiteindelijk na 8 weken kwam dit virus er uit. Het kan een gevaarlijk virus zijn, als je je kind besmet in het eerste trimester van de zwangerschap. Ik heb haar 'gelukkig' in het derde trimester besmet. Nu merken we wat dat betreft helemaal niks meer aan haar. Toen ze ook ongeveer zes maanden was werd ze ineens meerdere maken benauwd en heel erg vol. Na twee antibioticakuren zijn we ook daarvoor doorgestuurd naar de kinderarts. Zodra ze nu ziek wordt wil hij haar gelijk zien, om te kijken wat het is. Maar, het gaat nu heel goed met haar! Een blij meisje, dat goed eet, zwaait, zit, rolt en lacht. Dus .. even in het kort Lynde haar verhaal
Gefeliciteerd met je neefje! Hopelijk snel knuffelen! En leuk dat verven zeg, ben benieuwd naar de foto. En fijn dat je het jurkje nog kan gebruiken, ookal is het als truitje haha. Ik moet zeggen dat ik 3x 180 ook best veel vind. Elin krijgt nu 's ochtend en 's avonds 170+5 en 's middags 150+4 als ze 1 boterham op heeft, maar bij 2 boterhammen geef ik 130+3 (meer vocht ivm moeizame ontlasting). Ze eet momenteel als een bouwvakker zoveel! Denk een enorme groeispurt! Deze foto is van 3 weken geleden, toen viel ze nog wel eens om. Inmiddels zonder kussens haha. Haar slofjes houdt ze wel aan. Meestal gaan ze uit door het bewegen. Sokken laat ze ook goed zitten. Als ze ligt gaan ze wel meteen uit haha. Hier wordt mevrouw de laatste 2 weken juist vroeg wakker. Nu denk ik dat het is sinds ik de avondfles wat probeerde af te bouwen naar 150+4. Gisteren weer 5 scheppen en was vanochtend iets later. Hopelijk schuift het straks weer wat op!
Pff, pittig hoor Ellebel! Fijn om te horen dat het nu goed gaat met je meisje en jullie eindelijk van haar kunnen genieten!
pff wat een start ellebel. Fijn dat ze het op moment wel goed doet. had inderdaad nog nooit gehoord van dat virus. heb het even op gezocht. Hopelijk heeft ze er niets aan over gehouden wat je nog niet kun zien/merken. Tja ik had het toen nog echt specifiek gevraagd. Moet ik dat ook nog zoveel melk geven. Toen zei ze echt van ja kun je gewoon zo houden. Ik zal na de vakantie wel merken wat ze dan weer doet met slapen. Dan moet ze er weer vroeg uit. Half 7 in de auto op maandag en dinsdag. dan zal het uitslapen weer voorbij zijn.
Ja dat is echt een nadeel als je ze wakker moet maken he? Nu maar extra van genieten dan! Hier vanochtend weer 06.30, dus gaat weer iets beter nu ik de fles wat groter heb gemaakt. Vanochtend was ze echt lang wakker (voor haar doen): 3,5 uur en toen 1 uur en 40 min geslapen. Toen na bijna 2,5 uur weer naar bed en nu ligt ze weer ruim een uur te slapen. Komt super uit qua slaapjes!
He dames Heb al een paar keer een heel verhaal getypt en dan doet de laptop raar en meld me automatisch af hier waardoor het niet geplaatst wordt. Nieuwe poging: Hier gaat het goed. Mopje kan zelf zitten, kruipen, staan, langslopen en achter iets aan lopen. Ook heeft ze nu 4 tanden gekregen op korte tijd. Nu is ze precies wat ziekjes en denk ik eraan om naar de ha te gaan omdat ze nu ook zwaar ademt. Ze hoest verder niet, heeft wel een vervelende loopneus en is wat jengelig. Even kijken of hij dit al post dan kan ik op iedereen reageren, haha.
Ik zal ook weer eens wat schrijven Vorige week met Lucas naar de kno geweest en hij krijgt buisjes, eerst vond de arts dat ik zeurde maar heb even aangedrongen dat hij eens goed moest kijken en eindelijk ging hij overstag omdat ons mannetje toch wel veel last had. De neusamandelen vond hij niet nodig maar de huisarts weer wel maar heb gezegd dat ze dat onderling maar moesten regelen. Wat een start zeg Ellebel ik had ook nog nooit van het virus gehoord Gelukkig gaat het nu goed Gefeliciteerd met je nieuwe neefje Heb je al veel gekroeld? Leuke foto van Esmee
Zo dat gaat snel zeg Bambi leuk hoor Heeft ze ook koorts? Sneu hè als die kleintjes zich niet lekker voelen
En allemaal flink verwend vandaag? Hier een mooi bloemetje gekregen en ga nog een mooie ketting of armband uitzoeken. Kreeg eigenlijk een moeder/dochter medaillon maar deze viel tegen toen we hem zagen. Mamsie fijn dat na aandringen de arts iets gaat doen. Wanneer krijgt hij zijn buisjes? Bambi hoe is het met de kleine meid? Hier staat eindelijk de keuken. Jeej. Esmee begint een echt boefje te worden. Vooral de hondenwaterbak is heel interessant. Je hoort ook aan haar als ze iets gaat doen wat niet mag. Zo komisch. Inmiddels ook een tuigje in haar stoel want ze gaat er gerust in staan als ze het beu is. Vertelde mijn vader vandaag dat ik thuis als enige ook een tuigje moest. Ik heb zo'n vermoeden dat we het zwaar gaan krijgen met onze dame. Ik ken mezelf ow en ze kan zich zo heerlijk aanstellen. Doet ze haar hoofd naar achter en begint dan te 'huilen' of ze begint echt te krijsen en te spartelen. Pff morgen weer de wekker, heb ik totaal geen zin in.
haai dames Nou het gaat alweer beter met mijn meisje! Goed mamsie dat hij zijn buisjes krijgt! Wel jammer dat je zelf moet aandringen. wat goed stefanenlaura dat de keuken staat. Zoń klein mormel heb ik hier ook. Nee is standaard huilen, gooien doen alsof ze geslacht wordt. Mijn ouders herkennen het totaal niet want ik was vroeger echt super braaf, altijd lief en vrolijk. haha. Mijn zus was wel heel ondeugend, dus ze zal het van haar tante hebben. Mijn vriend was ook een lieverdje vroeger dus haha. Woensdag komen ze een bambi op de kamermuur spuiten, jeej! Niks gekregen voor moederdag... Wel een dikke kus en knuffel van mijn dochter en een 'je bent de beste mama met kus' van mijn vriend. Ohja en ons mopje' heeft zaterdagmorgen met haar fles op mijn voortand geslagen waardoor die nu kapot is Ritje naar de tandarts dus...
Bambi laat je een fotootje zien van Bambi. Ben benieuwd. Vrienden van ons hebben winni de pooh op de muur laten spuiten dat is echt gaaf. Wat vervelend van je tand. Hopelijk is het snel weer gemaakt.
Lucas krijgt 26 mei zn buisjes alleen wilt de huisarts dat de KNO arts ook zn neusamandelen verwijdert maar ik heb gezegd dat zoeken jullie onderling maar uit ik heb al zo mijn best moeten doen. Sinds maandag zijn we bezig met de verbouwing, wat een verschil al, we zitten nu 2 weken bij mijn schoonouders in huis. Ik zal blij zijn als we gewoon weer terug kunnen Ik heb er ook zo eens hoor draaien en keren tijdens verschonen, als hij zn zin niet krijgt is het ook huilen. En ik vind het soms best lastig om consequent te zijn en dat heeft Lucas natuurlijk zo door Ik heb voor moederdag van mijn oudste een gedichtje gekregen en een foto dat had hij op school gemaakt zo lief En van mn jongste kreeg ik 2 tegeltjes met een voetafdruk en handafdruk
Die is gaaf Bambi. Mamsie Hoe gaat het met de verbouwing? Volgende week buisjes. Worden zijn amandelen nu ook verwijderd? Mar hoe gaat het met de ontwikkeling van elin? Hier gaat het redelijk. Overdag heel lief en schattig en ze klapt in de handjes. Heeft de vissen in de vijver ondekt en heerlijk genoten van al het mooie weer. Maar snachts ze is steeds om 5 uur wakker. Wo op do werd ze om half twaalf wakker en sliep ze pas om half twee. Helaas was ze om 5 uur weer wakker en ging om kwart over zes mijn wekker. Dat was een kort nachtje van half 2 tot 5 . Vannacht werd ze om twee uur wakker en sliep ze pas na 4 uur gelukkig sliep ze tot 7 uur. Gister heeft ze overdag ook bij mijn moeder in de ochtend 3 uur en middag 1,5 geslapen. Ons mam heeft haar wakker gemaakt. Hopelijk slaapt ze snel weer goed. Dit is echt slopend. Ze heeft trouwens ook weer 2 tanden bij en zag dat er onder ook weer een duidelijk zichtbaar is. Verder afgelopen weekend een loopfietsje voor haar gekocht. Een bakfietsje zo leuk. Ze is alleen nog net te klein. We hebben ook een ballenbaan gekocht en die is bij esmee en papa een succes.
He Laura, Zware nachten dus! Herkenbaar, helaas. In de vakantie begon mevrouwtje met wakker worden 's nachts. En dan niet huilen, maar kletsen. Soms wel 2 uur lang (tussendoor wel even stil). Of 's nachts niet wakker, maar wel om 05.30-06.00 wakker! Zal het door al die ontwikkelingen komen? Onze vakantie was verder heerlijk! Elin deed het top tijdens het vliegen. Op de terugreis zelfs 1,5 uur geslapen. Gisteren goed nieuws van de orthopeed: geen spreidbroekje meer nodig! Verder gaat ze nu van zitten naar liggen en trekt ze zich af en toe op (aan mij of de box haha). Helaas is ze sinds gisteren ziek. Met meer dan 39gr koorts, hangerig en zeurderig. Ze is ook al zo lang verkouden en hoest al heel lang. Maandag even naar de huisarts.
De verbouwing verloopt naar wens dinsdag gaan ze alles afwerken, en ik poetsen en dan kunnen we weer heerlijk terug Lucas z'n neusamandelen gaan er niet uit want ze kunnen ook weer aangroeien Lucas doet het goed qua ontwikkeling, hij heeft opeens een sprong gemaakt, hij trekt zich op en kan staan, klapt ook in z'n handjes, zegt echt mama en papa, zwaait Zo leuk allemaal Hebben jullie lekker weer gehad Mar? Fijn dat het vliegen zo goed ging, het is toch ff spannend Vervelend die nachten zeg, kan er helaas over mee praten Hopelijk gaat het gauw beter Beterschap met Elin Waar is de rest trouwens gebleven?