Wauw djingo, lekkere donkere test! Van action? Haha action heb ik nog maar tot een heeel flauw streepje gekregen Toch bizar dat ik drang blijf houden om te testen omdat ik graag donker wil testen :-|
Het is al lekker druk hier, fijn Ben hier met grote najaars-schoonmaak bezig Onze dochter is even een paar dagen bij opa en oma aan het logeren, zodat ik even de handen vrij heb en lekker door kan pakken! Badkamer, slaapkamer en babykamer zijn nu klaar! Nu eerst even een korte pauze en daarna met de keuken aan de slag! MvM: hier wil ik me ook voor aanmelden, weet niet of het kan aangezien ik in DL woon (net over de grens).
Hoi dames lopen de testen mooi op? Ik test nog elke dag Pff moet ik echt mee stoppen. Ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders zometeen eens in mijn pauze kijken naar babykleertjes haha alleen maar kijken haha
Dat doe ik toch weer zo erg haha mja ben op zoek naar een knalgeelst dan geloof ik het pas. Stom he. Maar duurt het bij jullie ook zo lang dat ze oplopen na 10 min zijn ze pas goed op kleur
ik kom mij ook aanmelden! 24 okt positief getest zwakke streep maar er was een streep week later een knal test! 19 nov intake/1e echo! Ik ben heel moe en borsten steken flink! Ik ben 25 jaar en heb al zoontje van 16 maanden! Ik ben heel erg op mijn hoede ik heb vanaf dag 1 eigenlijk gevoel dat er iets niet klopt dus de echo maar even afwachten! Daarnaast weet niet wanneer ik uitgerekend ben maar denk ergens begin juli.. mega lange cyclus hier zo dus pas met termijnecho duidelijk wanneer precies.. Ik hoop dat we allemaal gezonde plakbabys hebben! Mijn eerste zoontje is met 35 weken geboren daardoor kom ik onder streng controle spannend allemaal
Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Sjees, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Lizra, 29 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Javica, 25 jaar, 4e zwangerschap, 4e kindje FvK, 30 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje MamaenMini, 2e kindje Lauren84, 30 jaar, 2e kindje Djingo, 28 jaar, 2e kindje San1984, 28 jaar, 2e kindje Beatetitia, 35 jaar, 3e kindje HeyHallo, 2e kindje LoesjeK, 1e kindje Vonnie32, 32 jaar,2e kindje Mammadoe, 29 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Haailena, 27 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Ischa, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Allegria, 32 jaar, 1ste zwangerschap, 1ste kindje Liefssharon Marijke 88, 26 jaar, 5e zwangerschap 3e kindje Marsonny, 35 jaar, 2e kindje wens0207, 1e zwangerschap, 1e kindje Halloween Klavertjegeluk, 4e kindje Lottel Deman91, 23 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje sammi, 25 jaar, 4e zwangerschap, 2e kindje B040, 40 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Anto1909 TJS, 1e zwangerschap, 1e kindje Cherryon, 3e kindje Nuage, 32 jaar, 5e zwangerschap, 2e kindje Ing49824, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Rdas, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Uitgerekende datum 2 juli: Lauren84, Vonnie32 3 juli: Beatetitia 4 juli: Lizra, MamaenMini, Djingo, San1984, wens0207, Deman91 5 juli: FvK, LoeskjeK, haailena 6 juli: Anouk89, B040, Allegria 7 juli: Sammii, Marijke88, Ischa 8 juli: Heyhallo, liefssharon, 9 juli: Sjees, Cherryon 10 juli: Javica 12 juli: klavertjegeluk 12 juli: Ing49824 (volgens internetberekening), Mammadoe 13 juli: Nuage 14 juli: TJS, Rdas 15 juli: Anto1909 onbekend: Marsonny Halloween Lottel Afspraken 13 november Anouk89 1e echo 13 november Haailena 1e echo gynaecoloog 14 november LoeskjeK 1e echo 14 november Lauren84 1e echo 19 november Ischa 1e echo gyn 20 november liefssharon 1e echo gynaecoloog 20 november B040 1e echo IVF-afdeling 24 november Djingo intake vk 25 november HeyHallo 1e echo gynaecoloog 28 november Algeria 1e echo 28 november Algeria 1e echo 08 december Djingo 1e echo 10 december FvK 1e echo (27 november intake vk)
Ja die kv2v5 testen zijn lui geworden. Vroeger kreeg je meteen een knaller maar nu moet je echt 10 min wachten dat klopt.
Ontzettend leuk allemaal om te lezen en zo fijn om ook bij dit clubje te mogen horen Dringt soms nog niet helemaal door dat ik echt zwanger ben nu..... haha Weet niet waarom, maar de dagen lijken nu ineens zoooooo lang te duren! Kan niet wachten tot de eerste precaire weken voorbij zijn...pff...blijft spannend! Hebben jullie dat ook? Op mijn werk (nu dus ook ) kan ik me ook slecht focussen en kan de dagen wel vooruit kijken...
Hallo dames, Ik heb even getwijfeld, maar ik kom mij toch aanmelden. Altijd leuker dan alleen meelezen. Na 1,5 jaar in de mmm, hadden wij het 2 jaar geleden wel gehad. Wij hadden ons erbij neer gelegd dat ons gezinnetje compleet was met 1 gezonde dochter. Echter, kwam ik er vorige week achter, dat ik toch zwanger ben!! Het heeft even geduurd.. natuurlijk was het allereerst een grote shock, omdat we het niet verwacht hadden. Maar.. natuurlijk zijn we hardstikke blij! 2de zwangerschap, 2de kindje Uitgerekende datum is 1 juli Eerste afspraak gyn echo 11 nov Tweede afspraak verloskundige echo 24 nov
Eerste test 29 oktober met 5.1 week. Teststreep was gelijk donker. Ik kon er dus absoluut niet omheen Sorry, geen idee waarom hij op de kop staat.
Ja inderdaad haha ik doe geen fluit vandaag op m'n werk haha ik zit echt op een wolk. Kan me slecht concentreren alleen de baby telt nu nog en alles daarom heen kan me de boom in. Ben alleen maar aan het lezen op het forum haha echt erg. Morgen verloskundige bellen vandaag jammer genoeg niet aanwezig haha
Wauw wat een mooie test zeg! Ik hoop vanmiddag ook op zo'n dikke mooie test! Hier ook heel erg ermee bezig, maar dan meer medisch. Heb de gyn vandaag gebeld en word morgen teruggebeld. Ik gebruik nog niet de medicatie op dit moment die ik hoor te krijgen. Mijn gyn wil me ook pas bloedverdunners laten spuiten na hartslag, en ik las nu dat de richtlijn bij het AMC en de Erasmus juist is spuiten vanaf posi test. Dus ik wil direct beginnen eigenlijk. En iedere seconde dat ik het niet kan doen maak ik me zorgen of het kindje dit overleeft. Erg stressvol dus. Morgen hopelijk uitslag. Mogelijk moet ik dan ook HCG gaan prikken en ik wil ook meteen een machtiging voor nieuwe teststrips voor mijn glucosemeter. Want vorige zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes en als ik dan dit jaar nog alle spullen ervoor krijg dan gaat het niet meer van het eigen risico af want dan is al gemaxt dankzij de genetische testen. Pfoe... genieten is het voorlopig niet hier maar toch stiekem durf ik wel kleine droompjes te hebben over dat het nu wel goed zou gaan en het echt gaat gebeuren. Ik hoop het heel erg in ieder geval.
Hier ook moeite met concentreren hoor Nou ben ik volledig afgekeurd dus geen baas die in mijn nek hijgt gelukkig. Dagen duren idd veel langer haha Nuage kan het dat ik jou van een ander forum ken? Iets met paarden enzo Ik heb daar een andere gebruikersnaam dan hier, maar volgens mij heb jij dezelfde? Tinkers als ik me niet vergis
Mag ik meepraten? ik zie dat er al heel veel reacties zijn en heb niet alles gelezen. Als het goed is ben ik ook rond 5 Juli uitgerekend. Kan niet wachten tot we de 1e echo hebben...... duurt zo lang nog.
Klopt helemaal haha ik heb gewoon dezelfde naam anders kan ik het niet onthouden allemaal en ach als mensen dingen willen opzoeken moeten ze dat lekker doen Maar wie ben jij dan?