Ik moet om half elf haha gelukkig is dat mijn vaste vrije dag al. Ja mijn man heeft gelukkig dan ook al vrij omdat die het ook al bekend heeft gemaakt op het werk. Hij is zo trots haha gisteren bij zijn ouders geweest. Ze wisten dat we ermee bezig zijn en hadden het al gemerkt aan me. Tranen van blijdschap.
Hier ook weer in de zomer met verlof. Ons zoontje is van augustus 2013. Zullen ze blij mee zijn op het werk. Ik moet het dus ook weer eerder op het werk zeggen ivm de vakantieplanning. kleding heb ik nog van de vorige zwangerschap.
Heeft er al iemand iets gekocht? Ik vrees dat ik me al wat schuldig heb gemaakt... En vandaag met moeders naar de Ikea (voor iets anders hoor geen baby spul ) maar daar ligt wel de baby dump, en ik heb een bon om een zwanger pakket op te halen en dat wil ik wel graag even doen. Ik kom daar normaal gezien niet zo snel in de buurt, vandaar.
hier nog niks gekocht en niemand van de familie vrienden verteld alleen in groepje op facebook van vorige zwangerschap! Bewust gekozen om het zolang mogelijk voor ons zelf te houden! ( al word dat nog een beste uitdaging met mijn schoonfamilie jammer genoeg) er is zo veel onzekerheden en stel dat fout gaat moet ik dat met ook al die mensen delen en heb daar totaal geen behoefte aan zeg maar...
Kan gewoon hoor! Echt niet bang voor zijn! Maar heb op het moment zelf niet zo veel zin, ben supermoe haha
Hier geen MvM, vindt het ook te eng ivm voorgeschiedenis. Kleding heb ik nog, al zit ik nu in andere seizoen. Maar zal vast wel wat kunnen lenen van vriendinnen. Heb wel 2 spijkerbroeken besteld bij de h&m, want die van de vorige zs waren beetje veel gewassen en gedragen. En vorige keer had ik bij 10 wkn toch echt positiebroeken aan omdat gewone broeken in m'n buik duwden. Qua kwaaltjes ben ik vooral supermoe en met vlagen misselijk en heb enorm veel honger. Grappig om te lezen dat een aantal zich ook echt niet kunnen concentreren op het werk. Hier nog zo eentje...niet te doen op t moment...oeps.
Owja en we hebben nog niemand iets verteld. Wil eigenlijk wachten tot 5 december om het aan de ouders en broers/zussen te vertellen en dan na de termijnecho aan de rest, dus net voor kerst. Spannend hoor!
Nou was pas weer de eerste x na het maken van ons wondertje hoor. We hadden ff pauze nodig hahaha. Maar kan als het goed is niets misgaan door de seks. Wij willen het ook de schoonfamilie vertellen met Sinterklaas. Mijn eigen familie niet, want vrees dat ik dan voor 2 stellen hun Sinterklaas verpest. Mijn schoonzus zit aan de Clomid voor de tweede en mijn zus heeft een adoptiekind omdat ze na jaren mmm etc niet zwanger kon worden. @symptomen. Moe!!! Had ik vorige x niet heel erg. Maar was toen ook zomervakantie. Verder ook best honger. Maar probeer dat op te vangen met wortels, tomaatjes en fruit. Ik ben al niet op mijn slankst meer na de eerste. Dus vrees dat ik zelfs mijn positiekleding van toen niet meer pas en was idd ook btje ander seizoen.
Wij hebben het naast een tweetal vriendinnen van mij ook nog aan niemand verteld. Ga er natuurlijk vanuit dat deze zwangerschap perfect gaat maar viel me de vorige x wel zwaar om iedereen te moeten vertellen dat het niet goed was gegaan..... Dus wachten deze keer tot na de goede termijn echo in december. Hebben jullie nog leuke suggesties om het de opa & oma te vertellen? Heb de vorige x een lijstje gegeven met een gedichtje wat het gelijk duidelijk maakte
Je hebt van die 9 maanden dagboeken reeks ook een boek voor grootouders, waar ze de eerste 4 jaar van hun kleinkind dingen in kunnen opschrijven. Misschien een leuk idee? Ik doe dat niet, want bij de tweede niet echt duidelijk dat het om een ander kleinkind gaat.
Bedankt voor jullie lieve woorden, meiden. Naast mijn partner zijn jullie de enige die van de zwangerschap afwisten, dus fijn dat ik hier wat steun kan krijgen. @Nuage, ik kan me je angst goed voorstellen en de manier waarop je jezelf daartegen wapent. Ik testte enkele jaren geleden ook positief voor APS en ik heb SLE, Sjögren, Raynaud en vasculitus. De APS is in een 2e test niet nogmaals naar voren gekomen, maar met 4 MK's op een rij wil ik dit toch weer een keer onderzocht hebben. Acetylsalicylzuur slik ik al, maar wellicht dat heparine ook iets kan doen.
Niet kunnen concentreren?? Totaaaaaal geen last van... Ik kijk de uren echt weg en vind de weken opeens super langzaam gaan. Ik heb vandaag een beetje buikpijn, voel gewoon dat mijn banden rekken, het straalt een beetje door naar mijn rug. Dat is wel een teken dat er iets aan het groeien is...verder erg moe en vanochtend een beetje misselijk. Mijn gewone kleding pas ik nog makkelijk, maar ik weet ook dat het van het ene op het andere moment kan veranderen. En als ik zo door blijf eten, kan ik binnenkort aan de positiekleding vrees ik. Bij mijn vorige zs meer dan 30 kilo erbij (vooral veeeel vocht vastgehouden) en ben dat net allemaal kwijt. Probeer dat nu wel een beetje in de gaten te houden.
Jeetje meis toch! Maar dan moet jij naast aspirine vanaf ei ook heparine spuiten en vanaf posi test wellicht prednison gebruiken?
Zwangerschapskleding heb ik nooit echt gekocht. In de zomer hoefde het ook niet. Had lekker topjes aan en leggings eronder en dan een buikband. Die heb ik natuurlijk nog allemaal Heb het nog helemaal niemand verteld alleen hier en in mijn Facebook mama groepjes.
Wij hebben het ook nog tegen niemand verteld. Volgende week tegen de ouders en zus. Vind het wel prettig om het te zeggen voor de echo ivm mk begin vh jaar. Als de echo goed is tegen goede vrienden... Hebben een shirtje met grote broer klaarliggen Heb nog wel zwangerschapskleding, beetje zelfde seizoen dus zal wel goed komen. Heb ook het gevoel inderdaad dat vooral 's avonds mijn broeken al strakker zitten. Als ik m'n zoontje naar bed breng doe ik meteen een pyjama broek aan Hier ook vooral moe, gevoelige borsten (vooral m'n tepels) en gister na het avondeten voor het eerst misselijk.
Wij hebben het tot nu toe alleen aan mijn moeder verteld en twee vriendinnen (één ook net zwanger en één nemen we wat spullen van over). Nog nergens last van verder, ook niet misselijk oid. Wel shopdrang hihi. Ga met moeders vrijdag ook echt wel even kijken bij de Prenatal haha. Hier aangemeld voor MvM, wil toch wel graag wat kunnen doen.
Ik heb het hier alleen aan jullie en aan het groepje van mn vorige zs verteld. zat vanmorgen bij mn moeder en die was aan het opruimen geweest, zegt ze zo dat babyspeelgoed gaat ook naar hans en lies (worden binnenkort voor t eerst opa en oma) want hier hebben we het toch niet meer nodig Wij gaan fotolijstje maken met alle kleinkids + geboortedata en dan een foto van de echo erbij met uitgerekende datum kwaaltjes verschilt echt per dag, gister heftig, ook ontzettend diarree door te veel vet altijdwel wat last van maar tijdens zs heel erg... vandaag bjjna nergens last van
Oeps ik kon me niet inhouden in mijn pauze. Sokjes gekocht, knuffeltje en kleine kledinghangertjes haha en ik ben apetrots als ik daar sta te neuzen haha dan denk ik kijk nar m'n buik daar zit ie in mja is niks te zien nog natuurlijk haha wel vanmiddag heel erg misselijk geworden na de lunch. Nu nog steeds bah
Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Sjees, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Lizra, 29 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Javica, 25 jaar, 4e zwangerschap, 4e kindje FvK, 30 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje MamaenMini, 2e kindje Lauren84, 30 jaar, 2e kindje Djingo, 28 jaar, 2e kindje San1984, 28 jaar, 2e kindje Beatetitia, 35 jaar, 3e kindje HeyHallo, 2e kindje LoesjeK, 1e kindje Vonnie32, 32 jaar,2e kindje Mammadoe, 29 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Haailena, 27 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Ischa, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Allegria, 32 jaar, 1ste zwangerschap, 1ste kindje Liefssharon Marijke 88, 26 jaar, 5e zwangerschap 3e kindje Marsonny, 35 jaar, 2e kindje wens0207, 1e zwangerschap, 1e kindje Halloween Klavertjegeluk, 4e kindje Lottel Deman91, 23 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje sammi, 25 jaar, 4e zwangerschap, 2e kindje B040, 40 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Anto1909 TJS, 1e zwangerschap, 1e kindje Cherryon, 3e kindje Nuage, 32 jaar, 5e zwangerschap, 2e kindje Ing49824, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Uitgerekende datum 2 juli: Lauren84, Vonnie32 3 juli: Beatetitia 4 juli: Lizra, MamaenMini, Djingo, San1984, wens0207, Deman91 5 juli: FvK, LoeskjeK, haailena 6 juli: Anouk89, B040, Allegria 7 juli: Sammii, Marijke88, Ischa 8 juli: Heyhallo, liefssharon, 9 juli: Sjees, Cherryon 10 juli: Javica 12 juli: klavertjegeluk 12 juli: Ing49824 (volgens internetberekening), Mammadoe 13 juli: Nuage 14 juli: TJS 15 juli: Anto1909 onbekend: Marsonny Halloween Lottel Afspraken 13 november Anouk89 1e echo 13 november Haailena 1e echo gynaecoloog 14 november Lauren84 1e echo 17 november LoeskjeK 1e echo 19 november Ischa 1e echo gyn 20 november liefssharon 1e echo gynaecoloog 20 november B040 1e echo IVF-afdeling 24 november Djingo intake vk 25 november HeyHallo 1e echo gynaecoloog 27 november Nuage 1e echo gynaecoloog 28 november Algeria 1e echo 28 november Algeria 1e echo 01 december Mammadoe, intake vk 08 december Djingo 1e echo 10 december FvK 1e echo (27 november intake vk) 12 december Mammadoe 1e echo
Hi dames Ik kom me ook voorzichtig aanmelden hier. Wel spannend hoop dat het dit keer goed zal gaan ja drie miskramen in korte tijd. Ben uitgerekend op 13 juli en 20 nov mijn eerste echo. Ben reuze benieuwd op de utrogestan echt werk Alle dames ook nog gefeliciteerd namens mij. Niemand weet het nog hier behalve ml en jullie uiteraard