Zijn we gewoon op dezelfde dag uitgerekend lolababy? Leuk! Maar jij krijgt een week eerder de echo al. Mijn zkh neemt me totaal niet serieus helaas. Waarom krijg jij zo vroeg al een echo met 6 weken is dat toch?
Jaaaa hahaha leuk toch?? Hier ben ik dan 6 weken en drie dagen. Wilde eigenlijk met acht pas een echo maar neeee de gynocoloog wilde eerder dus zal er dan met acht weken ook nog een krijgen. Toch echt omdat ik al eens een echo hart met zes weken en kloppend hartje en twee weken later niet meer. Dat doet pijn man. Dus vind het ook heel erg eng eigenlijk. Hoop dat de utrogestan echt zijn werk doet, maakt er wel een zooitje van beneden hoor haha gatverredamme haha
Moet je nagaan. Ik moet vanaf hartactie direct beginnen met bloedverdunners spuiten (wat ik sowieso al te laat vindt) maar mijn gyn vind dan een termijn van 7 weken wel vroeg genoeg om eens te gaan kijken. Ik vind het echt belachelijk en ben zo onwijs kwaad. Ik heb al 2x een hartslag mogen zien en de echo daarna was het gestopt. Voel me zo machteloos nu en zie het helemaal niet meer positief in. Utrogestan kreeg ik ook al niet van mijn gyn.
Bel eens met je zorgverzekering, die kunnen misschien een fijne plek voor 2nd opinion geven. En anders zoek je zelf een andere Gyn die je wel serieus neemt. Laat je niet gek maken en doe waar jij je goed bij voelt!
Zo even aparte post. Welkom nieuw wondertje Net met moeders aan de jats geweest. Eerst kentucky fried chicken want daar had ik al een week zin in Toen naar de ikea, en ja hoor het eerste slaapzakje is een feit En ja we waren in de buurt dus met bon naar de babydump.... Ik heb me redelijk kunnen inhouden maar toch 3 super schattige unisex rompertjes uit de opruiming (3 voor 5,95) en de zwangerdoos. Maar die doos is leuk joh!! Zat een rompertje in, hydrofiel washandje, 2 drinkbekertjes, 2 bewaarbakjes voor de eerste hapjes, 3 eetlepeltjes en een knuffeltje. Ik ben blij
Das dan een nadeel (of voordeel, ligt eraan hoe je het bekijkt) van een tweede. Je hebt vrijwel alles al in huis! Heb me vorige x helemaal gek laten maken en voor duizenden euro's aan spullen gekocht tot de Aerosleep en diaperchamp aan toe hihi. Dus ga me deze zwangerschap wat meer inhouden en sparen voor mijn verlof. Want als ZZP-er krijg ik alleen het minimum loon. Dus moet ik nu zelf aanvullen. Heb wel al voor mijn NOD een heel leuk wit/grijs pakje gekocht met erop 'Born # 2015'. Schattig!!!!
Tjonge zeg meid echt belachelijk hoor, hier leeft mijn vk zelfs heel erg mee. Nou ga maar lekker met mij mee hoor hihi
Ik ga geen gekke dingen in huis halen, en er komt veel 2de hands. Die spullen zijn vaak nog allemaal in prima staat. Daarbi zijn we bezig met een huis in het buitenland aan te kopen, en dat moet helemaal verbouwd gaan worden dus daar gaat ook heul veul geld in zitten straks (als het rond komt maar daar ziet het nu wel aar uit ) Maar "het" moet straks wel wat aan natuurlijk En textiel koop ik wel liever nieuw. Ben wel benieuwd naar een foto
Hoi Meiden, Vandaag erachter gekomen dat wij onze derde wonder mogen verwachten. Nog heel pril en spannend, mag ik bij jullie club? Ben 16 Juli uitgerekend
Ik heb 2dec en 17dec een echo staan. (Bij de gynaecoloog en verloskundige). Het is zo onwerkelijk, ik wou dat een echo al duidelijkheid bracht nu....... Pfff ik dacht alleen onzekerheid te voelen op t wachtbankje..... Nou dit is voor mij nog zwaarder. Ook omdat ik me goed voel, gewoon mijzelf. Wel heb ik echt gevoelige tepels. Tja maar de zit op dit speciale wachtbankje uitzitten denk ik.
Anto @ ik had bij eerste ook geen kwaaltjes wees blij meid. Wou dat ik dat want bij mij komt alles op zetten. En als je echt niet vertrouwd vraag je of je echo mag met 7 a 8 weken dan klopt hartje al. Sommige verloskundige doen het wel om je gerust te stellen meid. Good luck
Welkom nieuwe leden!! blijven jullie ook testen? Vandaag is mijn nod maar had vanochtend de kruidvat plus test gedaan omdat die ene uitverkocht waren. Streep was niet echt dik. Maak me echt zorgen stom he bah moet stoppen met testen
Hoi dames, Morgenavond eindelijk mijn ouders vertellen! Kan niet wachten!! Wel heb ik een vraagje. Ik heb een navelpiercing en nu is hij al 2 keer ontstoken geweest sinds ik zwanger ben. Meestal gebeurt dit 1 keer per jaar ofzo. Iemand hier ook ervaring mee??
Als ik jou was zou ik me nog geen zorgen maken. Zo een test op je NOD is toch super. Bij mij werd het pas een week later een dikke test! Gewoon een week niet testen! Dan krijg je vanzelf een knaller!
Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! Ik heb alles terug gelezen maar het is niet echt blijven hangen... Wij hebben het nog niemand verteld. We proberen het tot 5 dec te bewaren. Maar komend weekend zijn we met familie weg dus ben benieuwd hoelang ik me mond kan houden. De planning is om op 5 dec een kado met een ingelijste echo te geven aan opa en oma. Verder heb ik wat last van mijn rug. Had nog iemand gelezen die er last van had.. Het komt en gaat bij mij, heel vervelend. Mja komt wel weer goed
Rdas ik blijf ook testen omdat ik geen duidelijke streep krijg. Maar vanmorgen na 2 koppen thee en een glas water had ik toch een aardige streep! De donkerste tot nu toe.. Op mijn nod kon ik amper een streepje zien. Ik blijf gewoon testen omdat ik dat prettig vind. Ach wat maakt het uit