Welkom nieuwe dames! Twee dames met lichte testen rond NOD...ik vind ze er erg goed uitzien hoor! Bij de zs van ons meisje was lijntje vrijwel niet te zien op NOD en zie 't resultaat!!!
Dankjewel Verder ga ik me inhouden tot ik het geslacht weet. Vorige x wist ik het niet en was dus alles wittig. Nu wil ik kleur Ja verbaasde me ook al dat ze het zo achterlijk vroeg openbaar maken. Misschien betrapt bij de vk?
Ik ga wel met mvm meedoen. Heb zelf ook het nodige aan medicatie gehad, maar zelfs als ik dit niet had gedaan deed ik mee. Je gun toch iedereen dr grootste wens. En ja "barbie" waant zich denk ik onschendbaar dat het nu al landelijk gedeeld is. Ik vind het al lastig om te delen voordat een echo goed nieuws heeft gebracht
Och jeetje de domste muts van nederland krijgt ook weer een kind. Ik hoop dat haar kinderen wel iets slimmer zijn dan de ouders Ik ga niet meedoen aan MvM. Niet dat ik het geen mooi doel vind (mijn moeder deed dit al toen ze zwanger was van mij ) maar in een flat waar we toch al chronisch ruimte gebrek hebben... Is gewoon niet practisch Ik zou soms wel willen dat ik heel even in de toekomst kon spieken, ben zo nieuwsgierig
Wist niet eens dat ze zwanger was vind niet boeiend ze is niet meer belangrijker als ons vind beetje onzin maar goed. Hier weten me ouders het en een vriendin. Verder wil ik ook nog nie vertellen tot me echo
Hallo meiden Ik kom gezellig ook mee kletsen Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb twee weken geleden een test gedaan (4 dagen voor mijn NOD met een 2v5 test) en ik had een heel mooi vaag streepje haha. Ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders en eergisteren moest ik weer een CGH test doen, toen had ik een prachtig dik streepje. Ik kan het amper geloven, ik word moeder!!! 5 juli is mijn zelf uitgerekende datum. Spannend allemaal zeg! Ik heb op het moment nog niet hele vervelende klachten. Mijn gespannen borsten kan ik nog wel handelen en voor de rest ben ik zo nu en dan wat weeïg. Als het zo blijft, dan teken ik ervoor! En jullie? 14 november heb ik mijn intake gesprek bij de verloskundige.
Nou, lijstje maar even aangepast, heb eindelijk durven te bellen. Ben nu nog nerveuzer dan eerder. Gewoon doorleven alsof niks aan de hand is. Nog 2 weken wachten, niet teveel aan proberen te denken en gewoon doorleven alsof niks aan de hand is.Elke keer als ik aan de toekomst denk en ga fantaseren, roep ik mezelf tot de orde. Ik was bij de vorige mk zo kapot, dat ik dit verdriet echt niet weer wil ervaren. Het kwam toen zo plotseling en ik was al zo met het kleintje bezig, dat ik dat nu niet meer durf. afgelopen dagen krampen alsof je ongesteld moet worden, trekken van mijn buik naar mijn rug, maar ze zijn zo weer weg, dat is het verschil en ze voelen toch iets anders. Vandaag weer een test gedaan, zo fel als het maar kan. Herkent iemand zich hierin? Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Sjees, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Lizra, 29 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Javica, 25 jaar, 4e zwangerschap, 4e kindje FvK, 30 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje MamaenMini, 2e kindje Lauren84, 30 jaar, 2e kindje Djingo, 28 jaar, 2e kindje San1984, 28 jaar, 2e kindje Beatetitia, 35 jaar, 3e kindje HeyHallo, 2e kindje LoesjeK, 1e kindje Vonnie32, 32 jaar,2e kindje Mammadoe, 29 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Haailena, 27 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Ischa, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Allegria, 32 jaar, 1ste zwangerschap, 1ste kindje Liefssharon Marijke 88, 26 jaar, 5e zwangerschap 3e kindje Marsonny, 35 jaar, 2e kindje wens0207, 1e zwangerschap, 1e kindje Halloween Klavertjegeluk, 4e kindje Lottel Deman91, 23 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje sammi, 25 jaar, 4e zwangerschap, 2e kindje B040, 40 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Anto1909 TJS, 1e zwangerschap, 1e kindje Cherryon, 3e kindje Nuage, 32 jaar, 5e zwangerschap, 2e kindje Ing49824, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Nikita90, 24 jaar, 2de zwangerschap, 2de kindje Uitgerekende datum 1 juli: Nikita90 2 juli: Lauren84, Vonnie32 3 juli: Beatetitia 4 juli: Lizra, MamaenMini, Djingo, San1984, wens0207, Deman91 5 juli: FvK, LoeskjeK, haailena 6 juli: Anouk89, B040, Allegria 7 juli: Sammii, Marijke88, Ischa 8 juli: Heyhallo, liefssharon, 9 juli: Sjees, Cherryon 10 juli: Javica 12 juli: klavertjegeluk 12 juli: Ing49824 (volgens internetberekening), Mammadoe 13 juli: Nuage 14 juli: TJS 15 juli: Anto1909 onbekend: Marsonny Halloween Lottel Afspraken 11 november Nikita90 1e echo gynaecoloog 13 november Anouk89 1e echo 13 november Haailena 1e echo gynaecoloog 14 november Lauren84 1e echo 17 november LoeskjeK 1e echo 19 november Ischa 1e echo gyn 19 november beatetitia 1 echo vk 20 november liefssharon 1e echo gynaecoloog 20 november B040 1e echo IVF-afdeling 24 november Djingo intake vk 24 november Nikita90 intake vk & 2de echo 25 november HeyHallo 1e echo gynaecoloog 27 november Nuage 1e echo gynaecoloog 28 november Algeria 1e echo 28 november Algeria 1e echo 01 december Mammadoe, intake vk 08 december Djingo 1e echo 10 december FvK 1e echo (27 november intake vk) 12 december Mammadoe 1e echo
Mooie testen zie ik voorbij komen! mijn testen warenmop nod ook niet knal maar paar dagenlater wel. Hier ineens heel onzeker... mn borsten deden mega pijn en sinds 2 dagen hekemaal niet meer....
Weten jullie dat? Welke thee mag je nou onbeperkt drinken en met welke moet je oppassen? En drinken jullie gewoon koffie? Qua eten weet ik het wel maar ik vind het met drinken een beetje lastig.. oke, alcohol laat ik natuurlijk gewoon staan
Marijke88 wat vervelend maar maak je niet teveel zorgen! Mijn borsten doen met vlagen pijn en dus niet altijd. Lastig dat elk lichaam anders is. Zou fijn zijn als iedereen gewoon hetzelfde voedlde
Je mag alleen rooibos thee onbeperkt geloof ik, deze bevat geen cafeïne. Ik drink nu 1 kopje koffie per dag, en rooibos thee. Drink vaak ook na het eten nog koffie, maar dat is inmiddels cafeïne vrije koffie geworden haha. Volgens mij is het 1 kop koffie of 4 koppen thee (hoewel dit sterk varieert per site hoor).
Waar je echt mee moet uitkijken is kruidenthee. Als je die wilt drinken moet je even googelen op de naam en zwangerschap. Sommige kruiden kunnen de zwangerschap echt schade toebrengen namelijk. Verder let ik er niet zoveel op, drink gewoon caffeïne. Alleen niet teveel. Maar ik drink zelf bijvoorbeeld cola zero graag. 4 glazen op een dag (2 thee, 2 cola) is echt geen punt hoor. En soms neem ik er eentje meer.
Ik heb een zwangerschaps app van zwanger&zo, daar staat dit in. Maar ik heb ook wel vaker gelezen dat je niet meer dan 4 koppen koffie per dag mag drinken. Dus het verschilt nogal... Drink zelf ook wel eens meer dan 1 kop koffie hoor, maar probeer het wel in de gaten te houden omdat ik anders op het werk nog wel eens meer wil drinken.
Oké ik ga jou even een klap geven hoor Die test is PRACHTIG!!! Meid die van mij is niet zo mooi hoor en ik zit ook 1 dag na nod. Dit is een prachtig mooie donkere test waar echt niks mis mee is. Ophouden nu!!
Ja las ook ergens dat je idd heel er moet opletten met venkelthee. En een tip voor de cola drinkers onder ons. Koop Coca-cola met het gouden label, deze is cafeïne vrij. Marijke ik heb hetzelfde met mijn borsten. Ik probeer er maar niet teveel van te denken. Gek genoeg zit ik toch te wachten op de misselijkheid hoe vreselijk dat ook vorige x was. Maar dan weet je iig wel zeker dat er een plakbeebje in je buik zit. Vannacht zijn wel de heftige dromen begonnen. Niet normaal! Droomde dat mijn zwager dood ging. Werd jankend wakker, was net echt! Nu de zolder opruimen, dan kan mijn kantoortje naar zolder en kunnen alle babymeubeltjes in mijn oude kantoortje. Kan ik daar de komende 8 maanden gaan zwijmelen