Juli 2015 uitgerekend

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FvK, Oct 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oepsie op de kop. De teststreep is donkerder dan de controlestreep iig!

2. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik vind dat jullie deze beslissing toch samen hebben genomen. Je hebt je man eerlijk verteld dat er een kans was dat je zwanger zou worden en daar heeft hij mee ingestemd. Jullie wisten allebei dat dat 'risico' erin zou zitten. Maar superleuk toch! Ik begrijp je onzekerheid! Ben ook superonzeker door mijn voorgeschiedenis. En dat terwijl de kans op een MK 'maar' 10% is en zonder bloedverlies (MA), maar 4% als ik het goed heb. Ik duim voor ons allemaal!!

3. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden en van harte gefeliciteerd!!

4. beatetitia

Oct 20, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lauren84,

Dankjewel ik vind het zelf ook maar toch krijg ik af en toe een beetje een schuldgevoel omdat hij dan zegt dat hij boos is op zichzelf en dat hij beter had moeten weten.. Ach trekt idd vast wel bij als het wat groter wordt. Ik snap je onzekerheid maar geen zwangerschap is hetzelfde hé. Ik snap dat je af en toe en testje doet om het streepje te controleren. Ik doe dat ook, sommige zeggen dat je er dan wel erg op gefocust bent (vriendin van me), maar als jij je daar gerust door voelt gewoon lekker doen. Hoop dat je snel toch kan gaan genieten!

5. beatetitia

Oct 20, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    eveneen testje om t kijken of de banner is geluk

6. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx! Ja, zo'n donkere test stelt me dan weer gerust. Echt genieten kan ik pas na de eerste echo met een kloppend hartje en tot 12 wkn blijft het toch wel spannend. Ofja, de hele zs is wel spannend, maar de vorige keer kon ik vanaf een week of 10-11 toch wel echt genieten!

7. beatetitia

Oct 20, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand hoe ik die tekst boven en onder die banner wegkrijg? Als ik dit probeer kan ik niet alleen de tekst selecteren maar verwijder ik de banner in zjn geheel.

8. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan moet je dat opnieuw invullen bij de site waar je de ticker van hebt (volgens mij is die van jou gewoon van zp). Dus nieuwe ticker maken eigenlijk.

9. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net eerste afspraak gemaakt bij de VK voor 14-11. Nog 2,5 week wachten :$

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Ik bel donderdag de gynaecoloog op voor een afspraak. Zoonlief is met een keizersnede gehaald, dus zkh voor ons.

11. beatetitia

Oct 20, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhallo, Wordt het dit keer ook een keizersnede of kan dat nog niet gezegd worden?

Bij ons wordt het ook zh, maar ik vind het best, ging bij de tweede heel fijn in het zh, geruststellend gevoel. Eerste bevalling thuis, ging prima totdat de weeën ophielden e ik ruim 2 uur op eigen krachten heb geperst, hij wilde er niet uit, met een aantal beste knippen is het gelukt, maar had anders kunnen aflopen, hij zat erg lang in het geboortekanaal. Nadien kromp mijn bm niet goed, dus erg veel bloedverlies 1.5 liter, dus naar het zh. Bloedtransfusie gehad, hierdoor moest ik bij de tweede ook naar het zh, toen bleek dat ik door die bloedtransfusie antistoffen aanmaakte tegen het kleintje, uiteindelijk viel alles mee, maar ja dus ook ZH, daar staat dan als het goed is deze keer weer een aantal zakjes bloed voor me klaar en dat voelt heel gerusstellend. Een thuisbevalling klinkt dus heel mooi, maar kan ook erg verkeerd aflopen, wij hebben geluk gehad

Lauren84 Wat spannend joh! Nog 2,5 wek, pff duurt lang hé. Ik durf nog niet te bellen, ik wacht tot volgende week dan is het echt en durf ik het een beetje te geloven.

Sporten er hier ook dames? Ik was net aan het hardlopen en dan voel ik een steekje, meteen bang. Hebben jullie dat ook??

12. beatetitia

Oct 20, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Lauren84, wij lopen precies gelijk op! grappig

13. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje ook. Maar je mag toch tot 36 wkn bij de vk lopen? Daarna wordt je overgedragen. Maar meteen naar zh kan natuurlijk ook ja.

14. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig!

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Ik hoop geen keizersnee deze keer. Zoon was een sterrekijker vandaar de keizersnee. Hij had zich tijdens de bavalling gedraaid! Ik mag normaal bevallen, mag alleen niet ingeleid worden.

16. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei dat is heftig! Nee, ik heb de eerste keer ook bewust gekozen voor het zh en dat was maar goed ook, anders had het heel fout kunnen aflopen. En nu ivm met eerdere ks dus verplicht ih zh. Vind ik niet erg. Ik sport ook gewoon! Geen zorgen om maken, dat is echt geen reden waarom er iets mis zou kunnen gaan!

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Nee, ik niet. Ik heb ook nog de ziekte van crohn ( darmziekte) en slik medicijnen.

18. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een sterrekijkertje. Hoop de volgende keer ook gewoon te mogen bevallen!

19. Lauren84

Lauren84 Actief lid

Nov 29, 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ok, ja andere reden. Ik dacht ivm eerdere ks

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Wat heftig allemaal.

En gewoon lekker sporten kan geen kwaad. Of je moet je er zelf niet prettig onder voelen.

Share This Page