Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Sjees, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Lizra, 29 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Javica, 25 jaar, 4e zwangerschap, 4e kindje FvK, 30 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje MamaenMini, 2e kindje Lauren84, 30 jaar, 2e kindje Djingo, 28 jaar, 2e kindje San1984, 28 jaar, 2e kindje Beatetitia, 35 jaar, 3e kindje HeyHallo, 2e kindje LoesjeK, 1e kindje Vonnie32, 32 jaar,2e kindje Mammadoe, 29 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Haailena, 27 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Ischa, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Allegria, 32 jaar, 1ste zwangerschap, 1ste kindje Liefssharon Marijke 88, 26 jaar, 5e zwangerschap 3e kindje Marsonny, 35 jaar, 2e kindje wens0207, 1e zwangerschap, 1e kindje Halloween Klavertjegeluk, 4e kindje Lottel Deman91, 23 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje sammi, 25 jaar, 4e zwangerschap, 2e kindje B040, 40 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Anto1909, 35 jaar, 1e kindje TJS, 1e zwangerschap, 1e kindje Cherryon, 3e kindje Nuage, 32 jaar, 5e zwangerschap, 2e kindje Ing49824, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Nikita90, 24 jaar, 2de zwangerschap, 2de kindje Uitgerekende datum 1 juli: Nikita90 2 juli: Lauren84, Vonnie32 3 juli: Beatetitia 4 juli: Lizra, MamaenMini, Djingo, San1984, wens0207, Deman91 5 juli: FvK, LoeskjeK, haailena 6 juli: Anouk89, B040, Allegria 7 juli: Sammii, Marijke88, Ischa 8 juli: Heyhallo, liefssharon, 9 juli: Sjees, Cherryon 10 juli: Javica 12 juli: klavertjegeluk 12 juli: Ing49824 (volgens internetberekening), Mammadoe 13 juli: Nuage 14 juli: TJS 15 juli: Anto1909 onbekend: Marsonny Halloween Lottel Afspraken 11 november Nikita90 1e echo gynaecoloog 13 november Anouk89 1e echo 13 november Haailena 1e echo gynaecoloog 14 november Lauren84 1e echo 17 november LoeskjeK 1e echo 19 november Ischa 1e echo gyn 19 november beatetitia 1 echo vk 20 november liefssharon 1e echo gynaecoloog 20 november B040 1e echo IVF-afdeling 24 november Djingo intake vk 24 november Nikita90 intake vk & 2de echo 25 november HeyHallo 1e echo gynaecoloog 27 november Nuage 1e echo gynaecoloog 28 november Algeria 1e echo 28 november Algeria 1e echo 01 december Mammadoe, intake vk 02 december Anto1909, 1e echo bij mck 08 december Djingo 1e echo 10 december FvK 1e echo (27 november intake vk) 12 december Mammadoe 1e echo 12 december Anto1909 1e echo (officieel 2e) bij verloskundigcentrum
Echt? Ik ben nog nooit zo onzeker geweest vreselijk haha ik lieg zelfs op het werk dat ik een neusspray nu moest gaan halen bij het keuidvat omdat ik me zo ziek voel. Dus is ook geen ochtendurine. Ja ik ben mezelf niet meer haha
Mee eens, mooie test! Ik heb het gevoel dat de "doortesters" juist alleen maar onzekerder worden in plaats van zekerder van de testen.
Haha, hier geen last van, alleen heeft mijn ah het uit het assortiment gehaald jammer genoeg. Ik probeer nu gewoon vaker een spa rood met een schijfje limoen te nemen. Verbazingwekkend lekker!
Oke dank je!! Ik dacht altijd dat je een super dikke streep moest hebben vooral een dag na nod. Maak me veelste druk
Ik maak me harstikke gek sorry dames. Maar omdat ie niet veel donkerder is dan eergisteren maakte ik me zorgen hcg moet dan verdubbelen en dacht dat de streep dat ook verdubbeld
En over een week dan? Hoe moet het dan nog verdubbelen hihi nee joh maak je niet dik (oh wacht, dat komt vanzelf let maar op )
Rustig blijven meissie, je maakt jezelf helemaal gek.... Je hebt er uiteindelijk toch geen invloed op. Komt wel goed schatje (schuift glaasje roosvicee door)
Hee dames, Ik mag ook meedoen. Ik ben zwanger van de 3e en 12 juli uitgerekend. Mijn dochter is 10 en mijn zoon bijna 8. Als alles goed gaat wordt dit dus een nakomertje, maar wel gepland. Het begon weer te kriebelen,,,, Ik ben trouwens 35. Vindt het wel erg spannend.....
Rdas je hebt een prachtige test hoor. Mooi fel! Ischa het doortesten heeft bij mij twee kanten. Ik zie het weer bevestigd en dat voelt goed, maar daarna is de onzekerheid niet minder erg ook niet erger. Ik heb nu niks meer hoop dat ik het hierbij durf te laten. nuage.. Ja ik las het. In hetzelfde schuitje. Nou wat zullen we feesten na de eerste echo! Thee koffie tja ik maak me daar niet druk om dan kun je overal wel op letten. K drink het om niet veel. Max 2 koffie en 3 thee. Let dan niet p het soort. Let wel op met kaas au lait cru, rood vlees en voorverpakte vis je weet wel.
Ik heb trouwen de vk nog niet gebeld. Mag pas als je 6 weken zwanger bent...dus nog even afwachten wanneer de eerste echo wordt....
Jullie zijn moeilijk bij te houden...wat wordt er veel geschreven! Welkom nieuwe dames! Het wordt een behoorlijke club op deze manier. De meesten van jullie drinken nog wel koffie??? Ik lust dus geen koffie meer. Daar gaat mijn hemelse cappuccino...ik ben een liefhebber van een lekker bakkie, maar ik krijg het gewoon niet weg. Dat is dus ook een zwangerschapskwaal van mij, had ik de vorige zs ook. Daardoor heb ik ook voor mijn NOD getest, ik rende niet meer naar het koffieapparaat op mijn werk. Haha! Na een paar weken lust ik het weer, dus daar verheug ik me al weer op. Ik ben opeens een theeleut. Als mijn collega;s wat beter opletten kunnen ze wel raden dat ik zwanger ben...