Ik ben ook echt een koffie drinker.. ik heb het nu naar 1 bakkie in de middag kunnen terug brengen. Moet wel zeggen dat ik gisteren de helft heb weggegooit omdat ik er misselijk van werd. Dit had ik de vorige zwangerschap ook! Maarja ald ik op mijn werk ineens geen koffie meer drink gaan er vraagtekens op. Ik ben zegmaar de "koffiejuf" haha ik zet de koffie meestal en breng het ff rond. ik drink graag zoethout thee maar zag dat dat niet goed was... rooibos en groene thee schijnt wel onbeperkt te mogen dus dan dat maar. Esjer gefeliciteerd! Rdas, maak je niet druk. Ik had vorige week echt mega vage lijntjes en dat na mij nod! Ik had niet zo'n mooie streep als jij. Alleen omdat er altijd knal foto's worden geplaatst worden we er onzeker van als het dan geen knaltest is bij jezelf.
Opt werk wil im het half decembrr vertellen als de rest van de familie het ook hoort. Wel moet officieel voor 1 december de zomervakantie doorgegeven worden maar ja.. dan lossen ze dit later maar op
Ik drink sowieso geen koffie en weinig thee. Ik mag van mezelf 1 blikje fris per dag (laatste dagen vind ik dr pepper erg lekker) en verder drink ik veel melk en water. Nuage ik werk niet, kan je geen advies geven. Verder ben ik nu aan het kijken naar mijn huidige zorgpakket. Ik heb nu alleen basis verzekering maar ik denk dat ik hem voor het einde van het jaar omhoog schroef. Zijn meer mensen daar mee bezig?
Mijn testen worden ook nie donkerder! Dit is een super test! Zou test laten zien van 2 dg terug toen was al halve week overtijd. soms worden testen niet donkerder bij me 1ste werd die zelfs soms lichter. En heb toch echt zoontje lekker stoppe met testen anders word je alleeb maar gek
Dank je wel lieve dames. Ben weer iets meer gerustgesteld. Ik henzelf directiesecretaresse en ben maar alleen. Hmm ik weet dus niet wanneer ik het de baas moet vertellen? Net het wel tegen goede collega gezegd en ze had het al gemerkt haha m'n buik was flink. Mja dat kan toch niet met 4 weken en 1 dag haha
Werk zelf ook als directiesecretaresse en heb ook (nog) geen vervangster...maar ga het niet eerder dan volgend jaar vertellen. Hebben ze nog tijd zat om een vervangster te vinden voor de zomer!
Ja vind ik ook. Heb nu wel een goede stagiaire die tegen die tijd is afgestudeerd dus ff kijken wat ze willen.
Bij ons op het werk is het niet direct een probleem, we zijn met meerdere, dus werk kan overgenomen worden. Heb wel nog beoordelingsgesprek dit jaar, dus misschien dan (kan dan ook alleen aan de leidinggevende vertellen en later aan de rest van de collega's), is na de eerste echo, of pas volgend jaar, wij hebben nog kerstvakantie.
Prednison slik ik sowieso (7,5 mg) en ook nog Immuran (100 mg) en andere medicijnen om de bijwerkingen van de pred en immuran tegen te gaan. Ik kan 12 dec pas bij de fertiliteitsarts terecht en 14 nov bij mijn Immunoloog, dus tot die tijd ligt alles even stil. Ik ga je heparine-advies iig bespreken dan!
Hier thuisblijfmama, dus aan mij heb je niets mn 'kaaskwaaltje' is er nog overduidelijk... ging net weer zowat iver mn nek bij het maken van een ei met kaas voor zl, net als mn vervelende darmen...
Heb mezelf uit de lijst gehaald Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Sjees, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Lizra, 29 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Javica, 25 jaar, 4e zwangerschap, 4e kindje FvK, 30 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje MamaenMini, 2e kindje Lauren84, 30 jaar, 2e kindje Djingo, 28 jaar, 2e kindje San1984, 28 jaar, 2e kindje Beatetitia, 35 jaar, 3e kindje HeyHallo, 2e kindje LoesjeK, 1e kindje Vonnie32, 32 jaar,2e kindje Mammadoe, 29 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Haailena, 27 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Ischa, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Allegria, 32 jaar, 1ste zwangerschap, 1ste kindje Liefssharon Marijke 88, 26 jaar, 5e zwangerschap 3e kindje Marsonny, 35 jaar, 2e kindje wens0207, 1e zwangerschap, 1e kindje Halloween Klavertjegeluk, 4e kindje Lottel Deman91, 23 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje sammi, 25 jaar, 4e zwangerschap, 2e kindje Anto1909, 35 jaar, 1e kindje TJS, 1e zwangerschap, 1e kindje Cherryon, 3e kindje Nuage, 32 jaar, 5e zwangerschap, 2e kindje Ing49824, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Nikita90, 24 jaar, 2de zwangerschap, 2de kindje Uitgerekende datum 1 juli: Nikita90 2 juli: Lauren84, Vonnie32 3 juli: Beatetitia 4 juli: Lizra, MamaenMini, Djingo, San1984, wens0207, Deman91 5 juli: FvK, LoeskjeK, haailena 6 juli: Anouk89, Allegria 7 juli: Sammii, Marijke88, Ischa 8 juli: Heyhallo, liefssharon, 9 juli: Sjees, Cherryon 10 juli: Javica 12 juli: klavertjegeluk 12 juli: Ing49824 (volgens internetberekening), Mammadoe 13 juli: Nuage 14 juli: TJS 15 juli: Anto1909 onbekend: Marsonny Halloween Lottel Afspraken 11 november Nikita90 1e echo gynaecoloog 13 november Anouk89 1e echo 13 november Haailena 1e echo gynaecoloog 14 november Lauren84 1e echo 17 november LoeskjeK 1e echo 19 november Ischa 1e echo gyn 19 november beatetitia 1 echo vk 20 november liefssharon 1e echo gynaecoloog 24 november Djingo intake vk 24 november Nikita90 intake vk & 2de echo 25 november HeyHallo 1e echo gynaecoloog 27 november Nuage 1e echo gynaecoloog 28 november Algeria 1e echo 28 november Algeria 1e echo 01 december Mammadoe, intake vk 02 december Anto1909, 1e echo bij mck 08 december Djingo 1e echo 10 december FvK 1e echo (27 november intake vk) 12 december Mammadoe 1e echo 12 december Anto1909 1e echo (officieel 2e) bij verloskundigcentrum
Ik ben nog maar 2x misselijk geweest, wel zere boobies En af en aan buik krampjes. Maar ik vind het helemaal prima. Laat maar komen die kwaaltjes
Ik ben hier in sep begonnen en mijn contract is maar voor een half jaar dus verloop 1 maart. En dan moet ik het al verteld hebben natuurlijk. Wil het gewoon na het nieuwjaar vertellen. En dan maar hopen dat ze mijn contract nog verlengen...
Ik vertel het als ik 12 weken ben, tenzij je het eerder ziet. Ik word nogal snel dik namelijk. Krijg je ook sneller met een derde denk ik. De timing zul denk ik niet gewaardeerd worden. Ik zit in een leerling traject en heb een contract zolang de opleiding duurt. Daarna heb ik geen baangarantie, dus wb verlof komt het goed uit ik heb nog een half jaar opleiding te gaan als ik terug kom. Vakantie moeten wij ook voor 1 dec doorgeven. Wkj hebben wij zo gepland dat man vrij is als ik net bevallen ben een mocht het niet goed aflopen dan hebben we allebei wel in die periode vakantie. Ik vertel het dus niet eerder vanwege vakantie planning iod heb een backup plan.
Ben huis mama dus ja geen last van. Hoe kan ik zo iets maken zon teller van dit babytje en vab me kindje samen?
Oei, ja officieel mogen ze dat niet als reden gebruiken... Maar goed dat geeft geen garanties natuurlijk.. Ik zal tegen die tijd voor je duimen
Ik heb het al wel aan wat vrienden en familie verteld maar nog lang niet allemaal. Daar wacht ik mee tot na mijn 1e echo. Na hoeveel weken krijgen jullie je eerste echo?