Die gekregen knuffels liggen ongebruikt in het bed maar die met die grote badstof oren is echt favoriet. Die je krijgt zijn vaak ook kleiner
Dank je wel voor de tip!! Goed plan inderdaad. Willen jullie trouwens het geslacht weten of niet? Ik wel en heb een sterk vermoeden dat we een zoontje krijgen haha
Ja ik wil het dit x ook weten. Vorige x wisten we het pas bij de geboorte. Nu wil ik het anders doen en kijken wat ik het leukst vind.
Ik wil wel graag het geslacht weten. Ik denk hier ook een jongetje, maar mijn moeder denkt een meisje Ik vind jongens namen wel makkelijker dan meisjes namen, misschien dat dat meespeelt. Ik weet wel al wat het kraamcadeau van mijn moeder wordt.. We krijgen een jaar lang luiers
Ik twijfel bij nr 1 niet. Nr 2 dacht ik meisje en wilde het dus weten voor nr 2. Was teleurgesteld. Nu heb ik dus 2 kerels en het maakt me niet uit West het wordt wilde gewoon graag een derde. De verrassing lijkt me fantastisch maar ik ben ook heel benieuwd denk weer een meisje dus zal wel een jongen worden Haha. Omdat ik niks voor meisjes heb lijkt het me wel heel praktisch om het te weten een de nieuwsgierigheid. Wat zouden jullie doen?
Wij willen het denk ik ook wel weten, hebben al een jongen, toen wisten we het ook. Zelf denk ik een meisje, geen idee waarom. Het maakt me niet zoveel uit, allebei heeft wel iets. Wil nu misschien geslachtsbepaling laten doen, en dan pas tegen de rest met 20wkn echo zeggen. Nog even ons geheimpje!
Ik weet wel al wat het kraamcadeau van mijn moeder wordt.. We krijgen een jaar lang luiers :l dat is gaaf!
Wij gaan met 14/15 weken al geslachtsbepaling laten doen wil het zeker weten net als vorige keer en we vertellen het dan ook meteen aan iedereen.
Ik heb in mijn hoofd om het geslacht door de echoscopist op een briefje te laten schrijven, dat briefje aan de bakker te geven en te vragen of ze de binnenkant blauw of roze willen maken afhankelijk van het geslacht. Dan wat familie uitnodigen en samen de taart aansnijden. Lijkt me zo leuk!
Ik had bij me zoon met 6 wk dat dacht word jongen en nu heb gevoel was goed. Ik heb nu elke keer gevoel word meisje en ben elke keer ook namen aan bedenken best stom! Ik wil ook weten zoals bij me zoon zo kan ik gericht kopen
Wij willen het met 20nweken weten. Hqdden we bij onze zoon ook. Ik heb nu totaal geen gevoel over wat het word, vorige keer had ik duidelijk voor mezelf dat het een jongen zou worden maar nu heb ik niet zo'n sterk gevoel. Ik heb alleen altijd gedacht dat ik een jongensmama ben. Dus van een jongen kijk ik niet gek op
Ik zal me hier nog even netjes afmelden. Ik heb gisteren een miskraam gehad. De tweede in 9 maanden tijd. Ik wil jullie allemaal een goede zwangerschap toewensen en hoop dat er in juli 2015 heel veel mooie lieve geweldige gezonde kinderen worden geboren.
San1984. Wat verdrietig zeg. Sterkte. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Je hebt al een dus een tweede gaat je vast eens lukken!
Eerlijk gejat: thuistest meisje/jongen Een doorzichtige glas Zout (fijnzout)Je eigen (ochtend) urineWat moet je doen?Als je nog geen twee maanden zwanger bent dan is het van belang om ochtendurine te gebruiken. Ben je langer dan twee maanden zwanger dan mag je op ieder moment je urine gebruiken.Neem het doorzichtige glas en bedek de bodem met een laagje zout (niet veel of te weinig).Giet je urine over de zout heen en zorg dat de helft van de glas gevuld is met urine.Kijk direct (binnen 2/3 minuten)wat er gebeurd.Resultaat: Zie je dat je urine (een beetje) verkleurt en troebel wordt, en/of een soort van bubbeltjes laag of wolkjes patroon (aan de oppervlakte) ontstaat dan ben je waarschijnelijk zwanger van een jongen!Zie je dat je urine dezelfde kleur behoud helder blijft, en/of er een soort van langwerpige slierten vanuit de bodem naar de oppervlakte zwemmen en meteen verdwijnen dan verwacht je een meisje!_________________
San1984; heel veel sterkte!! Wij willen het hier ook zeker weten. Zou echt geen 40 weken kunnen wachten hihi. Geen idee wat het wordt hoor, we hebben wel al een jongensnaam, dus dat zou makkelijk zijn haha. Beide zijn allebei zeer welkom !
San heel veel sterkte! Ik heb er ook al eentje en helaas zegt dat niet altijd alles hoor. Het is gewoon zwaar k-u-t. Dikke knuffel en hoop dat je het een plekje kunt geven. Dat van die bakker heb ik vaker gehoord. Helaas geen familie om het mee te doen en eigenlijk wil ik dat liever met mijn man delen als we het voor het eerst horen. Wij gaan met 15 weken weer naar Dr.Papa in Amsterdam (zo heet hij echt hihi) Ik werk nu ook al 3 dagen dus dat zal zo blijven.