Mammadoe dat is gaaf met die taart. Ik werk 24 uur en blijf dat doen met Kids uiteindelijk wil ik 32 uur werken.
Oké ik wil elke woensdag vrij nemen en mijn man heeft vaker de hele vrijdag of een halve vrijdag vrij.
Sterkte! Ik denk dat een miskraam een van de angste zijn van een zwangere vrouw!! Ik werk 28 uur en zeer onregelmatig. Ik blijf 28 uur werken aangezien ik diensten draai van 16 uur achter elkaar. Ik werk in de zorg. Dus daardoor maak ik veel uren en werk ik relatief gezien weinig dagen. Wat wel heel vervelend is, is dat mijn vriend ook onregelmatig werkt en soms wel 70 uur in de week. De zorg komt dus voornamelijk op mij neer. Als ik een slaapdienst hebt, dan moeten we iemand vinden die bij ons slaapt en of het kindje naar oppas of oma en opa. Het word voor ons nog wel even een gepuzzel totdat alles soepel verloopt
Ja is inderdaad een hoop gepuzzel. Waarschijnlijk komt mijn schoonmoeder 2 dagen en mijn zus 1 dag hier naar toe aan huis om op te letten. Vind het belangrijk als die is zijn eigen omgeving is en in zijn eigen slaapkamertje. Ze kunnen niet wachten op om te gaan letten haha want kinderdagverblijf is toch heel duur vind ik. En daarbij moeten wij altijd al voor half acht vertrekken na het werk en dan kan ie gewoon fijn blijven liggen.
Ja ik ben het met je eens! Ik wil ook graag dat mijn kindje thuis is in zijn eigen veilige omgeving. Maar ik weet nog niet of dat in onze situatie haalbaar is alhoewel ik het wel ga proberen te regelen dat die zoveel mogelijk thuis oppas krijgt. Ik wil mijn vriend ook ontlasten. Als ik werk, dan moet er oppas zijn want mijn vriend moet gewoon genoeg kunnen slapen omdat zijn wekker meestal om 4 uur gaat. Het is niet makkelijk haha. Kinderopvang is voor ons geen optie. Ik ben overdag meestal thuis.
San, wat ontzettend balen voor je zeg! Sterkte meid. @taart. YouTube maar even op gendercake dan zie je allema filmpjes waar ze de taart aansnijden.
Merk hier trouwens dat de emoties alweer wat aan de oppervlakte komen. Zit alweer hard te huilen om overleden omaatje in een serie hihi. Vorige zwangerschap heb ik wat af zitten janken. En meestal was er niet eens een reden toe, 't moest er gewoon uit hihi
Wij willen dit keer ook weten wat het wordt. Bij de vorige 2 wisten we het niet, maar omdat we nu opnieuw beginnen en niks meer hebben lijkt het me wel handig. Sterkte San
Ik ben 1 dag in de week vrij. Man ook. Moeder past op vrijdag op als gastouder en de andere twee zijn ze in de opvang. Ik denk eraan om gastouder aan huis te nemen dat is financieel aantrekkelijker dan 3 in de opvang. We werken allebei in e zorg dus onregelmatig. Iemand ervaring daarmee?
strekte san! @geslacht, hier wil ik het stiekem niet weten maar ook weer wel bij de 1e wisten we het niet, bij nr 2 wel en toch eventjes teleurgesteld dat t een weer een knul,was. en natuurlijk hoop ik nu ook op een meisje ook omdat dit zeker de laatste word mawr ist weer een knul, tsja even slikken maar ook prima. @blackfish, heel af en toe misselijk maar meer weeig als misselijk, gevoel voor geslacht heb ik niet maar we zeggen beide, ach zal wel weer een knil worden, wij kunnengeen meisjes maken
Gastouder lijkt me heerlijk, heb je eigenlijk altijd 1 vast persoon voor je kindjes. Als ik zoiets zou moeten regelen zou daar mijn voorkeur naar uitgaan. Was alweer om 5 uur op Dat is het nadeel van vroeger naar bed gaan...
Gisteren aan mijn ouders verteld dat we zwanger zijn! Dat was echt heel erg leuk!! Ik had een fotolijstjes met een gedichtje erin en nog een gedichtje erbij. Maja al voordat ik het aan mijn moeder kon geven vroeg mij moeder: wat komen jullie doen? Je bent zwanger! Haha daar ging mijn cadeau!! Mijn moeder helemaal door het dolle heen! Daarna mijn vader wakker gemaakt. Aan het wel het cadeautje kunnen geven! Hij ook super verrast!! Ben zo blij dat ik er nu met mijn moeder over kan praten!!!
Ahhhh wat een lief gedichtje!! Fijn he, je moeder erbij betrekken. Ik bedoel mijn hubby is natuurlijk heel lief maar het is toch anders.
Wat leuk dat gedichtje!! Hebben jullie al pijnlijke borsten? Ik niet af en toe wat steekjes maar meer niet
Wat een lief gedichtje zeg! Misschien kan ik die gebruiken voor 5 december Lijkt me ook fijn om een betrokken moeder op die manier te hebben. Helaas viel mijn moeder nogal tegen bij de eerste. Zowel tijdens de zwangerschap als erna keek ze niet in het bijzonder naar mij en mijn dochter om. Als ze moet kiezen kiest ze altijd eerst voor zichzelf en erna denkt ze pas eens aan anderen. Dochter is nu 2,5 en ze is in die tijd maar 2x hier geweest zonder mijn vader. Ongezellig hoor!