Haha ja dat bedoel ik ook!! Pff wordt vergeetachtig van die zwangerschap!! Ik mag om kwart voor 2. Ik ben tot 13 uur aan het werk dus dat komt precies goed uit! Hoe laat mag jij??
Net langs mijn schoonvader en zijn vriendin geweest om het te vertellen. Ook het fotolijstje gegeven na het eten. Ze hadden al een vermoeden. Toevallig heeft 1 dag daarvoor haar zoon verteld dat ze ook zwanger zijn. Ze zijn 2 dagen later dan ons uitgerekend. Mijn schoonvader en zijn vriendin zitten nu helemaal in de 7e hemel! Hoe toevallig ook weer!
Heel goed, waar je ook aan moet denken is als je vrijwillig in het ziekenhuis wil bevallen zonder medische indicatie je ook een eigen deel daarvan moet betalen met bepaalde verzekeringen. Nouuuu Lizra, dat is ook toevallig! Wat leuk! Hebben jullie ook contact met hen?
@ mamadoe wat een leuk verhaal van je dochter, alleen kinderen kunnen zo reageren. Ik heb vandaag toch maar een zwangerschapsbroek gekocht, vond het dood eng was bang om me glazen in te gooien ben tenslotte nog geen 6 weken.... maar man oh man wat een dikke buik heb ik einde van de middag. die broek zit nu dus heerlijk. hier vertellen we het onze zoon pas met de kerst als de uitslag van de combinatie test goed is. ik ben dan bijna 13 weken. We vertellen het niet eerder om hem te beschermen. Opa is 3 maanden geleden overleden en hij heeft het ziekte proces van heel dichtbij meegemaakt. Hij was gek op zijn opa. en vorige maand zijn hamster dood. Dus kan ik het hem niet aandoen om te vertellen dat zijn broertje of zusje die hij zo graag wilt ook dood/verloren is. Nog even volhouden. hier mijn borsten ook zeer pijnlijk vooral de tepels en er vlak omheen. En af en toe misselijk. Wat krampen(groeipijnen) Vind het niet zo erg, weet ik iig dat het er nog zit
Wa een hoop geschreven! Kan het ff niet bijhouden.. Hier op familie weekend... Erg leuk maar ook lastig! Gelukkig nog geen vragen over waarom in geen wijn drink. Zat wel vanaf half 10 elke minuut te gapen, haha. Gewoon maar gezegd dat ik slecht slaap. Maar ooh wat is het lastig om mijn mond te houden.
Dankje meiden voor gerust stellen over me echo dqt ze alleen vruchtzakje zagen. Ik mag helaas pas over 4 weken terug. Dus word wel zenuwachtig er van. Iedereen dus al verteld ik nog niet tot ik meer weet en hartje zie. Want heb al zo veel mee gemaakt en straks maak ik mensen en me zelf blij en komt er niks. Heb voor me zoontje 2 keer gehad en deed pijn toen werd ik ook spontaan en daarna wou niet meer. Nu ben zo blij dat weer spontaan is maar wel bang dat mis gaat waarom geen idee.
Sammii wat lang zeg! Dat vind ik best wel sadistisch van ze. Joh meis als je het eng vindt zou ik lekker over 1,5 week zelf nog een echo laten maken. Kan vaak bij het echocentrum voor 25-35 euro ofzo. Ik heb het zelf ook regelmatig gedaan.
Op dit moment niet heel veel contact, maar het is wel leuk om samen dingen te gaan delen. Maja wij weten dat zij zwanger zijn, maar zij het nog niet dat wij het al weten. Mijn schoonvader floepte het er zo uit omdat zij het heel toevallig vonden. Dus we hebben er nog geen contact over. Maar dat komt vanzelf wel!
Ik ben net terug van een verjaardag. Ik was daarvoor heel erg misselijk geworden en super veel last van mijn darmen. Dus ik heb nog even een uurtje op bed gelegen voordat ik heen ging. Kwam ik aan, vroegen 2 meiden gelijk of ik een drankje wilde. Daarna zeiden oh heb je alleen maar sinaasappelsap. Ik zo van ja want ik ben niet lekker. En daarna begon mijn vriend te praten over de kinderkamer ( we zitten nog in de verbouwing en zo noemden we al heel lang die kamer ook al waren we er niet mee bezig) en daarna begonnen zo ook nog een gesprek over zwanger zijn!!! Pff wat was het moeilijk om gewoon normaal te reageren!! Dat wordt nog wat op andere feestjes....
Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje Sjees, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Lizra, 29 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Javica, 25 jaar, 4e zwangerschap, 4e kindje FvK, 30 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje MamaenMini, 2e kindje Lauren84, 30 jaar, 2e kindje Djingo, 28 jaar, 2e kindje San1984, 28 jaar, 2e kindje Beatetitia, 35 jaar, 3e kindje blackfish, 25 jaar, 1e kindje HeyHallo, 2e kindje LoesjeK, 1e kindje Vonnie32, 32 jaar,2e kindje Mammadoe, 29 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Haailena, 27 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Ischa, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Allegria, 32 jaar, 1ste zwangerschap, 1ste kindje Liefssharon Marijke 88, 26 jaar, 5e zwangerschap 3e kindje Marsonny, 35 jaar, 2e kindje wens0207, 1e zwangerschap, 1e kindje Halloween Klavertjegeluk, 4e kindje Lottel Deman91, 23 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje sammi, 25 jaar, 4e zwangerschap, 2e kindje Anto1909, 35 jaar, 1e kindje TJS, 1e zwangerschap, 1e kindje Cherryon, 3e kindje Nuage, 32 jaar, 5e zwangerschap, 2e kindje Ing49824, 29 jaar, 3e zwangerschap, 2e kindje Nikita90, 24 jaar, 2de zwangerschap, 2de kindje Lolababy 40 jaar 10de zwangerschap, 3de kindje Marszie 25 jaar, 2de zwangerschap , 2de kindje linda79 35 jaar, 6e zwangerschap, 2 de kindje Uitgerekende datum 1 juli: Nikita90 2 juli: Lauren84, Vonnie32 3 juli: Beatetitia 4 juli: Lizra, MamaenMini, Djingo, San1984, wens0207, Deman91 5 juli: FvK, LoeskjeK, haailena, Blackfish 6 juli: Anouk89, Allegria, Linda79 7 juli: Sammii, Marijke88, Ischa 8 juli: Heyhallo, liefssharon, 9 juli: Sjees, Cherryon 10 juli: Javica 12 juli: klavertjegeluk 12 juli: Ing49824 (volgens internetberekening), Mammadoe 13 juli: Nuage 13 juli: Lolababy 14 juli: TJS 15 juli: Anto1909 onbekend: Marsonny Halloween Lottel Marszie Afspraken 11 november Nikita90 1e echo gynaecoloog 13 november Anouk89 1e echo 13 november Haailena 1e echo gynaecoloog 14 november Lauren84 1e echo 17 november LoeskjeK 1e echo 17 november linda79 1e echo gyn 19 november Ischa 1e echo gyn 19 november beatetitia 1 echo vk, Cherryon 19 november Marszie intake/ 1e echo 20 november Lolababy 1ste echo gyneacoloog 20 november liefssharon 1e echo gynaecoloog 24 november Djingo intake vk 24 november Nikita90 intake vk & 2de echo 25 november HeyHallo 1e echo gynaecoloog 27 november Nuage 1e echo gynaecoloog 27 november Ing49824 intake vk & echo 28 november Algeria 1e echo 28 november Lizra 1e echo+ intake 01 december Mammadoe, intake vk 02 december Anto1909, 1e echo bij mck 08 december Djingo 1e echo 10 december FvK 1e echo (27 november intake vk) 12 december Mammadoe 1e echo 12 december Anto1909 1e echo (officieel 2e) bij verloskundigcentrum
Ik krijg sterktewensen van lauren84, hoop niet dat dat een voorbode is want hier gaat het nog steeds goed. Sammii wat raar, toen ze bij mij een vruchtzakje zagen mocht ik over twee weken terug komen ivm onzekerheid. Ik zou bellen en kijken of je eerder kan. Jeetje wat is er veel geschreven. Kwaaltjes koud en heel moe. Tepels zien erg vreemd uit een Steekjes in de buik af en toe weeig en trekt dood naar de rug. Dit herken ik wel van de vorige keer. Ik ga straks een digitest doen. Doodeng
Wat erg he! Ik ben ook steeds zo vroeg wakker. Ik heb slaapdienst en vanmorgen werd ik om half 4 wakker. Klaar wakker! Echt balen want ik werk tot 10.30 uur dus ik wilde wel weer in slaap vallen. Gelukkig gebeurde dat ook om half 6 maar na een uurtje ging wel mijn wekker weer. Bah! Nu ben ik kapot, ik kan niet meer en wil naar huis, lekker slapen!
Misschien voor je naar bed gaat nog een kleine snack nemen? Wellicht helpt dat tegen misselijk wakker worden?
slapen heb ik geen problemen mee gelukkig, slaap altijd goed,wordt rond 07.00 wakker van mijn natuurlijke wekkers. lijkt me erg vervelend, want als ik al 1 dag slecht slaap heb ik er al last van, kan er niet tegen. Net digitest gedaan geeft 3+ weken aan. rond 10/11 okt heeft de bevruchting plaatsgevonden, dus eigenlijk is dat nu precies 4 weken geleden. wordt meteen weer onzeker terwijl ik eigenlijk dat net iets minder aan het worden was, geen goede zet dus die digitest