@beatetitia... hoger dan 3+ doet hij niet.... dus klopt het wel. en ik heb ergens gelezen dat de digitale testen met indicatie niet voor iedereen klopt...Iedereen heeft een andere hoeveelheid hcg. Hier alles nog goed geloof ik.... word gek als ik ff geen gevoelige tepels heb... slaap redelijk word wel veel wakker omdat ik moet plassen, wat ik ook alleen heb als ik zwanger ben, normaal slaap ik de hele nacht door
Linda79 op gebruiksaanwijzing staat een voorbeeld 2-3 3-4 4-5 weken en 5+. Maar het scheelt ook maar een paar dagen dus dat kan natuurlijk en wat jij zegt bij iedereen is het hcg anders. Vervelend hé dat je op als Let. Was deze onzekere periode maar voorbij kunnen we echt gaan genieten
Goedemorgen, wat word hier gezellig geschreven! Vroeg wakker, hier ook helaas. Heb zooooo zin om weer een keer uit te slapen. Met mijn dochter lukt dat al zo moeilijk en dan krijg ik een keer de kans, ben ik vroeg wakker . Wij hebben het ondertussen mijn schoonouders en mijn ouders verteld dmv het shirtje die onze dochter aan had. Mijn vader las de zin op de achterkant en eerst had hij helemaal niet door wat hij nou oplas hahaha. Was zo ontzettend leuk. Mijn ouders en schoonouders zijn helemaal blij. We hebben besloten dat we het hier nog bij laten en de rest pas gaan vertellen na de 1e echo.
Daar heb je gelijk in...maar er staat ook dat wat de indicator aangeeft is vanaf eisprong....dus moet je er 2 weken bij tellen. Op indicator 1-2 = 3-4 weken zwanger 2-3 = 4-5 weken zwanger 3+ = 5+ weken zwanger deze 3 meet hij meer niet.... dus al ben je 8weken zwanger zal er altijd 3+ staan Ik ben iid blij als we de 13 weken grens over zijn. ik heb al twee keer een miskraam gehad met 6 weken....dus ook in heel blij als ik die grens weer voorbij ben
Linda79 Ok dan ben ik weer wat rustiger. . Ik snap dat het nu dan extra spannend is. Hoe ver ben je nu?
Ik ben ook al een paar keer vroeg wakker geweest terwijl ik nog langer door bleef slapen. Irritant, want ik ben ontzettend moe!! Ik bof echt dat ik op het moment een rustigere periode heb met werk, anders wel pittig. Net bij mijn ouders geweest aan wie onze dochter het gisteravond verklapt had. Ze vonden het erg leuk en waren verbaasd dat mijn buik al zo groot is! Misschien toch een tweeling?
Nou Lauren 79 Ik duim voor je! Mamadoe Ik ben benieuwd. Een tweeling dat zou bijzonder zijn. Zit het in de familie? Lief van je dochtertje erg orgineel ook! Mamaenmini erg spannend nu dus. Ik hoop het voor je!
Ja, in beide families komt een tweeling voor maar niet heel erg dichtbij, dus volgens mij niet een grote kans. Afwachten maar Vannacht wakker geworden, doet mijn voortand enorm pijn. Nu nog steeds! Mag je gewoon naar de tandarts als je zwanger bent?
Je mag naar de tandarts. Wel zeggen dat je zwanger bent. Niet alle behandelingen kunnen worden verricht namelijk.
@mamadoe Hier veel tandarts ervaring: zelf heb ik toevallig op 4 weken een behandeling en foto gehad, ook verdoving. Maakte me toen erge zorgen maar tegenwoordig is de straling erg laag. Wel altijd melden dan gebruiken ze een loodschort of slaan ze de foto over. Qua verdoving gebruiken ze er dan een zonder adrenaline. Adrenaline kan indien in bloedvat gespoten contracties veroorzaken maar die kans is zeer klein. Uit voorzorg gebruiken ze dan verdovingsvloeistof zonder adrenaline. Geen zorgen , tandpijn en stress ook niet goed voor beebs ..overigens is je tandvlees veel gevoeliger en sneller onstoken tijdens de zwangerschap daar kan je ook erg veel last van hebben. @all spannend hoor. Sommigen zelfs al geshopt!! Dat durf ik echt nog niet. Pijnlijke borsten met vlagen, misselijkheid valt ook mee. Wel enorm verkouden en grieperig nu, idd lage weerstand Weten jullie al wanneer jullie het aan de andere kids vertellen? Ivm eerdere dreigende vroeggeboorte , miskramen en MA al twee echo afspraken staan. En afspraak met gyn. Hoop een goede te treffen die preventief maatregelen wil nemen om deze keer ziekenhuisopname vanaf 25 weken wil voorkomen. Lijkt me verschrikkelijk om dat weer mee te maken. Zeker met twee kids thuis nu.. Iemand ervaring met proluton injecties?
Cherryon dat hoop ik ook voor je. Ik heb het aan mijn oudste verteld( 5). Hij zag een test. Ik heb het uitgelegd en gezegd dat het nog erg klein is een dat heel soms baby's niet groot groeien en dan weer weggaan en dat dat kan gebeuren. Ook verteld dat het nog erg lang duurt voordat er dan een baby zal zijn. Hij lijkt het te begrijpen vraagt met regelmaat of de baby Nog groeit en hoe groot hij is.
Hier ook eentje met veel tweelingen in de familie.Mijn oma heeft twee tweelingen gehad en mijn vader is een tweeling en het slaat altijd een generatie. Kortom: ik heb grote kans op het krijgen van een tweeling. Het is mijn eerste dus hoop eigenlijk wel op één kindje maar ik ben wel op de echo voorbereid dat het er ook twee kunnen zijn.
@beatitia, klinkt als een duidelijke en goede uitleg. Mijn oudste is ook 5 en soms wil ik het haar echt zeggen. Ze zag ook een test maar ik kon er gelukkig overheen praten.. Het speelt ook mee dat ik zeker weet dat ze het niet voor zich kan houden ik wacht nog even af of het me lukt.. Opas en omas weten het ook nog niet..5december heb ik een tweede echo en gesprek met de gyn dus wie weet daarna.. @blackfish.. Goed dat je er vast rekening mee houdt..spannend! Ik droomde er laatst over.. Ipv nr 3, nr 3 en 4.....het zal je gebeuren
Hi dames, Ben even van de leg hier hoor. Heb mijn verhaal uitgelegd in de lounche. Ivm beroerte van mijn stiefvader. Weet echt even niet wat ik moet doen hiermee. Pff Sorry als ik even niet reageer op jullie maar dan weten jullie even wat er hier speelt
He meiden, Ik heb gebeld over omdat ze alleen vruchtzakje zitten mag eerder terug komen met 7 weken! Ik heb wel steeds erge kwaaltjes was eerst misselijk ma nu ook overgeven. Ene kant geeft me dat ook weer wat meer gerust stelling. Hoe is met rest meeste mogen bijna voor de echo spannend.. Hebben sommige ook al een opgezette buik. Voel me savonds soms echt een op geblazen ballon!