Juli 2015 uitgerekend

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FvK, Oct 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Had net kortstondige heftige steken in mijn onderbuik. Was echt even bang! Herkent iemand dat?

2. marszie

marszie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,018
    0
    0
    NULL
    NULL

Neee wat balen zeg :( dikke knuffel

3. Rdas

Rdas Niet meer actief

Heel veel sterkte!!! Bah geen woorden voor. Echt verschrikkelijk :(

4. Anto1909

Anto1909 Actief lid

Aug 18, 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nuage...neeeeee..geen hoop meer??? Sterkte meis

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    @ nuage meid ga je helemaal weg dan?
    Sterkte hoor en als je pb wil mag je me altijd sturen goed?

Dikke Knuff

6. Djingo

Djingo Niet meer actief

Ohh nee Nuage. Wat ontzettend balen. Sterkte meid!!!
    Hoe ver was je nu?

7. beatetitia

Oct 20, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mamadoe had ik ook vandaag een felle steek en ook zeurende buikpijnen al afgelopen dagen

8. beatetitia

Oct 20, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    nuage weet je het zeker dan dat het mis is? ik hoop het niet voor je.

9. beatetitia

Oct 20, 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    nikita90 wat super lekker voor je! geniet maar lekker van die roze wolk. Het zwarte is idd vruchtwater

10. Nine85

Nine85 Bekend lid

Nov 4, 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vannacht ook wakker gelegen van zeuren buikpijn... Ik ga er maar vanuit dat dat er bij hoort?

11. linda79

linda79 Lid

Oct 11, 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage...wat erg, vind het zo erg. Hopelijk kan je het snel een nplekje geven.

Nikita.... wat gaaf...zag he het hartje ook al kloppen. En dit is idd de mooiste foto voor jullie op dit moment.

Hier nog alles het zelfde. Nog een weekje en dan mag ik ook eindelijk voor de echo....zo nerveus...maar ik voel me echt goed zwanger dus heb goede hoop

12. Blackfish

Blackfish Lid

Nov 5, 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nuage wat erg!! Sterkte en hopen dat je het inderdaad (snel) een plekje kan geven.

@nikita gefeliciteerd. Ziet er goed uit :)

13. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Nuage, sterkte!!

Iemand vroeg of ik ovulatietesten had gebruikt. Nee.. het was bij ons vrij ongepland. Na 2 jaar ziekenhuis, onderzoeken, clomid, gonal-f, pregnyl en een doorverwijzing voor IVF zijn we er 2 jaar geleden mee gestopt. Uiteindelijk is dit wondertje er toch helemaal vanzelf gekomen. Ik heb het berekend n.a.v. mijn eerste dag van laatste menstruatie.

Ja! Het hartje hebben we ook zien kloppen! Heeel gaaf en echt heel fijn dat het (tot nu toe) zo goed gaat!

Edit; ik bedoel met ongepland absoluut niet ongewenst hoor. We zijn dol en dol blij en ontzettend gelukkig! We waren alleen helemaal klaar met het ziekenhuis-verhaal dus hebben we ons er eigenlijk bij neergelegd dat we 1 lieve mooie gezonde dochter hebben. Een tweede kindje is altijd welkom geweest!

14. allegria

allegria Actief lid

Nov 10, 2008
    139
    0
    0
    2,3 week en dan mag ik ook guppy kijken! Verheug me er zo ontzettend op!

15. cherryon

cherryon Actief lid

Jul 1, 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nuage.. Wat verdrietig :(

@nikita wat een prachtige foto gefeliciteerd!

Hier erg last van opspelende hormonen grrrrrr en erg emotioneel ook op zijn tijd. Manlief erg druk op t werk, stressvolle periode, en dat is geen goede combi voor nu.. Gelukkig is er thee en chocola 😋

Morgen over 1 week de eerste echo, de spanning stijgt!! Ben dan volgens mij 6 wkn 5 dagen , hoop dat er hartactie waarneembaar is..

Mijn moeder op de thee vandaag en moeilijk om mijn mond te houden hoor!! Toch willen we nog even wachten

Fijne avond dames!😌

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    @nuage, nog doorgezet? Vk gesproken?

@Nikita, wow dat is wel echt een fantastisch wondertje dan zeg!

Ik ben zoooo jaloers op al die echo's op korte termijn! De mijne is pas half december bij 10 weken :(
    Intake met 8 weken....zullen ze dan echt niet even checken of er wel hartactie is? Straks loop ik 2 weken langer rond met het idee zwanger te zijn en dan is er bijv niets....

17. Nine85

Nine85 Bekend lid

Nov 4, 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar Mammadoe, ik moet ook wachten tot de 10e week. Wat ik nog gekker vind is dat ik pas nog een week later op intake moet...

18. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hoi Meiden,

Ik heb nog niet echt mee gepraat, maar komt ook omdat ik in een niet zo'n leuke periode zit.. Lig in scheiding.
    Hebben jullie ook al zo snel een opgeblazen darmen buik? Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook heel erg, maar toen was ik echt net bevallen. Maar nu is hij ook al behoorlijk aanwezig in de avond uren:$

Nuage: Sterkte met alles!

19. allegria

allegria Actief lid

Nov 10, 2008
    139
    0
    0
    Jeetje wat naar zeg! Is dat ook de vader van je aanstaande grummel?

20. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle

Ja hij woonde tijdelijk 2 weken in huis, zodat hij kon fietsen naar zijn werk en nog tijd kon doorbrengen met zijn kids.
    Het ging super en eindelijk geen ruzie, sliep op zolder en hebben 1x seks gehad en tada zwanger.
    Had een spiraal sinds januari 2013, maar die is onvindbaar :(
    Maar nu is hij weer weg, want hij heeft zich weer laten gaan.. Heeft borderline:(

Share This Page