@ nuage meid ga je helemaal weg dan? Sterkte hoor en als je pb wil mag je me altijd sturen goed? Dikke Knuff
nikita90 wat super lekker voor je! geniet maar lekker van die roze wolk. Het zwarte is idd vruchtwater
Nuage...wat erg, vind het zo erg. Hopelijk kan je het snel een nplekje geven. Nikita.... wat gaaf...zag he het hartje ook al kloppen. En dit is idd de mooiste foto voor jullie op dit moment. Hier nog alles het zelfde. Nog een weekje en dan mag ik ook eindelijk voor de echo....zo nerveus...maar ik voel me echt goed zwanger dus heb goede hoop
@nuage wat erg!! Sterkte en hopen dat je het inderdaad (snel) een plekje kan geven. @nikita gefeliciteerd. Ziet er goed uit
Nuage, sterkte!! Iemand vroeg of ik ovulatietesten had gebruikt. Nee.. het was bij ons vrij ongepland. Na 2 jaar ziekenhuis, onderzoeken, clomid, gonal-f, pregnyl en een doorverwijzing voor IVF zijn we er 2 jaar geleden mee gestopt. Uiteindelijk is dit wondertje er toch helemaal vanzelf gekomen. Ik heb het berekend n.a.v. mijn eerste dag van laatste menstruatie. Ja! Het hartje hebben we ook zien kloppen! Heeel gaaf en echt heel fijn dat het (tot nu toe) zo goed gaat! Edit; ik bedoel met ongepland absoluut niet ongewenst hoor. We zijn dol en dol blij en ontzettend gelukkig! We waren alleen helemaal klaar met het ziekenhuis-verhaal dus hebben we ons er eigenlijk bij neergelegd dat we 1 lieve mooie gezonde dochter hebben. Een tweede kindje is altijd welkom geweest!
@nuage.. Wat verdrietig @nikita wat een prachtige foto gefeliciteerd! Hier erg last van opspelende hormonen grrrrrr en erg emotioneel ook op zijn tijd. Manlief erg druk op t werk, stressvolle periode, en dat is geen goede combi voor nu.. Gelukkig is er thee en chocola 😋 Morgen over 1 week de eerste echo, de spanning stijgt!! Ben dan volgens mij 6 wkn 5 dagen , hoop dat er hartactie waarneembaar is.. Mijn moeder op de thee vandaag en moeilijk om mijn mond te houden hoor!! Toch willen we nog even wachten Fijne avond dames!😌
@nuage, nog doorgezet? Vk gesproken? @Nikita, wow dat is wel echt een fantastisch wondertje dan zeg! Ik ben zoooo jaloers op al die echo's op korte termijn! De mijne is pas half december bij 10 weken Intake met 8 weken....zullen ze dan echt niet even checken of er wel hartactie is? Straks loop ik 2 weken langer rond met het idee zwanger te zijn en dan is er bijv niets....
Herkenbaar Mammadoe, ik moet ook wachten tot de 10e week. Wat ik nog gekker vind is dat ik pas nog een week later op intake moet...
Hoi Meiden, Ik heb nog niet echt mee gepraat, maar komt ook omdat ik in een niet zo'n leuke periode zit.. Lig in scheiding. Hebben jullie ook al zo snel een opgeblazen darmen buik? Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook heel erg, maar toen was ik echt net bevallen. Maar nu is hij ook al behoorlijk aanwezig in de avond uren Nuage: Sterkte met alles!
Ja hij woonde tijdelijk 2 weken in huis, zodat hij kon fietsen naar zijn werk en nog tijd kon doorbrengen met zijn kids. Het ging super en eindelijk geen ruzie, sliep op zolder en hebben 1x seks gehad en tada zwanger. Had een spiraal sinds januari 2013, maar die is onvindbaar Maar nu is hij weer weg, want hij heeft zich weer laten gaan.. Heeft borderline