He meiden, Ik ben heel onrustig elke keer overgeven en buikpijn hele nare krampen dan ga ik lekker met een kruik liggen. Ook hier loop niet lekker in gezin me vriend is elke dag bot en soms zegt die dat ik maar moet vertrekken en dan ben je zwanger van de 2e. Soms weet ik echt niet wat hij wilt soms lastig al die stress!
Wat vervelend dat jij ook in zo'n rotsituatie zit. Ruzies zijn niet leuk, zeker niet als het dagelijks is. Hier is het vanaf de geboorte van mijn jongste al drama. Maar komt ook omdat hij de prikkels niet aan kan en niet overweg kan met zijn emoties.. Hij slikt nu sinds 1,5 maand medicijnen en krijgt therapie, maar mijn adem is op en moet van jeugdzorg voor mijzelf en de meiden kiezen
Wat heftig allemaal zeg! Ben je wel blij met je zwangerschap ondanks dat je er alleen voor staat? En hoe zit dat nu met je spiraal???? Verdwenen??
Ben wel blij met het wondertje, maar word nu wel ondersteund door maatschappelijkwerk en psycholoog via het ziekenhuis.. De spiraal kan nog ergens in mijn buikholte zitten, maar dat kunnen ze alleen zien via rontgenfoto een aangezien ik de zwangerschap niet wil afbreken, doen ze dat niet. Heb geen buikpijn klachten, dus denken ze dat ik hem ben verloren tijdens de menstruatie, ze zei dat gebeurt behoorlijk vaak. Al hadden ze mij dat verteld had ik wel 20x nagedacht over een koperspiraal
Is een mooi gebaar!!! En voor mij weer een stukje zekerheid ivm de positieve test. Was bang dat ie heeeeel licht zou zijn haha
Pff ik voel me ook ronduit beroerd. Vanavond een wedstrijd gehad en nu lig ik met krampen in bed. Het gevoel van dat ik naar het toilet moet of dat ik moet overgeven. Nu lekker in bed met een kruik een heerlijk tot rust komen en hopen dat het morgen weer over is!
Welkom nieuwe zwangeren! Nuage wat erg.. Sterkte. Hier geen misselijkheid gelukkig! Wel het gevoel alsof ik echt al een dikke buik heb! Pff voel me heel onzeker omdat ik het toch nog 4,5 weken verborgen wil houden. Ik sport nu niet omdat ik te moe ben maar dan vliegen de kilo's eraan bij mij. Hebben meer meiden daar al last van? Morgenochtend de echo! Erg spannend!
@Haailena, je kunt natuurlijk ook gaan wandelen tot die tijd. Minder vermoeiend maar toch doe je toch wat en blijft je lijf toch een beetje in conditie..
hoi dames! Ik meld mij ook voorzichtig aan . In oktober een miskraam gehad, dus ik bekijk alles per dag Hoop dat we allemaal gezonde kindjes krijgen!
Hier is ook dagelijks al sinds de 1ste hebben wij ruzie. Maar ik ben ook dood moe want meneer gaat 6 uur sochtends na bed gamed hele tijd ik doe veel in huis hondjes en hele dag me zoon. Nadeel is als weg ga het huis is van hem en ik kan nergens heen dan met me kinderen en dat weet die. En maakt hij misbruik van hij maakt regels en zegt wak wel en niet mag. Dus word soms zat!
Hier ook vandaag extreem moe en m'n werkdag is van 8.30 tot 18.00 uur. Knipper nu al met mijn ogen en heb bonkende hoofdpijn ervan. Wordt een lange dag. Voor alle nieuwe welkom dat het maar snel zomer mag worden Hihi
Ik ben ook erg moe en misselijk.. Mn yoghurt kwam vanmorgen terug, appel kwam terug, cracker ook en net een broodje met balgehakt op en die blijft erin
Hahaha leuk! Ik stom vanmorgen om half zeven spek en ei te maken heerlijk!! Was zo misselijk van de honger maar daarna ook weer licht misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven haha
@Nuage, heel veel sterkte meis! Hier inmiddels ook misselijk en weeïg de hele dag. Net op mijn werk al moeten overgeven Ook behoorlijk moe en gevoelige borsten. Vanavond bij mijn ouders eten, mijn zus en man en kids komen ook, dan gaan we het vanavond tegen ze vertellen!
Ik heb echt geen last van misselijkheid. Mijn moeder trouwens ook nooit gehad dus misschien zit het in de familie