Ja onder andere. Maar ik moet zeggen dat ze daar in deze praktijk echt heel soepel mee omgaan. Ze zeggen eigenlijk tegen iedereen, als het wachten je te lang duurt of je bent erg onzeker, mag je altijd vragen om een extra echo. Termijnecho is met 10 wkn, nieuw beleid van zh, was eerst rond de 12 wkn, dus vandaar.
Ze deed ook niet vaginaal en ze zeiden dat normaal waa maandag krijg weer echo en dan zullen we zien of er kindje van ong 7 weken zit met een hartje.
Dames, wat fijn dat jullie volgende week al een echo krijgen. Spannend ook!! Hier niet veel bijzonders te melden. Wel telkens griep gevoel en dan vooral aan t einde van de middag en savonds.
Hier ook weinig klachten hoor! Af en toe beetje weeig, zere borsten en wat meer moe dan normaal.... wanneer mag jij voor je eerste echo Djingo?
Haha je kan wel merken dat het hier in het weekend inkakt! Gisteren naar de intocht geweest met mijn broer en zijn gezin en hen toen verteld dat we in verwachting zijn. Had 2 weken terug nog zitten liegen tegen szus dat ik ongesteld was geworden haha dus ze was erg verbaasd. Wel ook dubbel, want ze proberen zelf ook hard, maar zij moet aan de Clomid. Hopelijk is zij ook weer snel zwanger dan kunnen onze tweede ook weer samen opgroeien net als onze eerste kindjes.
Ik heb vanmorgen medicijnen van de huisartsenpost gekregen, ik ben zo misselijk. Hopelijk gaan ze snel hun werk doen, kon gewoon niet meer functioneren Ik heb aanstaande dinsdag mijn 1e echo. Super spannend aangezien ik de vorige keer bij 7 weken een leeg vruchtzakje, echter was ik toen helemaal niet misselijk dus ik hoop zo dat het deze keer goed zit
Heel spannend! Ik ben wel echt een kleine doemdenker wat dat betreft, ik ben bang voor wat jij vertelde over de vorige keer... Moet je niet te lang bij stil staan, maar heb helaas geen uit-knop. Als we donderdag dat hartje horen kloppen is hopelijk een deel van de zenuwen weg. Jij ook veel succes en geniet er van!
He meide, Ik heb gewoon griep en ik kan niet na de wc ben gewoon helemaal niet lekker. Hormonen en ziek lekkere combo.
Same here! Buikgriep en zwanger, heerlijk... Heel veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!
Ja kan maar zo. Morgen echo kijken er een hartje klopt. Dus ben best zenuwachtig en vriend lief zucht alleen maar. Dus soms wel vervelend al kom gezellig doen het lukt gewoon niet..