Vonnie32 en loesjek spannend he. Ik woendag😰 lastig zeg griep en dan nog de zwangerschapskwalen erbij... bah
Ohhh ik wil ook echo Ik heb er geen angst voor, kan alleen niet goed uitleggen waarom... We zullen het wel zien, ik moet alleen nog wachten tot de 28ste. Nouja met een beetje geluk krijgen we deze week te horen of de koop van het huis in Ierland doorgaat. We wachten wat af hier in huis op dit moment
Spannend allemaal! hier nog steeds geen afpraak gemaakt.... voel me ook ineens weer onzeker sinds 3 dagen ofzo weinig tot geen klachten meer... wat moe en af en toe misselijk maar thats is.... darmen zijn weer redelijk rustig en ook mn borsten zijn niet meer mega gevoelig...l
Heb alles nier doorgelezen, zie 95 pagina's.. Maar ik kom me voorzichtig aanmelden! Vandaag was m'n NOD, heb vanmorgen getest en een licht streepje te zien!!!
Hier ook een juli mama. Weet nog niet wanneer. Cyclus was nog van slag van de vorige zwangerschap *bloos* het is door het condoom heen gekomen denken we. Dus ook niet gepland. Baby is nu 8 maanden Peuter in juli twee geworden. Straks dus drie onder de drie.... help....
Hier een fotootje van mijn eerste echo Ik mocht vroeger gaan aangezien ik een bloeding heb, maar met het ukje is alles oké!
Prachtige foto!!! Wij lopen gelijk, ik ben ook 5 juli uitgerekend (naar eigen berekening), dus extra leuk om het frummeltje zo te zien
Hallo meiden, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Mag ik ook met jullie mee kletsen?? Ik ben 28 jaar en heb een zoontje van 13 maanden. Ik ben nu 6 weken zwanger van ons tweede wonder. Bij mijn zoontje zijn we via mmm na 2.5 jaar zwanger geraakt en nu was het de eerste ronde raak. Kan het nog steeds niet geloven hihi. Wij hebben op 28 november een afspraak bij de verloskundige voor een intake en een echo, dus nog even in spanning afwachten. Gr,
Van harte gefeliciteerd! Wat kan het soms toch gek lopen hè? Jij zal wel behoorlijk beduusd met je test in handen gestaan hebben haha.
Nou behoorlijk mamadoe, had heet echt niet verwacht... heb echt 6 testen gedaan om het te geloven hihi. En nu is het nog steeds onwerkelijk hihi. Ik vraag me af hoe ik die banner onder mijn berichten kan krijgen, kunnen jullie mij daarmee helpen??
Kan het me voorstellen indd! Als je op mijn banner klikt kom je op een site, waar je in het menu op zwangerschapsticker klikt. Pas de bevaldatum aan en kopieer dan de BB-code. Ga terug naar zp en ga naar gebruikersinstellingen in de grijze balk onder het topic onderwerp. Kies voor handtekening en plak daar je BB-code. Je kan er zelf eventueel nog iets bij schrijven. Succes!
Hoi allemaal! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Zou ik hier ook mee mogen kletsen? Ben er vrijdag helemaal in shock achtergekomen dat ik, ondanks het slikken van de pil, hartstikke zwanger ben. Heb dus ook geen idee hoe lang, maar ik denk ongeveer 6 weken. We hebben al 2 dochters van 4 en 2 en daar wilden we het eigenlijk bij laten. Na van de schrik te zijn bekomen, hebben we besloten om er helemaal voor te gaan. Nu hoop ik dat ik snel een echo krijg, zodat we weten dat alles goed is en ook wanneer het zover is!
Dunc, welkom. Ik had je verhaal gelezen. Schrikken of niet? Johanna, jij ook welkom. Wat ontzettend leuk zeg! Steffieke, wat fijn om te mogen zien dat alles goed is met jullie ukkie. Hier hebben we vandaag over 3 weken de echo. Ik ben al aan het aftellen . De tijd gaat best snel vind ik.
@Dunc, welkom had je verhaal idd ook in het zwamgerschapstesten topic gelezen. Heftig in ene ja, maar fijn dat jullie er nu helemaal voor willen gaan! Gefeliciteerd !
Het was zeker even schrikken. Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk nog steeds niet geloof. We zullen veel praktische dingen moeten regelen en aanpassen, maar dat komt ook wel weer goed!