Volgens mij is het geluk mamadoe!! Bedankt!! Jeetje Duncan, dat is idd even schikken voor jullie!! Super leuk dat jullie ervoor gaan!! Dino, fijn dat de tijd bij jou zo snel gaat!! Ik moet nog tot de 28 ste wachten, maar bij mij lijkt de tijd wel stil te staan hihi....
welkom nieuwe dames! @sammii succes met de echo en Vonnie ook volgens mij! Laten jullie iets weten? @ lauren84 gefeliciteerd! Hier woensdag echo... Pfffff spannend.. Fijne maandag!
Inderdaad, welkom nieuwe dames, en succes voor degene die vandaag echo krijgen. @sammii, hopelijk is er nu duidelijk een kloppend hartje te zien. Wij ook woensdag echo @cherryon! Eindelijk is het bijna zover. Dacht van het weekend zou alles wel goed zijn, zo'n twijfel nu de echo dichterbij komt. Maar vanmorgen weer staan overgeven, dus dat geeft weer een beetje vertrouwen. Van het weekend tegen mijn andere beste vriendin verteld, blijkt ze ook zwanger (van de derde) en zijn we tegelijk uitgerekend, hoe gaaf is dat! Dus als alles goed blijft gaan, samen met m'n twee liefste vriendinnen zwanger <3
Pfff zit te shaken op de bank... net aangemeld bij vk, moest toch a gebeuren.... zal eerdaags wel bericht krijgen.... vind t weer zoooooo eng....
@ischa wat gaaf!!! Lijkt mij zo leuk!!! @ Marijke kan het me voorstellen dat je het heel spannend vind!! Bij mij is net een mevr geweest van MvM. Mocht meteen starten met opvangen omdat mijn test zo uitgesproken pos is. Spannend hoor, zou het een 2-ling kunnen zijn??? Ik zie niet op tegen het sparen. Kom maar op!!! Eindelijk mag ik iets terug doen voor de hulp die wij kregen.
Wat spannend ischa, ook woensdag echo!! Overgeven is een goed teken Jee wat bijzonder zeg! Samen met je vriendinnen zwanger zijn. Wow! Ik had van het weekend ook veel twijfels en kon t voor mijn beste vriendin niet meer verborgen houden ... Zo bang dat het mis was. Symptomen minder.. Dus tranen rolden over mijn wangen, luchte zo op om het even kwijt te kunnen... Gelukkig borsten nu weer zeer gevoelig, en de uurtjes dus maar aftellen tot woensdag Liefs! En ondertussen duim ik voor de echo dames
Net de verloskundige gesproken, maar morgenmiddag al komen voor een echo. Zat gewoon weer te trillen aan de telefoon, dan is het toch weer een stukje meer echt! Dames met een echo: succes.
Spannend al die echo's veel succes. En ja overgeven is natuurlijk wel een heel goed teken, alleen niet zo prettig.... Wat leuk Ischa zo samen mer vriendinnen zwanger! Was hier ook de bedoeling maar helaas ben ik nog maar de enige zwangere van de 4.
Ja erg leuk, bij mijn zoontje was ik ook met 2 vriendinnen en mijn zus zwanger. Nu met een van de vriendinnen van toen, zij van de derde, ik van de tweede en mijn andere vriendin van de eerste... Erg leuk! Hoop dat jullie straks ook samen zwanger zijn!!
He meiden ik ben ook terug van echo ik ben precies 7 weken en hartje klopte wat een opluchting. Nu heb beetje rust hier fototje van mijn kleine frummeltje
Hoi damens Ik mag me ook bij julie voegen Ik ben nu pas 4 weken dus nog erg pril allemaal 2de wondertje uitgerekend op 26 juli 2015!!! Heb er erg veel zin in Maar nu nog echt een spannende tijd! ! Ik heb 15 december de eerste echo want dan ben ik 8 weken
Dag allemaal, Hier minder goed nieuws na onze echo. Er was enkel een zwangerschapsring en dooierzakje te zien en geen kleintje met hartslag. Tweede miskraam helaas een feit.... Ontzettend verdrietig. Wens jullie allemaal heel veel sterkte en geluk, ik meld mij hier bij deze af voor de juli 2015 moeders. Groetjes, Loes