Wij hebben van het weekend een avondje met vriendinnen en volgende week een etentje met vrienden, gezien de zwangerschap nog heel pril is wil ik nog niets zeggen. Iemand tips waarom ik geen wijn drink? En met het eten val ik natuurlijk ook nog door de mand als ik geen rauwe dingen eet...
Mammadoe, haha, ja dat vind ik ook. Beter leven van echo tot echo dan van. Menstruatie tot menstruatie
Mammadoe, haha, ja dat vind ik ook. Beter leven van echo tot echo dan van. Menstruatie tot menstruatie . Hopelijk lopen jou testen snel mooi op!! Het 2e lijntje is idd erg mooi roze. Marijke, spannend hoor. Een mk krijgen lijkt mij niet niks. Ik duim voor jou dat nu 3x scheepsrecht is. Ischa, lastige dingen zijn dat he?! Misschien kun je zeggen dat je je niet helemaal lekker voelt. Of dat je een kuur hebt vanwege blaas ontsteking oid. Ik heb wel nu ik in verwachting ben van een 2e dat ik het allemaal toch veel spannender ben en meer erbij nadenk of bijv alles wel goed zal gaan. Bij mijn dochtertje had ik dat minder, toen was ik me toch minder bewust van alles denk ik. Als ik de 1e echo maar gehad heb. Dan ben ik rond 11 weken. Herkennen jullie dat?
Meiden Ik had vandaag een positieve zwangerschapstest ik ben compleet overdonderd Bij de kleine man jaren over gedaan en nu in 1x. Ik heb al tig keer naar de test staan staren Nu maar hopen dat het blijft plakken/ leven en we in juli een mooi baby'tje mogen krijgen Wat er aan vooraf ging;
Antibiotica kuur of andere medicinen (ibuprofen tegen hoofpijn/menstruatie krampen )die niet met alcohol gemengt mag worden? Daar is niks raar aan Gefelicteerd iedereen! Ik heb maar gewoon de VK hier uit het dorp gebeld, ze klonk iig erg vriendelijk. Afspraak staat voor 28-11
Dank je! De mk vond ik minder heftig als de ma.. bij de mk wist ik het net een paar dagen en bij mn ma hoorde ik na het 4 weken.. dus na 4 weken van een roze wolk gegooid.. vond ik heel heftig... deze warrn tussen mijn 2 zoontjes in en heb er nog wel last van gehad na de geboorte van ons zoontje... hoop dat t ons dit keer bespaard blijft... En dat van die 1e echo... zooo herkenbaar... oo de een of andere manier wss t bij de eerste allemaal 'makkelijker' mss omdat je Bij een 2e (of 3e) zwangerschap nog meer beseft waar je het voor doet...
Lijkt me vreselijk moeilijk. Gelukkig heb je nu iig al 2 mooie knulletjes.. Dat zal het toch iets verzachten hoop ik.
Haha dames ik krijg dit toch nooit meer bijgelezen! Jullie gaan zo snel! Ik zag een aantal dames die ik het zkh moeten bevallen. Hier nog 1, bij mijn 1e ging het niet dus heb een KS gehad. Nu moet ik het weer ivm te smalle bekken. En ik moet in het zkh lopen ivm zwangerschapsvergiftiging bij de 1e. Hier ook een probleem met dat drinken.. Binnenkort hebben we een familiedag maar ik drink altijd.. En wat ga je dan nu zeggen? Ze staan zo dichtbij dat ik niet makkelijk kan liegen..
Je had die middag hoofdpijn en hebt wat ibuprofen genomen, of een lichte antibiotica kuur voor ontstoken neusvleugels ofzo Beetje creatief zijn Ik heb al jaren geen alcohol meer gedronken dus bij mij valt het niet op
Er wordt inderdaad goed gekletst hier! Ook ik ben medisch bij deze zwangerschap. Ben bij de vorige bevalling teveel bloed verloren, na een enigszins mislukte knip ze knipte in een ader en het spoot in het gezicht van de gyn. Tsja, op dat moment maak je dat niet echt bewust mee. Er was wel enigszins haast geboden, meneer was een flinke knul van 9 pond en de navelstreng zat om de nek. Ik had liever thuis bevallen, dat wilde ik ook al bij de eerste, maar hij wilde niet zelf komen en werd ingeleid met 41+5.... Goh dames, voel me echt verrassend goed. Wel wat snel moe savonds. Lag gisteren ook alweer om 21.30 op de bank te slapen en savonds een opgeblazen gevoel bij mijn darmen. Ik vind het zo spannend allemaal...ook ik vind het spannender bij deze zwangerschap dan de eerste! Kan niet goed verklaren waarom...
Ik voel me ook nog redelijk goed. Het werd vandaag alleen wel af en toe wat zwart voor me ogen.. Dus ff nieuwe vitamines met ijzer gehaald en hopen dat het helpt.. Ik zag dat er een aantal al kids hebben. Ik zelf heb er ook al 1 en nu, na 4 clomid behandelingen komt nr 2 we hadden net besloten om het hierna nog 1 maand vol te houden en dan ff te stoppen met hormonen omdat ik veel last had van bijwerkingen.
Ja lastig he smoezen bedenken. Ik dronk vorige week niet op een verjaardag, werd gelijk door mijn nichtje en zwager ondervraagd. @Marijke, ik hoop voor je dat je deze zwangerschap mag voldragen. Je hebt al genoeg mee gemaakt op dat gebied. @FvK, je verhaal lijkt een btje om die van mij. Ook veel bloed verloren en een blauwe baby ivm de navelstreng om de nek. Ook meconiumhoudend vruchtwater. Was dus even stressen op het einde helaas.
Jeetje wat gaat dat snel.. even 1.5 dag niet online.. veel dames mogen weer gefeliciteerd worden! Ik zie veel herkenbare en veel heftige verhalen. @marijke88, ik durf ook nog niet zo goed te bellen, kreeg ook te horen bij de vk met 7 wk dat er geen hartje klopte en niet verder was gegroeid. Gedeelde smart is halve smart toch? (ik heb trouwens ook 2 zoons van net 2 en net 5) Voor de dames die willen blijven testen door onzekerheid.. tip action heeft twee testen voor 1.50! @allegria, wat fijn dan dat het toch zo snel lukt dit keer, 4 jaar wat lijkt mij dat killing! Hoop dat je man snel herstelt en hij van je zwangerschap mag genieten.
@mammadoe. die testen van de action zijn misschien wel wat voor jou? kun je elke dag checken hihi kost geen drol. Mooie roze lijn, ik duim voor je!
Pff ik test me suf maar krijg geen knaller... Twijfel nu weer of het streepje wel donkerder word.. Mja de andere testen zijn al ingedroogd em de nieuwste natuurlijk nog niet.. De lichte test is van vorige week en dan loopt het op tot vandaag.
Haha ik denk het ook wel maar bij mijn vorige kindje had ik echt direct een knaltest. Dus vind dit zo vreemd.
Beatitia, jeetje echt zelfde situatie! Ik hoorde toen alleen met 8 wk dat t vruchtje met 6 wk gestopt was met groeien. ben toen mer de volgende zs (wat mn zoontje is geworden) ook oas rond 7 wk gaan bellen en pas met 10 wk heen gegaan. weet nu ook nog niet wanneer ik ga bellen... @haailena, ik zie ze ook oplopen hoor! Gewoon stopoen met testen, de streepjes zijn er, je maakt jezelf zo helemaal gek (zegmik, ga morgen weer testen)
Haha leuke adviezen voor anderen behalve voor onzelf. Ik ga morgen ook weer testen. Ik gun het Ieren zo dat ze kunnen genieten en vertrouwen kunnen hebben. Maar volgens mij hoort het gewoon bij mij. Bij de andere twee ook zo erg. Eigenlijk is dat stukje van zwanger zijn helemaal niet leuk. Maar mag niet klagen. Idd beter van echo naar echo leven dan va menstruatie naar menstruatie zoals ik eerder las