Hoi allemaal, Ik had me aangemeld in het 16 - 31 juli topic, maar daar wordt (nog) niet zoveel gekletst. Ik ben nu 4 weken zwanger, ronde 1, eerste kindje. Op 30 december heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige. Spannend!
Welkom ja geloof dat hier heel veel zitten of zijn de topics verdeelt over 2 groepen? Ik zit eigelijk alleen hier haha
Dames 1,5 dag niet gelezen en 6 pagina's erbij bijna niet te doen. allereerst loesjek wat ontzettend erg voor je! Marijke88 same here kwaaltjes ook minder..pfff slopend.. woensdag echo nieuwe dames gefeliciteerd! Dames met die mooie echo's wat fijn! Geniet ervan! mooi om te zien hoe het er op die termijn uitziet, hopelijk bij mij ook.
Ow ja de twee dames waarvoor het een verassing was, lijkt me idd even schakelen. Geniet ervan! En de dame met straks 3 onder de 3 succes!😰komt vast goed.
Gefeliciteerd Sammi!! Wat een verschikkelijk nieuws loesjek!! Sterkte!! Bij mij beginnen de kwaaltjes nu pas te komen, ik heb al een paar dagen last van kramp in mijn onderbuik. Zou het ernstig zijn of is het het oprekken van mijn baarmoeder?? Kan het niet meer herinneren van mijn vorige zwangerschap.....
Steffieke de mijne ook, nu deden ze sowieso niet veel pijn, had ik bjj de eersre twee ook niet, maar toch die afname baart me zorgen
Snap ik. Maar het kan denk wel schommelen. Hier was het op een gegeven moment ook weg en nu heb ik zelfs weer last van ze tijdens het slapen.
Wat is het hier rustig! net kotsmisselijk bij mn mAm vandaan... vorige zs ook al misselijk van cappucuno.. Vandaag weer... maar als ik t niet neem valt dat direct op... nog even doorzetten
Haha, ik kan ook geen koffie meer ruiken, moest net op het werk de koffiebonen bijvullen en ging bijna over mijn nek! Maar ik heb het hier al verteld. We zijn hier maar met 3 personen en ik heb geen zin om te liegen waar ik vanmiddag heen ga. Vond het wel erg moeilijk om te vertellen, zeker tegen een van hen, zij is vorig jaar bij 16 weken haar kindje verloren, afgelopen februari bij 9 weken een tweeling en afgelopen julie ook weer bij 9 weken. Gelukkig reageerde ze goed, maar ik voelde me zo schuldig dat ik zomaar zwanger ben en er eigenlijk niet meer op zat te wachten. Ben wel superzenuwachtig voor vanmiddag.. Nog een paar uur wachten!
Hahaha Marijke, ik zie het al helemaal voor me jij met je koffie . Dunc, heel veel succes vanmiddag. Ben erg benieuwd!
Ja erg he?! Heb ik ook! Ik moet zelfs nog 3 weken en 2 dagen wachten grrr Ik zit hier nog lekker even aan een bak koffie voor mijn volgende opdracht anders stort ik in door moeheidsverschijnselen....
Koffie? Alleen de gedachte al maakt me misselijk...ik word wel gek van die ochtendmisselijkheid. Wat is dat rot! Ik heb geen last van mijn (.)(.), maar ik heb weleens gelezen dat het bij een tweede zs minder pijnlijk kan zijn. Ik heb 10 dec pas de eerste echo, over lang wachten gesproken! Gelukkig gaan de weken snel en heb ik het retedruk!
Gister aangemeld, nu al afspraak.. donderd de 27e. Miet hem alleen afzeggen want desondanks ik voor de ochtend heb gevraagd hebben ze me om 20:25 ingepland. en aangezien niemand het nog weet is het lastig om dan oppas te regelen