Bioscoopje met je hubby Dat moet toch wel te regelen zin? Of een verjaardag van een goeie collega/vriendin
Niet zk geloofwaardig aangezien wij dat eigenlijk zga nooit doen... en verjaardagen weten ze allemaal...
Hey dames, Raar hoe ik het meeste al vergeten ben van bij mijn eerste zwangerschap. Had ik die krampjes en steekjes ook? Hoe voelde het nu weer? Kan het me echt niet meer herinneren
Ik ben hele dagen aan het nadenken hoe we het bekend gaan maken aan familie en vrienden. Familie willen we het met kerst vertellen, vrienden met oud en nieuw. Bij de familie willen we iedereen een klein cadeautje geven. Zo lastig om iets leuks te bedenken. Ik wil geen rompertje of speen geven, want daar kunnen ze zelf toch niets mee? Dan krijgen ze een cadeautje wat ze vervolgens weer aan ons moeten geven. Verder is het voor mijn ouders het tweede kleinkind. Ik wil het ook niet hebben over kleinkind 2.0, want dat klinkt als een verbeterde versie van kleinkind 1. Mijn zus is erg snel jaloers, dus laten we dat maar niet doen.
Zo dat scheelt ipv 6 paginas gisteren vandaag 1,5 beter bij te houden 😆 Mijn (.)(.) Doen vandaag weer pijn. Yesss! Morgen echo... ik ga morgen de hele ochtend schoonmaken als tijdverdrijf... ben doodsbang
Hahaha pas maar op schoonmaken was bij mij wee opwekeken Spannend hoor, heel veel succes morgen! Ik ga snel ff alles doen wat ik nog moet doen en dan weer onder de wol...moeeeeeeeeeeeee
Hier vandaag medicatie gekregen van de huisarts tegen de misselijkheid man man man wat ben ik beroerd zeg! Kan gewoon zowat niet normaal funtioneren meer! Moet het voor de nacht innemen dus hoop morgen mij beter te voelen! Hier zo lekker filmpie kijken zodat echt doodop ben als ik naar mijn bed ga zodat niet kan gaan piekeren over morgenochtend! Gelukkig lekker vroeg kan ik er ook niet tegenaan hikken! Spannend hoop zo dat alles goed is!
En Dunc hoe was het gegaan? @/beatetitia en marszie, spannend! Ik mag ook morgen, om 14u, ga eerst werken, hoop dat ik me een beetje kan concentreren...!! Ik duim voor ons dames!! 🙏
De echo gaf aan dat ik 5 weken zwanger ben, nog heel pril dus! Er was ook nog niet zoveel te zien. 4 december mag ik terugkomen voor de volgende echo. Het is de bedoeling dat er dan wel een vruchtje met hartslag te zien is. Even afwachten dus nog! Morgen nog meer echo's, spannend, ik ga duimen voor goede echo's!
Vandaag de 1e echo gehad, alles waa goed en het klopte met mijn eigen berekening. Het hartje klopte ook!! Wij zijn blij!! Over 10 dagen mag ik nog een keer komen voor een echo en daarna naar de verloskundige.
Dunc thanks dat jij he echo hier deelt. Stelt mij enorm gerust gezien die van mij ook zo er uit zag bij 5 wkn. En al ben ik hoopvol blijven de woorden van de gynaecoloog wel erg door mn kop zingen. Dus ik ben erg blij met jouw echo foto
Wat zei jou gyn dan? Mijn verloskundige vond dit er goed uitzien voor de termijn, al is het natuurlijk wel afwachten, ze heeft eigenlijk niets gezegd waardoor ik me nu zorgen maak.. Liefssharon, gefeliciteerd met jullie goede echo!
Mijn gynaecoloog zei:" ik wil niet te negatief doen, maar hou er wel rekening mee dat het niet goed is." En dan zag ik dezelfde echo als die jij ons laat zien met rechts in beeld 3 stipjes wat embryo is. Op zich kan ik het wel los laten, in zoverre.... Ben er niet steeds mee bezig. Ik geniet van het hier en nu. Maar toch laat het mij niet los. Zo irritant! En vooral omdat ik zeker weet wanneer ik op z'n vroegst bevrucht kan zijn. Dus tja ben blij dat jij een betere ervaring hebt mogen krijgen. @liefssharon......onwijs gefeliciteerd met het goede nieuws!!!! Geniet er van!!!
Vreemd.. Misschien omdat het bij mij niet duidelijk is wanneer ik zwanger geworden ben. Het kan nog alle kanten op, maar we hopen op het beste! Mijn man zei gisteren: ik hoop echt niet dat het nog mis gaat nu, zou ik wel heel erg vinden. Was erg blij om dat te horen, vrijdag zag hij het nog helemaal niet zitten! Nog twee weken wachten, gelukkig is het een drukke tijd, dus ik hoop dat ze zo om zijn!
Hopelijk krijg je binnen 2 weken een mooie echo, geen enkele gyn kan in het eerste trimester verzekeren dat er geen miskraam zal komen denk ik... Is altijd bang afwachten. Duimen staan hier omhoog! Ik mag 2 december teruggaan