Zoals beloofd nog een berichtje. Vandaag weer een echo gehad eb ze konden het nu beter zien. Er zat wel een beginnend vruchtje maar die was met 4 weken gestopt met groeien. En het vruchtzakje is vrolijk doorgegroeid. Nu tabletten voor het opwekken van een miskraam gehad. Dus na het weekend hoop ik dat het klaar is. Jullie allemaal een goeie zwangerschap gewenst!
Heel naar hoor Hailena. Hopelijk heb je snel meer geluk, sterkte. Wat gaaf zo'n echo van twee. Weten ze dan nu al of het 1 of 2 eïg is?
Ik denk 2 maar weet niet zeker zal ik eens navragen als wr voor de termijnecho in het ziekenhuis zijn
Gisteren hoorde mijn man geheel onverwacht dat een kennisje (18jr) drie maanden zwanger is (antibiotica gebruikt dus verminderde werking van de pil). Hij kon het toen niet laten te vertellen dat ik ook zwanger ben. Hun gelijk tegen hem:" mocht je het wel vertellen al??" Ik geloof dat er nu wel heel veel mensen weten dat ik zwanger ben en dan ben ik nog maar 6wkn...... Nog even doorbijten en ik weet meer over of het goed gaat in mn lijf. Hebben jullie dit ook? Dat meer mensen er al vanaf weten dat je eigenlijk Lief is? En hoe is dat voor jullie?
Ja, herekenbaar. Maar dat komt omdat ik mijn buik niet meer kan verbergen. Gaat heel lastig. En dan hebben ze al een vermoeden en de hele tijd steken onder water. Ik denk dat ik het na disdag dan hebben we de echo gehad het maar gewoon vertel. Dan kan ik mijn zwangerschapskleding ook aan.
Hier weet nig niemand het endat wilmik iig zo houden totdat we wetenmof t goed is, broeken beginnen langzamerhand strakker te zitten, 1 zit echt niet lekker heb ik thuis los en buiten vast. Maarja t is hier okk nr 3 heb sinds gisteravond/ vanmorgen ineens veel menstruatie gevoel... en dan net echt mn buik maar meer me been die altjd mee doet als ik ongi moet worden, herkenbaar??
Begint hier toch al... Is ookal mijn tweede kindje en ik zie toch ook verschil! Laat die buik maar komen ^^
Bij mij zijn het enkel de personen van wie ik het echt wil dat ze het al weten... De rest moet wachten
Hier heel veel mensen een vermoeden maar zolang wij die niet bevestigingen is gissen voor hun! We hebben altijd zoiets eerste goed dan mag de familie het wel weten dat geeft een beetje adem ruimte... nu na onze echo hebben besloten nog even te wachten tot de 2e echo op 4 dec! 1 omdat er toch extra risico's aan zitten en 2 omdat we zelf eerst even aan het idee moeten wennen hahaha! kleren beginnen hier echt te knellen.. heb nog maar 1 broek die ik aan kan ohw boy! ik hoop dat we gaan redden 2 weken nog hahaha
Hier een foto van al 2 weken geleden Ik weet niet waar dit gaat eindigen... Normaal ben ik plat... Dus zie wel al een groot verschil
Haailena, sterkte hoor!!! Anto, onze ouders hebben we het al verteld. Nu is mijn schoonzus er ook acht gekomen. Hopelijk blijft het nu hierbij iig tot na de echo. Steffie, echt al een buikje zeg. Mooi hoor!! Marijke, ik kan niet helemaal goed lezen wtat je bedoeld.
Marijke, ik kan niet helemaal goed lezen wtat je bedoeld.[/QUOTE] Haha begrijp ik helemaal! abracadabra taal zat op tel alleen niet gekenen of alles goed gespeld was of er meer dames zijn met menstruatiegevoel, heb ik sinds een dag of 2 best veel en dan met name mn 'menstruatiebeen' zoals ik die zelf noem