Dinsdag over een week de eerste echo. Spannend!!!! Hopelijk is alles goed en durf ik dan echt vooruit te kijken. Tzt zou ik wel willen weten wat het wordt, dat geldt ook voor mn man. Gevoelsmatig zeg ik een meisje, maar een jongen is ook echt wel welkom. Bijzonder is het toch al. Dus ja eerst de eerste officiële echo maar afwachten...
Marijke ik kan je een hand geven. Had net een breedstreepje bloed in mn inlegkruisje. Meteen weer vertwijfeld. Pfffff
Gisterochtend ook een beetje rood bloedverlies, rest van de dag veeg bruin bloed verlies bij afvegen. Na 20u was het weg en lijkt het nu weg te blijven. Ondanks dat we woensdag een goede echo hebben gehad, erg geschrokken, zeker vanwege mk eerder dit jaar. Vanmorgen de vk gebeld, zij dacht dat het kwam door de harde ontlasting. Heb afgesproken als het weer terug komt ik mag bellen en dan langs mag komen. Nu wel weer wat gerustgesteld, maar lijk dan ineens minder misselijk vanmorgen, pfff. Borsten nog wel gevoelig. Erg frustrerend, hoeft helemaal niks te zijn, zeker als je hier toch wel leest dat veel vrouwen er last van hebben....
Wij willen het trouwens wel weten, wisten het bij mijn zoontje ook. Denk dat het een meisje wordt, maar slaat nergens op haha.
Marijke 2dec hebben we de eerste echo bij mck. 17dec bij de verloskundige. Met 5wkn had ik er ook eentje bij een andere gynaecoloog maar dat had ik beter niet kunnen doen haha. Het is vingers kruisen en afwachten, meer kunnen we niet doen
Jeetje, wat onzeker allemaal voor jullie. Het hoeft niet iets te betekenen, maar ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt.. Hopelijk stopt het snel en heeft iedereen volgende week mooie echo's.
I know.. zo frustrerend.. weet dat t niks hoeft te betekenen maar toch,.. bij mn oudste van week 7 -9 regelmatig gebloed en die is nu 5... bij mn jongste nooit gebloed. bij mn ma ook nooit gebloed...
Jeetje wat vervelend en erg frustrerend voor degene die bloedverlies hebben hopelijk komt alles goed bij jullie! Wij willen wel weten wat het wordt ik denk zelf een knul. waar komen jullie vandaan als ik vragen mag?
Utrecht hier. Pfff manlief eten laten halen ...te misselijk om te koken.. Beschuit met hagelslag is mijn dieet nu 😋 En hier ook al buikje ....maar tis dan ook nr 3... Echo dames, succes
Hoe gaat het nu met het bloedverlies? Buikje ook al zichtbaar nr 3 dus gaat snel. Ik woon vlakbij Assen.
Bloedverlies is bij mij weer gestopt. Gewoon even zo tussen door, hoezo irritant en onvoorspelbaar!!!!! Pffff
Ik ben van Lokeren. (Oost-Vlaanderen, België) Bloedverlies is nu al voor de 2dedag gestopt!!! Duimen draaien ^^
Ik denk ook terug een jongen hier... Maakt me eigenlijk niet veel uit, al wil ik stiekem ook wel een meisje, maar ik ben blij met wat ik ook krijg!