Juli 2015 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FvK, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Vervelend voor de meiden die bloeden. Hier is het gelukkig gestopt en nu aan het aftellen tot de extra echo woensdag. Hoop zoooo op een kloppend hartje.
    Ik voel me precies zoals bij onze docher, dus daarom zou ik zeggen dochter, maar dat is een drogreden denk ik.
    Ik dacht bij de 1e de hele tijd jongen en hebben geen geslachtsbepalinde echo gedaan. Nu gaan we dag wel doen.

Heeft niemand hier zo'n geslachtstestje gedaan die je gewoon kan kopen en vanaf 6 weken kan doen?

2. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Heb al gelezen dat zo een testje om het geslacht te bepalen larie is... Geen ervaring mee

3. Johannaaaa

16 nov 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe dames!!

Dames met bloedingen, ik hoop dat het snel overgaat en niets ernstig is! Ik ga voor jullie duimen!!

Ik denk dat het weer een jongen is.... bij ons kun je vanaf 13 weken een geslachtsecho doen, dus nog een paar weekjes wachten. Ik heb ook iets gelezen ja van die test, maar ik vraag me af of her iets is. Vrijdag is onze echodag kan echt niet wachten, ben zenuwachtiger dan bij onze zoon. Ga morgen zwangerschapskleding halen ik pas echt niet meer in mijn broeken helaas......

4. allegria

allegria Actief lid

10 nov 2008
    139
    0
    0
    Hier ook vrijdag ein-de-lijk de echo.. Kijk er enorm naar uit maar vind het wel heel spannend!! Het is op de verjaardag van mijn neefje die wordt dan alweer 8 :D Hubby gaat gelukkig mee, die begint vrijdag uurtje later op zijn werk.

5. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kom uit enschede .
    iedereen die al een mooi kloppend hartje heeft gezien geweldig . ik zelf moed nog 11 dagen wachten ik sta strak van de spanning . moed 17 dec bij de gyn zijn voor het eerst zit op de hirisk poli dus heb veel afspraken en echo's de hele zwangerschap is fijn maar ook angstig elke keer maar weer .

vind de tijd tot de eerste echo echt sloom gaan haha maar dat zal wel aan mij liggen .

6. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ik was er ff paar dg tussen uit door veel drama! Vorige week echo gehad hartje klopte en voel me perfect verder ik moet bellen als goed is moet ik 1 dec voor echo. Maar weet niet zeker meer. Anders andere afspraak maken. Hoe is het verder met iedereen?

7. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Dames met bloedingen.. Ik ga flink voor jullie duimen dat t niks ernstigs is!

Hier gister de intake en echo bij de vk gehad. Onze 2de echo. De eerste was 2 weken geleden. Ons kleintje is al 2,5cm. Erg mooie beelden, en je zag al veel meer dan bij de eerste echo met 6.6wk.
    Kindje lag dit keer 4 dagen voor op de groei, maar dat zegt natuurlijk nog niet veel.
    4 dec hebben we weer een echo voor de combinatietest, en daarna weer na 2 weken. Ook heb ik voor 10 januari al een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. Zelf denk ik een jongen, mijn man denkt een meisje. Iedereen om ons heen die het weet denkt ook een jongen. Erg spannend!!

8. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hierbij een fotootje van de echo van gister. Kindje was toen 2,54cm.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      4
  9. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooie echo heel duidelijk

10. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nikita, wat een mooie echo. Het ziet er dan echt al uit als een mini-mensje!

Sammii ook fijn een goede echo!

Ik woon trouwens vlakbij Eindhoven.

Ik vind de tijd tot de volgende echo ook supersloom gaan! volgende week donderdag pas weer. En ik maak me zo'n zorgen dat ik geen kloppend hartje ga zien. Misschien om me te behoeden voor een grote teleurstelling...

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Wow moooiiii nikita!!

hier ist gister bij 1x lichtroze afscheiding gebleven en vandaag (tot nu toe) bij 1x lichtbruine afscheiding...
    word er heel onzeker van....
    nog ruim een week te gaan......

12. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja wij komen uit groningen stad.

Bloed verlies kan ook gewoon adertje zijn bij me zoon veel bloedingen en nu ook al 3 weer.

Ik duim voor iedereen dat gewoon niks is!!

13. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat geloof ik best bloed word je altijd heel angstig van ik hoop voor je dat het niks is anders gewoon bellen en vragen of je eerde een echo mag wie weet stelt dat je wat meer tot rust

14. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Ben even een paar dagen niet zo actief online geweest. Gewoon druk...wel veel dames met bloedverlies, lijkt me geen pretje. Hoewel het in de meeste gevallen niets hoeft te betekenen.
    Ik was erg misselijk, maar daar is weinig meer van te merken! Heerlijk hoor, daar niet van, maar ook wel onzeker-makend. Zo is het nooit goed! Haha.
    Ik begin wel een beetje te groeien, maar ik was bijna 2 kilo afgevallen door de misselijkheid, daarom pas ik al mijn kleding nog makkelijk.
    Ik heb 10 december pas mijn eerste echo. Duurt zo lang :( en ik woon vlakbij Amsterdam!

15. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi Nikita!!!! Super mooie echo

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Al 'rare' eetgewoontes hier?

17. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik snak echt naar kaas en mosterd! Een broodje kaas met mosterd eet ik dan ook bijna dagelijks nu ;)

18. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Oo nee de lucht van gewone kaas kan ik niet verdragen.. word ik kotsmisselijk van

hier echt verzot op brie en peperroomkaas... gaan van alle 2 wel 2 door in de week...
    das ook echt het enige watmik nu lekker vind op brood crackers etc..

Net weer beetje donkerrood/bruinachtig slijmverlies... alleen op t papiertje...

19. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuit met hagelslag. Kaas met ketchup en zou n moord doen voor chinees nu :$

20. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat je brie nie mog hebben of ben ik nu met verkeerde gedachten? Ik dacht toen met me zoontje liep dat toen hoorde.

Deel Deze Pagina