Marijke88, wat raar dat het steeds in de middag is.. Bruinrood betekent meestal oud bloed, maar ik zou voor de zekerheid toch eens gaan bellen... Al is het maar om je gerust te stellen.
Hey meiden, Morgen moet ik om 8u50 bij mijn gynaecoloog zijn... Mijn bloeding is veel erger geworden Duimen voor mij aub
Steffieke ik duim me rot!!! Hopelijk is het toch nog geen slecht nieuws. Denk aan je. Bij mij is het voor nu weer even klaar lijkt t. Ellende
Dames die bloeden, wat ontzettend vervelend die onzekerheid. Steffieke, voor jou al helemaal. Mijn duimen draaien voor dat alles goed mag blijven gaan. Mammadoe, hoe was je echo? Hier begint mijn buik echt al te groeien joh.
Lief dat je vraagt top me banner klopte en hartje klopte. En moet minder stresse van me dokter en meer rusten
Stefieke: heel veel succes straks!! Hopelijk valt het mee...... Sammi: wat fijn dat de controle goed was! Goed luisteren naar het advies!! Hoe was het gisteren mamadoe? ? Morgen ochtend mag ik eindelijk voor de echo jippie!!
Johannaa, good luck today!! hier ineens weer beroerd... mn darmen spelen weer ontzettend op en mn borsten kloppen/steken de hele dag.... misseliMkheid met vlagen meer weeiig heekmaal bij bepaalde geuren... Was t maar een week later....
Steffiekevo, succes zometeen... Marijke88, jij ook nog een week wachten, wat gaan de dagen langzaam he?!