Dag samen! Ook ik meld me! Afgelopen zaterdag de test gedaan en deze was duidelijk positief! Via 'internet berekening' ben ik op 18 juli 2015 uitgeteld. Heb wel pas 22 december de eerste afspraak met echo bij de verloskundige.. Kan niet wachten!
@SteffiekeVO heel veel sterkte! @marijke88 hoe is het bij jou afgelopen? @meredith welkom en een goede zwangerschap gewenst! Ik had even vraagje hoe plaats ik een banner via mn mob?
Hier helaas niets goeds te melden... vk kon iets zien maar niet goed genoeg om het te beoordelen, door naar gyn, die zag wel meer iig een vruchtje maar ook niet goed genoeg om te beoordelen.... Mn baarmoeder ligt erg vervelend om een goede echo te krijgen... vokgende week terug maar zowel gyn als vk hebben gezegd dat ze denken dat t niet goed is.... maar ze durven het niet mt 100% zekerheid te zeggen,.,
Ooh jee!! Wat een slecht nieuws vandaag!! Sterkte meiden!! Hopelijk hebben ze het niet goed gezien marijke!! Door al die verhalen ben ik nog zenuwachtiger voor mogen. Ik heb om 10.20 uur een afspraak, dus ik hoef gelukkig niet lang te wachten.
Marijke wat vreselijk naar dat je nu nog niets weet!!! Het lijkt me vreselijk om nu nog een week te moeten wachten. Hopelijk wordt het tegendeel bewezen. Duim voor je! Johannaaaa spannend. Ja de neg verhalen van vandaag maken het extra spannend (heb ik ook) maar hopelijk wordt t genieten voor je van een mooie echo!!!!
Sjeeeee wat een nare verhalen hier! Steffie, heel verdrietig, ik leef met je mee! Marijke, ook heel heftig. Vooral die onzekerheid nu moet heel vervelend zijn. Ik zal heeeeel hard voor je duimen en gun je het allerbeste. Gisteren de echo gehad en gelukkig een mooi hartje gezien en qua groei klopte het precies met mijn banner, dus heel erg opgelucht.
Marijke wat rot dat je nu eigenlijk nog meer in onzekerheid zit.. Heel veel sterkte om deze week door te komen..
Thnx.. ook heel erg in de war nu.... Weinig tot geen symt meer.. maar nu ook ook geen afscheiding, niks meer... zal straks wel komen...
Heftig meid! Probeer je rust maar te pakken en zorg goed voor jezelf. Of juist je zinnen verzetten , maar dat lijkt me bijna onmogelijk. Waren er veel op de hoogte al van jullie zwangerschap? Misschien kun je er met iemand over praten? Sterkte.
Mag ik hier gezellig mee komen kletsen?? Ik zat eigenlijk in het andere juli topic (16-31 juli) maar daar wordt niet zoveel gekletst, haha.. Ik ben 30 juli uitgerekend, 5 weken zwanger dus nu.. Nog niet echt symptomen, dus af en toe wel wat onzeker.. Over 3 weken de eerste echo, maar dat duurt echt nog lang!
Gefeliciteerd San! Cherryon, ik heb bij mijn dochters ook nooit ergens last van (symptomen) gehad.. Wil dus niks zeggen! Hier net voor de eerste keer boven de pot gehangen. Dat heb ik dus echt nog nooit gehad met mijn zwangerschappen. Hoop ook maar dat het de laatste keer was..
thnx... nee helemaal iemand behalve jullie en een groeoje van mn vorige zs.. Merk dat ik er rustiger ompnder bem als toen tussen mijn zoontjes... mss omdat het nog niet zeker is... ga zelfs al twijfeken of dit niet een teken is dat we moeten stoppen en dat 2 mooie knullen iet genoeg is... pfffff