Heel veel sterkte cherryon en anto. Hallo, ik zou hier ook graag meepraten. Ben 20 juli uitgerekend van een tweeling. Van de week 2 hartjes gezien 😀
Jeetje wat een vreselijke nieuws cherryon heel veel sterkte!!! Welkom mausyi en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb s.avonds een vol gevoel soort misselijkheids gevoel. kan maar kleine hoeveelheden eten verdragen en snoep graag vooral zuren aardbei maten waar hebbenjullie last van? Wij hebben al 4 zoontjes nu dol Gelukkig van nr 5 Nu is mij opgevallen ligt het hoofdje rechts op echo foto is het een knul en voor meisje aan linker kant? Of zijn hier dames met dochter en zoon en lag het hoofdje van beide aan zelfde kant? ? gewoonffnieuwsgierigi,
Neeeee cherryon....wat ontzettend verdrietig... Veel sterkte! Woensdag mag ik. Na al die trieste berichten toch wel heel spannend.
He meiden, getsie weer iemand die ons verlaat ik word gewoon bang van. Ik heb elkekeer gevoel dat bij mij nie goed zit en lees ik dit en maak me nog zenuwachtiger. Ik moet vandaag bellen voor termijn echo bij ons zijn ze niet zo snel en moet je 100 keer bellen.
pff angstig allemaal ik heb morgen eindelijk mijn eerste echo ben dan rond 10 of 11 weken . vind de dagen zo sloom gaan en heb ook nergens last van geen kwaaltjes ja beetje moe maar dat is het ook . ik hoop zoo op een mooie echo met een mooi klopent hardje . de hele zwangerschap zal ik weer in angst leven tot dat het op mijn buik licht maar de eerste echo is toch altijd even sliken . ik hoop dat het bij de rest van de groep allemaal harstike goed mag gaan en dan we allemaal in julli en prachtig kindje op onze armen mogen hebben . voor iedereen waar het niet goed is gegaan heeel veel sterkte toe gewenst
Cherryon, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte gewenst meid! Bij Marijke was het ook niet goed zie ik nu. Voor jou ook sterkte!
Ik zit in spanning. Vanavond hebben wij onze 1e echo. Is het al zover??? Hahaha. Voel me ineens emotioneel joh.
Jootje, bij mij lag ze links met het hoofdje! Mausyi welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Flink geschrokken toen je 2 hartjes zag?! Mandy heel veel succes morgen bij de echo. Djingo, oe spannend vanavond. Veel succes/ plezier! Sammii, en de termijnecho kunnen plannen? Ik mag 6 januari voor de termijnecho. Het blijft toch nog steeds spannend vind ik!
Mandy, Nicky en Heyhallo veel plezier en succes vandaag bij de echo. Djingo, hoe is het gisteren gegaan?
Veel plezier meiden bij de echo 👍 Djingo Hoe was de echo? @dunc: ja dat was eerst wel schrikken 😂 maar nu is het wel erg leuk hoor!
Alles was goed. We zijn een dag vooruit gezet. Vandaag 10 wkn. Placenta aan de voorkant. Kleine was druk aan het bewegen.
Vanochtend de lang verwachte echo...en alles was goed. Zo opgelucht...de termijn klopt precies. En een prachtig spartelend beebje. Ik ben zo blij!!! En wat is het toch een prachtig en wonderlijk gezicht. Het is nu 3,6 cm klein. Totally in love!
hallo dames ik kom me hier ook afmelden ook ik heb gisteren geen goeie echo gehad ik zou rond de 12 weken zijn en kindje is met 7 weken al gestopt met groeien morgen vroeg moed ik naar het ziekenhuis en halen ze het weg ik ben heel bang voor wat er komen gaat het gaat onder plaselijke verdoving en vind het allemaal maar niks iemand hier die weet hoe het gaat ;-( ik wil iedereen bedanken en hoop dat het voor jullie allemaal goed mag gaan en dat jullie in juli een mooi kindje op je armen hebben liggen
Hi dames, Sorry dat ik niet veel van me laat horen, druk met werken gezin enzo. Kent iedereen wel Las wel dat het bij een paar dames mis was gegaan, echt heel veel sterkte ermee dit is echt Kl.te... knuffff Ik ben eindelijk thuis na een echo vanmorgen en moest ook meteen bloed prikken voor de combinatie test. Volgende afspraak met nekplooimeting staat op 31 dec en ze wilde het voor de kerst doen. Dus die hoop had ik ook. Baalde er van om nu drie weken te gaan zitten wachten. Hoop dus op de andere plek die op is op 17 dec. Word ik straks voor terug gebeld. Kleintje groeit goed zelfs vooruit gezet drie dagen haha helemaal niet erg. Armpjes en beentjes zag je. Echt leuk leuk hihi. Ben nu dus 9 weken en 5 dagen uitgerekend op 10 juli 2015