Juli 2015 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FvK, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beatetitia

20 okt 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Antistoffen? Wat bedoel je precies daarmee?

3. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ik zie dat hier al veel met elkaar gekletst wordt en ik vroeg me af of ik er nog bij zou mogen?
    Ik had deze helemaal niet gezien!!
    Ik klets ook nog mee ergens anders, maar ik vind het wel leuk om te kletsen met meiden die gelijk opgaan.

Ik ben 30 juli uitgerekend, las dat er een aantal meer op die datum zijn uitgerekend :)
    Maandag heb ik de eerste echo.

Groetjes bloempje

4. beatetitia

20 okt 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na de eerste bevalling en bloedtransfusie gehad. Ik maak antistoffen aan tegen een kleine c. Mijn man heeft kleine c in zijn bloed. Dus 50/50 dat het kindje het ook heeft. Dat zou niet zo goed zijn.

5. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Ok ik snap het... maar dat weten ze pas na de geboorte toch? Of kunnen ze dat nu al zien?

6. beatetitia

20 okt 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaan aan de hand van mijn bloed dna en bloed van kind bepalen. Kan niet wachten tot na de geboorte want kan het kindje misschien wel niet overleven als ik t bloed van het kindje aanval

7. PirateMommy

9 jan 2013
    46
    0
    0
    Professionele paardenhulp op springstal (beperkt n
    Nijmegen
    Hallo Dames!

Allereerst beste wensen voor iedereen!

Wij zijn ook in verwachting van ons tweede kindje. Inmiddels dus al 11 weken.
    Onze uitgerekende datum is 21 juli.
    Zal hoogst waarschijnlijk wel augustus worden, aangezien we in onze familie langsdragers zijn :D.
    Mijn eerste is met 41 weken en 2 dagen geboren na een inleiding.

Vooralsnog geen last van misselijkheid. Vooral lage bloeddruk.
    En de eerste blaasontsteking heeft zich weer aangediend.
    Maar daar krijg ik straks een doorlopende kuur voor.

Al met al niet slecht dus. Ik blijf lekker paardrijden, helpt tegen de rugpijn.

Hoop dat het bij jullie allemaal ook goed gaat!
    Ik zal niet heel actief zijn, maar af en toe eens komen kijken.

8. Annie1

Annie1 Lid

20 nov 2012
    35
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Mag ik ook meeschrijven??
    Ik ben 27 jaar en inmiddels in verwachting van ons 3e kindje, we hebben al 2 mooie zoons van 3 en 1 jaar.
    Na een lang verhaal dat de vk dacht aan een miskraam en ik naar de gynaecoloog ging voor eventueel pillen of curettage toch een kloppend hartje gezien en ben inmiddels 11 weken zwanger en uitgeteld op 25 juli 2015.

9. beatetitia

20 okt 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd beide nieuwe dames! Annie wat een verhaal. Dat was wel even een shock denk ik. Eerst immens verdriet en een paar minuten later immens geluk! Hier ook zwanger vd derde, ook 2 jongens 5 en 3. Was het een bewuste keus en derde? Heb je voorkeur voor geslacht?

10. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Even updaten, we zijn ondertussen 14w ver morgen. Ik voel af en toe de kleine uk rondbewegen. 1keer liet de uk goed van zich horen door op de ureter te gaan duwen, dat deed pijn. Maar gelukkig niet lang geduurd. Ik moet namelijk al erg opletten wegens verminderde nierfunctie.
    19/01/2015 is onze volgende echo (17w echo) en hopelijk weten we dan wat we mogen verwachten.

Verder geen klachten, nog steeds aan het werk, dus ik mag niet klagen denk ik dan.

11. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Allereerst de beste wensen,

Ik kom niet zo vaak langs maar vind het leuk om zo nu en dan even te lezen.

Annie : herkenbaar hier ook geen goed hartje en afspraak voor curettage toen gelukkig alsnog goed bericht en nu uitgerekend op 7 juli een dag na onze trouwdag !

Ik voel me prima en 'vergeet' regelmatig dat ik zwanger ben. Er loopt hier ook een peuterpuber rond en die zorgt voor afleiding genoeg ha ha

Dames geniet er van ookal zal dat niet altijd het geval zijn, tja wees eerlijk... Niet alles is even fijn... Maagzuur, bekkenpijn en mijn middenrif zal het ook weer zwaar te verduren krijgen. Gelukkig vergeten we dit weer snel !

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom en natuurlijk iedereen de beste wensen!

Hier totaal geen klachten meer. Ik heb ook af en toe het idee dat ik het frummeltje voel. Laatste echo was frummel ook druk aan het bewegen met de beentjes.

13. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi!
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op ZP ;) Nu vind ik het toch wel weer leuk om te kijken want ik ben zwanger! Het is mijn 2e kindje. Ik heb een dochter die is geboren op 08-07-2012. Nu ben ik ongeveer 31-07-2015 uitgerekend. We blijven in de zelfde maand dus haha :)

14. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Annie wat een nieuws! wel heel mooi dat er nu weer een kindje in je groeit.. bijzonder!

Keelie gefeliciteerd! :)

Wat leuk dat sommige van jullie de baby al voelen!
    Ik dacht dat dit pas veel later zou komen.. of is dit alleen zo bij je eerste kindje?

15. Annie1

Annie1 Lid

20 nov 2012
    35
    0
    0
    Het is een bewuste keuze de derde.. zijn ook helemaal happy! Heb geen voorkeur, een meisje zou leuk zijn, maar vinden het belangrijker dat het allemaal gezond is. Jij??

16. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Hallo mama's en a.s mama's

Voor diegenen die nog onderzoeken moet om te horen of alles goed is heel veel sterkte wij moeten met 20 weken ook uitgebreide guo ivm hartafwijking bij mij zusjes.
    Ik lees wel steeds mee maar ben niet vaak online.
    Toen ik ruim 10 weken was voelde ik de baby een paar keer nu heel soms ook.
    Met onze zoon was dat pas met 16 weken.

17. mit79

mit79 Lid

17 apr 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal,

Ik zou ook graag bij jullie meepraten, ik ben 25 juli 2015 uitgerekend en krijg vanavond mijn tweede echo (de 10-wekenecho, kon niet eerder ivm feestdagan). Spannend!!!

Groetjes,
    Marthe

18. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    hebben jullie voorkeur wat het geslacht is?
    ik hoop heel stiekem een meisje maar dat komt omdat
    we al 4 knullen hebben ;)
    maar ik reken er speciaal niet op.
    ik heb bij mijn vorige echo nog geen nekplooi meting gehad
    had ik die al moeten krijgen dan? ik hoef pas voor 2e x naar de vk op 26 januari en heb zelf een echo aangevraagd voor eind deze maand voor een verkorte geslachtsbepaling weet is dan nog niet 100% betrouwbaar maar heb ik iig de kleine weer ff gezien haha ;)
    zal ik anders de vk bellen over de nekplooi meting?

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Jootje, ik dacht tussen de 10-12 weken voor de nekplooimeting.

20. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Het maakt ons niet uit wat we krijgen, erg standaard maar toch.. Als het maar gezond is. Wij hebben al een meisje en stiekem hoopte ik daar toen wel op, dit was bij de geboorte dan ook extra verassing en super leuk om tante en moeder te bellen dat ze vernoemd waren :)

Even een shop tip.. Ik ben net bij de action geweest, nu ben ik geen action fan maar heb wel twee traggings meegenomen met een elastieken band hij kan mooi onder mijn beginnende buikje aangezien ik de zwangerschaps broeken nog niet zo fijn vind en mijn oude broeken echt niet meer pas.

Deel Deze Pagina