Blij!!! Goede uitslag combinatietest binnen! En bij 12 weken echo gehoord dat ik op 13 ipv 17 juli uitgerekend ben.... Nu nog het misselijke op een draaglijk niveau en het kan voor mij allemaal niet meer stuk
@jootje dat moet je bij je account doen bij handtekening.. Hier gaat het ze gangetje morgen alweer 15 weken en woensdag mogen we ook weer ff spieken naar onze 2 wondertjes.. voel ze al regelmatig en mijn buik is mega gegroeit dat vind ik wel omschakelen hoor gaat wel heel snel zo
@jooltje ja we willen zeker weten wat ik aan afbakken ben Vandaag 15+1 en we zijn allemaal goedgekeurd! De ukkies waren mega druk met elkaar schoppen haha... Zo grappig om te zien.. Weer een hoop informatie gekregen maar het ziet er allemaal goed uit gelukkig! Over 5 weken pas terug en dan hebben we meteen een hele molen kwa afspraken en weten we misschien ook wat ik aan afbakken ben! spannend!
Hoi dames, weet niet of ik hier al eens iets had geplaatst. Ik ben uitgerekend voor 6/7/2015. Vandaag 15w 2d en sinds maandag weten we dat we een zoontje verwachten.
@ heyhallo; Ik heb tot nu toe ook alleen die van de Etos, maar volgens mij wat ik mij kan herinneren van de andere 2 zwangerschappen krijg je de blije doos pas veel later in de zwangerschap..
volgens mij komen die andere dozen pas rond de 5 maanden wat ik me kan herrinneren. Ik vind die alcohol vrije drankjes altijd zo'n lachertje. Net alsof een zwangere niet zonder alcohol kan. hahaha. Ach ja, ik vind de dozen wel leuk.
Ik heb de 1e doos ook al opgehaald, toch weer erg leuk!! Gisteren geslachtsbepaling laten doen, we krijgen een meisje Al meer die het weten?
Toevallig vanochtend controle en de vpk kan het hartje niet vinden dus toch een echo. De mw. Van de echo had niets te doen (zij doet de 20 wkn echo's) hartje klopte gelukkig en ze heeft de baby verder na gekeken. Ik ben brutaal geweest en haar gevraagd of ze kon zien wat het geslacht was. Het is voor 95% een jongen! 13 feb 20 wkn echo en dan weten we het zeker.
Ik was blij dat ik de kleine af en toe al voel dus dan schrik je niet zo erg. Denk als het mijn eerste was geweest ik me kapot was geschrokken. Jullie een koningskoppel zie ik!
Ja dat scheelt! Leuk dat je hem al voelt... Bij de echo zagen ze ook dat de placenta achter ligt (lag bij m'n zoontje voor) dus ik denk dat ik de beeb ook al gevoeld heb... Maar meer dan af en toe een soort kriebel is het niet. Ja leuk hè, ach hoe cliché ook, als het maar gezond is... Vond voor een jongen ook wat te zeggen hoor, broers hebben misschien wat meer aan elkaar. Nog een lastige vraag, als meisjesnaam heb ik al jaren Isis in mijn hoofd. Maar nu is het natuurlijk geen fijne associatie .... Wat vinden jullie? Als naam vind ik het nog steeds heel erg leuk!
Leuk, hier ook een zoontje op komst. En wij zijn allemaal bijna exact even ver, wel leuk zo. Die dozen van etos, is dat enkel voor mama's uit Nederland of kan je als Belgische ook die dozen verkrijgen? En wat houden die dozen precies in? Wij hebben hier in België enkel de Roze Doos (die krijg je bij begin zwangerschap, bij geboorte, na 1 jaar en dan nog enkele). Zijn er dames onder jullie die ook al last hebben van bekkeninstabiliteit?
Zo Morgen 14 weken zwanger schiet al aardig op niet ? hoe gaat het met jullie zwangerschap voelen jullie bijv: al plopjes in je buik of denk je dat het je darmen zijn? ik voel nog niks terwel dit toch me 3e zwangerschap is is ook maar hoe je placenta ligt he
hier zeker lekker druk in mijn buik en dat is te voelen maar hier zijn het er ook 2 dus misschien dat dat mee werkt hahaha daarnaast doordat mijn zoontje al vanaf 1 week voor kerst ziek is al aan de 2de kuur zit maken we hier lang dagen en hele korte nachten... druk met de webshop en huis verbouwen voor de twins... dus ik begin aardig aan het einde van mijn energie te raken... maar wel yeah voor het feit dat ik niet meer zo kots misselijk ben en dus zonder medicatie kan tegen de misselijkheid... nu nog maar 2 pillen per dag voor de twins 19 feb de 20 weken echo en daarna gesprek ben de gyn over de echo en verder weer meer info over de do en donts en risico door de twins zwangerschap.. dan word mijn baarmoedermond ook op gemeten omdat die niet te kort mag zijn omdat dat kan wijzen om grote kans voor een vroeggeboorte dus dan krijg misschien een ring die mijn baarmoedermond gaat ondersteunen...