hoi ischa, ik heb 30 januari geslachtbepaling dan ben ik 14,6 weken zwanger en dan 3 feb heb ik weer geslachtbepaling bij een andere hopelijk hebben ze alle twee het zelfde gezien anders blijft het nog steeds een verrassing tot de 20 weken echo haha zou ik jou echo mogen zien ischa? vind ik altijd leuk om ff te spieken bij andere echo,s
Hoi iedereen! Ik wil ook graag meeschrijven met jullie. Ben 16.4 weken zwanger van een baby meisje. Uitgerekende datum is 15 juli. Ik begin een beetje een buikje te krijgen en alles begint nu echt te worden. Fijne avond en slaap lekker iedereen.
Hallo meiden ik ben nu 17 .1 weken zwanger morgen weer een echo ben benieuwd ik denk dat we een meisje krijgen maar we willen het niet weten. Morgen plaats ik een echo foto ...
Hoi dames, lees na mn mk af en toe nog mee hier... Wat vliegt de tijd! hier ook weer goed nieuws! Nu 9 weken zwanger, vorige week t hartje gezien! wel weer superspannend geweest door bloedverlies maar t lijkt nu goed te gaan! Volgende week termijnecho! geniet fan deze bijzondere tijd! Liefs Marijke
Wat fijn marijke! Gefeliciteerd met de zwangerschap. Hier alweer 23 wkn. Tijd vliegt! Volgens de 20 wkn echo zeker een jongen!
Hai allemaal, Wat een leuk forum! Op aanraden van mijn schoonzusje heb ik mij aangemeld. Zwanger van ons eerste kindje en ik ben 14 juli uitgerekend. Spamnende en mooie tijd. Hoe gaat het bij jullie juli-mama's?
He meiden ik was poosje stil door veel gedoe, Ben Alleen staande mama van een zoontje en inmiddels al 25weken zwanger gaat hard allemaal!! Ik krijg een dochter dus helemaal blij! Me eigen lichaam is sneller moe omdat me lichaam veel af viel en ook veel vitamines enz te kort had Hoop dat snel beter gaat. Hoe is met de rest nu
effe een update. vandaag exact 29 weken zwanger. Het gaat opeen allemaal snel. Buik groeit steeds sneller. Kan soms amper m'n schoenen of sokken aankrijgen doordat buik in de weg zit. Op 27w suikertest gehad, was in orde. Alsook vaccin voor kinkhoest, difterie en tetanus (boosterix). Ons ventje doet het prima, op 25w woog hij al 940g en was al 30cm, volgende week 30w echo, benieuwd hoe groot en zwaar hij nu al is. Op zich nog maar een 2kg op de hele zwangerschap aangekomen (eerst 6kg vermagerd in eerste maanden). Dus mag niet klagen. Straks een bellypaint gaan doen si.
Hallo meiden ik ben 11 juli uitgerekend.. Vind het ook jammer dat het topic niet echt leeft in m'n vorige zwangerschap heel wat afgetikt in het forum. Alle check ups gister weer gehad en voel me goed (behalve al bijna 4 weken keelontsteking) en allemaal erg spannend nu in de 30ste week en met mijn zoon bevallen met 31 weken ivm HELPP.
Hier ook aan het "aftellen" Nog max 8 weekjes! onze zoon werd met 31 wk al geremd en is met 33.5 geboren Oudste Met 33.3 geboren dus voor mn gevoel kan het "elk moment" gebeuren.