Wat maakt iedereen ontzettend veel mee he?!? Lijkt wel alsof normale zwangerschappen en bevallingen niet meer bestaan. Ik zou idd ook niet blij zijn als mijn schoonmoeder ofzo eerder dan ik mijn kind in d'r armen heeft! Gewoon de familie pas bellen als je zelf je kind in handen hebt gehad. Sommige mensen weten dat ik bezig ben en beginnen nu vragen te stellen. Moet dus gaan liegen en kan dat slecht omdat ik er niet van houd.
In dit geval hadden we de ouders al gebeld omdat het niet zo goed ging met mij. Dus ik wilde dat graag. Maar achteraf had ik het idd anders gedaan. @mammadoe lastig he dat mensen vragen stellen.. Hier ook hoor. Als ik niet drink dan zie ik gelijk hoopvolle blikken! Maar ja ik wil toch echt nog even wachten voordat ik het vertel.
Zeg dat wel mamadoe, het hele zwanger zijn is enorm spannend. En elke keer dat je zo'n verhaal leest realiseer je je weer hoe bijzonder het is als er een nieuw gupje op de wereld komt.
En voor dat kleine gupje doen we het toch allemaal! Kan me niet voorstellen dat de mensen in de omgeving, die nu negatief zijn over de zwangerschap, straks als het kleintje er is nog steeds zo negatief zijn! Wel heel veel sterkte voor de meiden die negatieve reacties verwachten. Wel ontzettend goed dat jullie je niet door die reacties laten weerhouden om te doen wat je graag wilt!
Wat een gezellig geklets hier. En wat een verhalen ook zeg.... Ik heb het idee dat ik ook al wel een buikje heb en dan idd vooral savonds. Gisterenavond moest ik nog ff naar de winkel en mijn man zei al, hou je jas maar dicht .
Haha hier nog geen buikje hoor. Alleen het buikje dat er al zat vind het wel altijd erg mooi dus laat alle buikjes maar groeien! Hier alleen zo'n stomme angst voor de echo.. ben zooo bang dat ik er kom en er niets zit ofzo.. Hebben jullie dat niet?
Ow wat een hoop droevige verhalen hier... hopen dat nu alles voorspoedig mag gaan! hier wel al redelijk opgeblazrn, vooral eind middag/avond, broeken zitte dan echt niet lekker meer... maar ja is ook niet meer de eerste hier dus niet heel gek. gelukkigal fors vam mezelf dus niemand die het op zou vallen. he hier weer mn typische zs klacht... totaal geen trek in eten... moet mezelf er echtntoe zetten en helemaal in de avond rest van de dag gaat.... 1 ding scheelt, ook geen zin in lekkere dingen en dat is voor mijn gewicht niet slecht.
Heb ik ook hoor! Maar probeer mezelf voor te houden dat bang/onzeker zijn niet helpt en dat ik gewoon iedere dag moet genieten van het zwanger zijn! Maar dat wil niet zeggen dat dat iedere dag lukt..... Hebben jullie ook veel last van buik krampen en steken?
Ik hoor net dat ik hier thuis hoor ben 7 juli uit gerekend. Ik kreeg me zoon via mmm. En ik ben nu spontaan zwanger van me 2e ben helemaal blij! De rest ook gwfeliciteerd
Hahaha! Ik ook! Hand op je buik en dat gerommel en die golven. Geweldig! Ik heb dan ook een heerlijke eerste zwangerschap gehad. Hopelijk nu weer! Veel gekletst dames! Welkom alle nieuwe zwangeren en gefeliciteerd! Ik voel me wat opgeblazen in de avond maar verder alles ok. Nog niet echt een buikje te zien hier. Ik hou wel rekening met snel groeiend exemplaar, schijnt toch sneller te gaan bij een tweede? Bij m'n eerste zs zagen anderen het pas rond de 20 weken...
Haailena, die angst heb ik hier zeker ook... hier maak ik zelfs voorlopig nog geen afspraak.... sammii, gefeliciteerd en welkom! Loesje, niet echt krampen hiero, af en toe wat gerommel meer niet
Marijke88, dan ben ik gelukkig niet de enige. Ik heb al wel een afspraak gemaakt. En kreeg vandaag al een hele vragenlijst binnen die ik in moest vullen. Die had ik toch graag iets later gehad, maar goed het komt vast allemaal goed! Loesje, ook hier wel watvage gevoelens in de buik. Vooral menstruatie achtige pijn. Maar dat had ik bij de 1e ook. Dus maak me er geen zorgen over.
Gefeliciteerd, julidames! Ik sluit me graag bij jullie club aan. 6 juli is volgens eigen berekening mijn uitgerekende datum. 20 nov heb ik de eerste echo. Superspannend, want bij eerdere zwangerschappen had ik bij de 1e echo geen hartslag meer (2 keer) en één keer bij de 2e echo. Ik ben dus niet zo'n fan van echo's, dat begrijp je misschien wel. Dit kindje is t resultaat van de 10e IUI en 3 jaar heel veel oefenen. Ik ben 40 en ook dat maakt het niet minder spannend, en dan heb ik ook nog Lupus. Al met al reden genoeg om nog niet dansend en juichend op een roze babywolk te staan. Ik wil heel erg graag eerst even de eerste 12 weken ongeschonden doorkomen. Duim je mee?
B040 wat heftig wat je allemaal mee hebt moeten maken zeg. Ik zit hier heel hard voor je te duimen!! Ik heb ook zo'n zin in een mooi buikje. Wordt weer eens tijd na tijden jaloers naar andermans buiken te kijken 😉
14 nov heb echo ik heb onregelmatige cyclus dus zullen dan wel zien. We krijgen een grote groep zo wel leuk!
Gefeliciteerd allemaal dames! Het lijkt er op dat het mijn beurt is om mij bij jullie te voegen. Volgens de berekeningen is mijn uitgerekende datum 15juli. Ik ben nog aardig in shock ( weet het sinds 2 dagen). Ik ben erg benieuwd.
Wat grappig, veel mensen die op 6 juli zijn uitgerekend (ik ook volgens eigen berekening) BO40 Ik moest juist even wachten voor de echo. Mijne staat ook 8 dagen later gepland dan die van jou, omdat VK eerder geen goede echo verwacht. Wanneer was je eisprong?
Bo40 wat spannend zeg! Ik duim met je mee. Het word een onzekere tijd.. Anto1909 gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt kletsen. Vanaf wanneer kan er een hartje enz gezien worden op de inwendige echo? Had de echo de vorige keer met 9 weken dus toen was het duidelijk.