Vanaf 7 weken kunnen ze een hartje zien,is mij gisteren verteld Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd ! Word idd een groot clubje zo. Ik kan me ook zo verheugen op gepruttel in mn buik. Hier ook al een MK achter de rug dus we blijven ook duimen dat we ook over 2 weken een hartje mogen zien op de echo.
Wat ik zo verwarrend vind is dat ik exact weet wanneer min eisprong is geweest, maar de VK toch telt vanaf de laatste menstruatie. Ik dacht het allervroegste 5,5 week is maar met 7 weken dan moet het kloppen. Daarom houden ze volgens mij die grens aan.
Ik geloof dat ik me hier ook heel voorzichtig kan/mag aanmelden.... Heb dinsdag of woensdag m'n NOD, dus dan weet ik het "zeker", maar inmiddels wel al 2 dagen posities getest! Als het allemaal blijft plakken wordt de kleine 14 juli verwacht. Ik kan er nog niet echt aan wennen en het is hier ook nog niet echt doorgedrongen Hihihi. Leuk weetje, de kleine is in België verwekt tijdens onze vakantie in de bossen! Misschien dat we daar kwa naam nog wat mee gaan doen, eerst maar afwachten of alles goed zit!
Wat gezellig veel nieuwe dames! Allemaal gefeliciteerd. En ook heeft eenieder allemaal van die bijzondere verhalen! Ben benieuwd hoe mijn zwangerschaps zal gaan verlopen. Tot nu toe alleen veel last van mijn darmen en met vlagen misselijk. Van bepaald soort eten word ik extra misselijk. Aankomende week de verloskundige bellen voor een afspraak en binnenkort gaan wij het nieuws aan mijn ouders vertellen. Ik wil het graag met mijn moeder delen. Mijn vriend wil liever nog wachten met zijn ouders. Hij heeft met zijn ex al 2 keer een miskraam meegemaakt dus hij wil het zeker weten! We hebben fotolijstjes gekocht en doen daar een gedichtje in. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren... Net nog even getest. 1 week na mijn NOD. Maar hij loopt goed op! Lekker een knaller!!
Welkom nieuwe mama's to be en van harte gefeliciteerd! Vandaag is dan officieel mijn nod dus vanmorgen mijn laatste test uit de kast gerukt om te kijken of hij nu duidelijk was en zie hier get resultaat. Vanaf nu dus lekker op mijn roze wolk gaan zitten en hopen dat niets mij er vanaf knalt.
Ik heb de vorige keer een vroege echo gehad ivm eerder MA. Dit was met 6,5 week en we zagen een mooi kloppend hartje! Echter, vanaf 7 weken moet het te zien zijn dat het hartje klopt, dus dat is eigenlijk beter. We hebben nu de eerste echo op 14-11, dan ben ik 7+1 of 7+2. Spannend weer. Ik duim voor ons allemaal!
Zo leuk al die testen! Hier worden we vrolijk van. Mag vragen aan iedereen zijn jullie lang bezig geweest bij me zoontje ben ik 22 maanden bezig geweest nu waren we nie bezig en was spontaan zwanger. Ik heb last van misselijk hele dag door met vlagen en krampen en ben elke keer moe me spieren doen pijn. Ik heb aardig wat kwaaltjes. Iedereen lekker genieten!
Hallo dames! Ook ik mag mij hier melden! Het was in 1 keer raak... Op de 30e was mijn NOD en had toen dit mooie testje! Voor nu op 9 juli uitgerekend..
voor ons eerste zoontje dik 1,5 jaar bezig geweest en nu voor de tweede 2 maanden. VL zijn reactie was dan ook "zo snel!" 25-11 eerste echo bij de gyn. Ben dan als het goed is 7+6. Precies hetzelfde als de eerste echo bij onze zoon.
Ook ik mag me melden! Afgelopen woensdag avond voor het eerst getest, en licht positief. Gisteren ochtend een knaller. Ik heb twee gezonde meiden. Bij de jongste vanaf 25 weken af en aan in ziekenhuis gelegen vanwege vroege weeen. 1 missed abortion (8wkn) en onlangs twee vroege miskramen. Nu knalt de test veel meer. Blijft wel spannend. 9 juli uitgerekend volgens mijn berekeningen. Iedereen gefeliciteerd!! Liefs!
Hier was het niet gepland. 1x condoom vergeten en zwanger. Zal pittig worden straks maar komt goed. Onze jongste is pas 7 maanden en heb zware zwangerschappen. Mijn lichaam is er niet echt voor gebouwd Zijn jullie ook zo moe?
Alle nieuwe zwangeren; gefeliciteerd! Wederom veel heftige verhalen, hopen dat dit voor ons allemaal een goede zwangerschap wordt! Ik dacht laat ik eens een lijst maken dan wordt het allemaal wat duidelijker. Ik ben niet van plan de lijst in te vullen of bij te houden, maar als iedereen gewoon de laatste lijst telkens kopieert en aanvult met nieuwe gegevens blijft het up-to-date. Als iemand goede ideeën heeft voor aanvullingen of veranderingen vooral doen! (Graag qua uitgerekende data en afspraken chronologisch invullen) Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje. Uitgerekende datum 6 juli Anouk89 Afspraken 13 november Anouk89 1e echo
Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje. Uitgerekende datum 6 juli Anouk89 Afspraken 13 november Anouk89 1e echo
Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje. Sjees, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Uitgerekende datum 6 juli Anouk89 9 juli Sjees Afspraken 13 november Anouk89 1e echo
Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Anouk89, 25 jaar, 4e zwangerschap, 1e kindje. Javica, 25 jaar, 4e zwangerschap, 4e kindje Sjees, 25 jaar, 1e zwangerschap, 1e kindje Uitgerekende datum 6 juli Anouk89 9 juli Sjees 10 juli Javica Afspraken 13 november Anouk89 1e echo