hallo. meer mensen die in september uitgerekend zijn en gezellig mee willen kletsen/lezen? ik heb afgelopen week de hele week getest en gisteren met een cb test 1-2 weken zwanger. ben zo blij! Dit is voor ons het 2e kindje. ons eertje kindje is een meisje van 14 maanden
Ik klets graag mee Ik heb ook mooie positieve testen. Nog geen cb test gedaan maar die heb ik al wel in huis
Hopen dat er meer meiden zich aansluiten de komende dagen. Morgen is mijn nod pas dus ik ben wel nerveus. Maar de testen zijn al wel erg duidelijk en liepen al mooi op. Morgen wil ik een cb doen met indicator. Ben benieuwd wat die zal doen
Spannend he! Hopen dat de zomer niet al te heet wordt Wij gaan in mei nog een weekje op vakantie en daarna dan niet meer.
Hallo dames. Ik heb eerste kerstdag een positieve test mogen uitvoeren. Voor zover nu bekend ben ik op 1 september uitgerekend van ons eerste wondertje...
Welkom cinnepinnetje. Voor miin vriend en mij is het ook de eerste. Jullie kerst kon ook niet kapot dus
Hoi allemaal Hier nog eentje die in September uitgerekend is. Gisteren positief getest en terug rekenend kom ik op een uitgerekende datum van 3 september
gefeliciteerd mama van sepp!! en jij natuurlijk ook welkom. dat schiet al mooi op.. en we zijn nog maar in de 1e week van september.. ben benieuwd hoeveel er nog bij komen
Haha ja leuk zo hopelijk kunnen we elkaar helpen, steunen en tips geven. Ik heb 12 januari mn eerste echo.
Gezellig zo met z'n allen. Ik vind t allemaal wel spannend hoor... Ben nu super moe, iedere dag vroeg wakker rond 7 uur (heb vakantie). Nu beginnen mijn borsten een beetje gevoelig te worden maar dat is het. Hoe gaat het met jullie?
Hier elke dag om 5 uur wakker maar voor het goede doel he Ben wel moe. Smiddags ook telkens zon dipje. Mn humeur is soms niet al te best hihi. Mijn onderbuik voelt drukkend of vol / opgeblazen. Oh en ik laat veel windjes! Echt bah en boertjes.. die vind ik t minst prettig.
welkom bloempjuh88 en jij ook gefeliciteerd hier eigenlijk meer energie.. wel zo nu en dan gevoelige borsten. en veel lekker honger.. Verder niks dus tot nu toe geluk.