Juli 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lievekleine, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Haha 😁 Nee ik zou zelf idd ook iets anders bedenken. Ik heb het gewoon verteld. Had de vorige keer wel een kaart voor m'n moeder gemaakt met daarop de test maar ja deze keer gewoon verteld. Heb m'n moeder en zusje gevraagd of de bij de bevalling willen zijn en dat vonden ze beide erg mooi 😊

2. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is eigenlijk al bijzonder op zich. Wij hebben het de eerste keer ook gewoon verteld. Denk ook dat wij dat nu weer gewoon zo doen.

Wat bijzonder dat je moeder en zusje erbij zijn! En je dochter en man? Lijkt mij heel anders als er al een kindje is. Wij willen vragen of opa en oma willen oppassen als het zover is. Vind het niet zo leuk dat ze dan weten wanneer het begint, maar het moet wel. Hopelijk maken ze zich geen zorgen als ik weer eerst 14 uur lang in het ziekenhuis lig voordat ze gebeld worden. 😜 ik zie mijn schoonmoeder nu al stressen.

3. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Wij hadden beide een T-shirt aan me tekst erop !
    Vanmorgen MvM langs geweest !

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31 KB
      Weergaven:
      1
  4. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat goed!! Ik heb mij gisteravond aangemeld. :D hij is echt KNAL positief zeg!

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @vrolijkelente ja mooi he ik was hartstikke nerveus haha 😉
    Nergens voor nodig geweest ... 😜

X x

6. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mooie test! Ze hebben mij nogsteeds niet terug gebeld. Had me aangemeld op de site...

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Over een uurtje hebben we de echo!

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Spannend Nathalie!

Trutje mooie test zeg!

Vrolijklente we gaan mijn schoonmoeder vragen om dan op te passen. Zij is bij de geboorte van Jamila geweest dus nu is mijn moeder aan de beurt 😊 Met de vorige zwangerschap had ze al tegen mijn vriend gezegd dat zij er wel weer graag bij zou willen zijn.. Nou helaas..

9. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik zou vanavond precies hetzelfde kunnen zeggen hahahaahha. Vanavond komt MvM bij mij langs. En we hebben de zwangerschap al bekend gemaakt aan familie door middel van een t-shirt. De reacties waren echt super leuk. We verschillen dan alleen in de duur van de zwangerschap ;)

10. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @nobely duurde bij mij ook een week voor ik gebeld werd ...
    @naturel haha dat is toevallig 😜

X x

11. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Toevallig belde ze vanmiddag maar ik stond net in de jumbo. Belde terug maar krijg haar niet te pakken. Morgen nog maar eens proberen! Heb je de club al gevonden?

12. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker actief forum ineens! Wat leuk!

@MvM Bij mij duurde het de eerste keer ook 1-2 weken of zo voor ik gebeld werd. Werd er zenuwachtig van. Had er veel zin in, maar je kan pas bij 6 weken beginnen omdat je dan pas genoeg HCG in je urine hebt zitten zodat ze het er ook daadwerkelijk uit kunnen halen. Een paar dagen later maakt ook niet zo veel uit. Ik heb haar nu kunnen mailen vanwege mijn vorige aanmelding. Maar kreeg een mailtje terug dat ze op Aruba zit en mij maandag belt. :)

@Talvi Wat leuk dat ze er dan allebei een keertje erbij zijn geweest! Komt er nog een 3e of 4e keer denk je? Mocht het zwanger worden dan ook weer lukken natuurlijk. ;)

@ Nathalie Wat ongelooflijk spannend! Kreeg je een extra echo? Hoe is het gegaan? Plaats je een foto! <3

13. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woooeeeehoeeeee een kloppend hartje hier!!

Over 3 weekjes de intake en nog ene echo (dan 10weken)

14. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! &#128516;&#128159;

15. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn lievekleine!

Ik heb MvM te pakken gekregen. Ze komt woensdag 2 december langs. Ik ben benieuwd!

16. Talvi

Talvi Niet meer actief

Gefeliciteerd Lievekleine!

Vrolijklente nee wij houden het bij 2 haha. Druk zat &#128514; Mocht ik per ongeluk weer zwanger raken door de ac heen dan is het een ander verhaal natuurlijk.

17. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij ook Talvi! En collega van mijn man wilde er ook twee. Maar nu bij de tweede zwangerschap krijgt ze een tweeling. &#128514; Ik zou dat eigenlijk niet eens erg vinden inderdaad. Maar als we de keus hebben stoppen wij ook bij twee. &#128521;

18. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Jaa gisteren een mooie echo gehad! De uitgerekende datum blijft 3 juli. Vandaag 8 weken en 4 dagen. 9 december mogen we weer:) daarna 29 december. Wel fijn die extra controles.
    De foto is niet heel duidelijk. De baby was niet goed in zijn geheel in beeld te krijgen.

19. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Nathalie! Wat gaaf!

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014